רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


ליטרטורה | ליטרטורה תשבץ | ליטרטורה מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה ליטרטורה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "ליטרטורה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס ומוסף 7 ימים. 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה ליטרטורה  בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

ספרות: מסע מרתק אל תוך עולמות של דמיון ומציאות

הספרות היא לא רק אוסף של מילים מודפסות על דפים, אלא שער לעולמות חדשים, הזמנה למסע מרתק אל תוך דמיון ומציאות. היא מאפשרת לנו לחוות חיים של אחרים, לגלות תרבויות רחוקות, להתבונן בעולמנו מזוויות חדשות ולפתח את חשיבתנו ודמיוננו.

היסטוריה ותרבות: הספרות כעדות חיה

הספרות קיימת מזה אלפי שנים, והיא משקפת את ההיסטוריה והתרבות של האנושות. יצירות ספרות רבות הן תיעוד אותנטי של אירועים היסטוריים, תיאור אורחות חיים של עמים ותרבויות שונות, והבעה של רעיונות, רגשות וערכים אנושיים.

מגוון צבעים: סוגים שונים של ספרות

עולם הספרות עשיר ומגוון, ומציע לכל קורא משהו אחר. בין הסוגים השונים ניתן למצוא:

פרוזה: סיפורים, רומנים, נובלות וסיפורים קצרים, המזמינים אותנו להצטרף למסעות מרגשים, להתאהב בדמויות בלתי נשכחות ולצלול לתוך עולמות מרתקים.
שירה: יצירות כתובות במשקל ובחרוז, לעתים קרובות בליווי מוזיקה, המביעות רגשות עמוקים בצורה יפהפייה ומעוררת מחשבה.
מחזאות: יצירות המיועדות להצגה על במה, ומאפשרות לנו לחוות את הסיפור באופן חי ומוחשי יותר.
ספרי עיון: ספרים העוסקים בנושאים שונים, כמו היסטוריה, מדע, פילוסופיה, אמנות וספרות, ומעשירים את עולמנו הרוחני ומעמיקים את הבנתנו את העולם סביבנו.
יוצרים וסגנונות: קולות ייחודיים

הספרות נוצרת על ידי סופרים ומשוררים, המביעים את רעיונותיהם, רגשותיהם ודמיונם באמצעות כלי השפה. לכל סופר יש סגנון ייחודי משלו, המושפע מחוויותיו האישיות, מתרבותו וממהלכו האמנותי.

השפעה עמוקה: הספרות מחנכת, מעשירה ומשפיעה

לספרות יש השפעה רבה על חיינו. היא יכולה לחנך אותנו, להעשיר את עולמנו הרוחני, לעורר בנו השראה ולעודד אותנו לחשוב בצורה ביקורתית. היא יכולה גם לשמש ככלי לשינוי חברתי ופוליטי, ולעורר מודעות לנושאים חשובים.

הספרות הישראלית: עולם ומלואו

הספרות הישראלית היא ענף עשיר ומגוון, המשקף את ההיסטוריה, התרבות והחברה הישראלית לאורך השנים. היא צמחה מתוך הספרות העברית הקלאסית, אך התפתחה לכיוונים ייחודיים משלה, תוך השפעה מזרמים ספרותיים בינלאומיים לצד פיתוח קולות ונושאים מקוריים.

חשיבות הקריאה: צוהר לעולמות חדשים

הקריאה היא פעילות חשובה ביותר, המפתחת את יכולות השפה, החשיבה והדמיון שלנו. היא מאפשרת לנו ללמוד דברים חדשים, להרחיב את אופקינו ולהתחבר לתרבויות שונות. עלינו לקרוא ספרים באופן קבוע, ולהעניק אותם גם לילדינו, כדי שיוכלו ליהנות מהעושר הרב שהספרות מציעה.

ספרות לילדים: פתח צוהר לדמיון

ספרות הילדים היא עולם קסום ומרתק, המזמין את הקטנטנים לצאת למסע מרתק אל תוך הדמיון. היא מעשירה את עולמם הרוחני, מפתחת את יכולות השפה והחשיבה שלהם, ומעניקה להם ערכים חשובים לחיים. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: ספרות
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: ליטרטורה מילון, ליטרטורה פירוש, ליטרטורה מילה נרדפת, ליטרטורה 5 אותיות, ליטרטורה תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו