רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עוף ממשפחת הינשופיים | עוף לילי ממשפחת הינשופים תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה עוף לילי ממשפחת הינשופים. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עוף ממשפחת הינשופיים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס ומוסף 7 ימים. 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עוף לילי ממשפחת הינשופיים בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

ינשופיים - ציידי הלילה המסתוריים ששומרים על הטבע

ינשופיים (Strigiformes), סדרה מגוונת ומרתקת של עופות דורסים ליליים, מפוזרים על פני כל יבשות העולם מלבד אנטרקטיקה. הם ידועים בעיקר בזכות פעילותם הלילית, עיניהם הגדולות והמסתוריות, וכישורי הציד המרשימים שלהם. הינשופיים נחשבים לאחת מסדרות העופות העתיקות ביותר, עם עדויות למאובנים המתוארכים לפלאוקן (תקופה גאולוגית), לפני כ-60 מיליון שנה. סדרה זו כוללת מעל 200 מינים שונים, בעלי מגוון רחב של גדלים, צורות וצבעים, החל מהינשוף הזעיר ועד לאוח המנומר הענק. כל מין ינשוף מותאם באופן ייחודי לסביבתו הטבעית ולטרפו המועדף, מה שהופך את הינשופיים לקבוצה מגוונת ומסתגלת להפליא.

ינשוף - צייד הלילה המושלם

הינשוף (Owl), שם כולל לכל מיני העופות בסדרת הינשופיים, מאופיין במספר התאמות ייחודיות המאפשרות לו לשגשג כצייד לילי. עיניו הגדולות והפונות קדימה מספקות לו ראיית לילה מעולה, בעוד שציציות הנוצות סביב אוזניו, המכונות "אוזני ינשוף", מגבירות את יכולת השמיעה שלו ומסייעות לו לאתר את טרפו בדיוק רב. נוצותיו הרכות והמיוחדות מאפשרות לו לעוף בדממה מוחלטת, מה שהופך אותו לטורף קטלני במיוחד. הינשוף ניזון ממגוון רחב של בעלי חיים, כולל מכרסמים, עופות, זוחלים וחרקים, ובכך הוא ממלא תפקיד חשוב בשמירה על איזון המערכת האקולוגית.

ינשוף השדות - אצן המרחקים של עולם הינשופים

ינשוף השדות (Short-eared Owl), מין ינשוף קטן יחסית, נפוץ בשדות פתוחים, ביצות וערבות עשב ברחבי העולם. שלא כמו רוב הינשופים, ינשוף השדות פעיל גם בשעות היום, אם כי הוא מעדיף לצוד בשעות הדמדומים ובלילה. הוא ניזון בעיקר ממכרסמים קטנים, אותם הוא צד על ידי תעופה נמוכה מעל הקרקע וסריקה אחר תנועות חשודות. ינשוף השדות ידוע ביכולתו לנדוד למרחקים ארוכים בחיפוש אחר מזון, ולעיתים הוא נצפה אפילו באזורים עירוניים.

כוס החורבות - שומר הסף של העולם העתיק

הכוס (Scops Owl), סוג ינשוף קטן הכולל כ-45 מינים שונים, מפוזרים על פני כל יבשות העולם הישן. הכוס מאופיין בגופו הקטן והמעוגל, בציציות הנוצות הארוכות שלו, ובקולו הייחודי. הוא ניזון מחרקים, עכבישים ובעלי חיים קטנים אחרים, אותם הוא צד על ידי מארב על ענפי עצים או על ידי תעופה מהירה וזריזה בין העצים. הכוס הוא עוף סתגלן, המסוגל לחיות במגוון רחב של בתי גידול, כולל יערות, מדבריות ואזורים עירוניים.

אוח מצוי - הענק העדין של הינשופים

האוח המצוי (Eurasian Eagle-owl), מין עוף מסדרת דורסי הלילה, אחד ממיני הינשופים הגדולים ביותר בעולם, מצוי ביערות, הרים ומצוקים ברחבי אירופה ואסיה. הוא מאופיין בגודלו המרשים, בציציות הנוצות הארוכות והבולטות שלו, ובקולו העמוק והמפחיד. האוח המצוי ניזון ממגוון רחב של בעלי חיים, כולל יונקים קטנים עד בינוניים, עופות, זוחלים ודו-חיים. למרות גודלו המאיים, האוח המצוי הוא עוף עדין ורגיש, הממלא תפקיד חשוב בשמירה על איזון המערכת האקולוגית.

לילית מצויה - לב הלב של עולם הינשופים

הלילית המצויה (Barn Owl), מין ינשוף נפוץ באזורים חקלאיים, יערות ושטחים פתוחים ברחבי העולם. היא מאופיינת בפניה דמויי לב, בצבעה הלבן-אפרפר, ובקולה הצווחני. הלילית המצויה ניזונה בעיקר ממכרסמים קטנים, אותם היא צדה על ידי שימוש בחוש השמיעה החד שלה כדי לאתר את תנועותיהם מתחת לאדמה. הלילית המצויה היא עוף מונוגמי, וזוגות ליליות נוטים להישאר יחד לכל החיים.

ינשוף צווחן מזרחי - זמר הלילה הקטן

ינשוף צווחן מזרחי (Eastern Screech Owl), מין ינשוף קטן המצוי ביערות במזרח אמריקה הצפונית. הוא מאופיין בגופו הקטן והמעוגל, בציציות הנוצות הקצרות שלו, ובקולו הצווחני הייחודי. ינשוף צווחן מזרחי ניזון מחרקים, עכבישים ובעלי חיים קטנים אחרים, אותם הוא צד על ידי מארב על ענפי עצים או על ידי תעופה מהירה וזריזה בין העצים. ינשוף צווחן מזרחי הוא עוף טריטוריאלי, המגן על אזור המחיה שלו מפני ינשופים אחרים.

לסיכום

ינשופיים הם סדרה מרתקת של עופות, המאופיינים בהתאמות ייחודיות לחיי הלילה וביכולות ציד מרשימות. המגוון הרחב של מיני הינשופים, החל מהינשוף הזעיר ועד לאוח המצוי הענק, מאפשר להם למלא נישות אקולוגיות שונות ולהיות חלק חשוב ממערכות אקולוגיות רבות ברחבי העולם. הינשופיים הם לא רק ציידים מיומנים, אלא גם סמל לחוכמה, מסתורין ויופי, והם ממשיכים לרתק ולסקרן אותנו עד היום. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: אוח (עוף דורס / עוף דורס לילי ממשפחת הינשופיים), כוס
פתרון 4 אותיות: שעיר
פתרון 5 אותיות: ינשוף,
לילית
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה: 
אוח השלג, אוח מצוי, ינשוף חזק, ינשוף לבן פנים, ינשוף מצויץ, שעיר מצוי
ביטויים דומים: עוף ממשפחת הינשופים מילון, עוף לילי ממשפחת הינשופיים פירוש, עוף לילי ממשפחת הינשופיים 3 אותיות, עוף לילי ממשפחת הינשופים תשבץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו