רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מוסרי | מוסרי תשבץ | מוסרי מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה מוסרי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מוסרי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס ומוסף 7 ימים. 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מוסרי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. בתשחצים יכולים להופיע ביטויים דומים כמו: מוסרי, ישר והגון
להלן המאמר עם פסקאות נוספות:

מוסר - הדרך לחברה טובה יותר

מוסר הוא אחד העקרונות החשובים ביותר המשפיעים על חיינו כבני אדם וכחברה. המוסר מגדיר לנו מהי התנהגות ראויה ומקובלת, מהם הערכים שעלינו לאמץ ולחיות על פיהם. אך למעשה, המוסר הוא הרבה יותר מאשר סתם כללי התנהגות - הוא משמש ככוח מניע המקדם אנושיות, שלום וצדק בעולמנו.  

ראשית, המוסר חשוב כיוון שהוא תורם לקיום חברה מסודרת והרמונית. כאשר כולם נוהגים בכבוד, באדיבות ובהגינות זה כלפי זה - החברה יכולה לשגשג. המוסר מחנך אותנו לכבד ולקבל את האחר, להתייחס בענווה ובסובלנות גם כלפי אלה השונים מאיתנו. חברה שמבוססת על עקרונות מוסריים איתנים, היא חברה בטוחה ושלווה יותר לחיות בה.

נוסף על כך, חשוב להטמיע מוסר בכל תחום בחיינו כיוון שהוא נותן לנו כלים לקבלת החלטות נכונות וראויות. בעידן המודרני, אנו ניצבים לא אחת בפני דילמות מוסריות מורכבות בתחומי הטכנולוגיה, הרפואה, העסקים והסביבה. כיצד נפעל בצורה הוגנת כלפי כולם? איזה שיקולים מוסריים נביא בחשבון? בהיעדר מוסר והדרכה ברורים, קשה לקבל החלטות נכונות.  

חשיבותו של המוסר ניכרת במיוחד בעולם העסקים. 

ארגונים רבים רואים חשיבות עליונה בקידום אתיקה מקצועית וערכי יושרה, הגינות והוגנות במגע עם לקוחות, עובדים, שותפים ובעלי עניין נוספים. חברות שמגלות חוסר יושר ומנהלות עסקים באופן לא אתי - סופגות ביקורת חריפה ועלולות לשלם מחיר כבד. המוסר הוא איפוא הבסיס לאמינות ולתדמית חיובית.

מעבר לכל הנאמר, המוסר חשוב לכולנו כבני אדם כיוון שהוא מהווה דרך חיים נעלה ומכובדת. כשאנו נוהגים על פי קוד מוסרי מוגדר, אנו שומרים על כבודנו העצמי ומקרינים ערכים חיוביים על סביבתנו. המוסר מזכיר לנו להיות הוגנים, ישרים ואכפתיים - לא רק כלפי אחרים, אלא גם כלפי עצמנו. חיים מוסריים הם חיים בעלי משמעות, מטרה ומלאי סיפוק.

אך מהו בסופו של דבר המוסר המקובל והנכון ביותר? 

התשובה היא שאין מוסר אחיד וקבוע. תפיסות מוסריות משתנות בהתאם לערכים התרבותיים, החברתיים והדתיים השונים. כל חברה וקבוצה מגדירה לעצמה מהם כללי המוסר שלה. עם זאת, קיימים כמה עקרונות בסיסיים שרוב קודי המוסר נשענים עליהם - אמירת אמת, כבוד לזולת, הגינות, צדק, סובלנות וחמלה. אלה מהווים בסיס איתן לחיים מוסריים. 

המוסר הוא גם כלי חשוב לחינוך הדור הצעיר. באמצעות למידה והטמעה של ערכים מוסריים מגיל צעיר, אנו מבטיחים דור של אזרחים אחראים שמכבדים כללי חיים ראויים. חינוך למוסר לא צריך להיות רק תיאורטי אלא להיות מעשי וחווייתי ככל האפשר. ילדים שרואים דוגמה אישית מוסרית מההורים והמחנכים - יהיו מוכנים הרבה יותר לאמץ אותה.

לסיכום:

המוסר הוא אחד הבסיסים החיוניים לחברה תקינה ובריאה. הוא מניע אותנו להיות טובים יותר כלפי עצמנו וכלפי סובבים אותנו. חברה שמטמיעה ערכים מוסריים בקרב אזרחיה ודואגת לחינוך מיטבי בתחום זה, היא חברה שמבטיחה עתיד טוב, הוגן ובטוח יותר לכולם. בהצלחה!



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: אתי
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: מה זה מוסרי?, מוסרי מילון, מוסרי פירוש, מוסרי מילה נרדפת, מוסרי תשחץ, מוסרי 3 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו