רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


ח"כית ושרה לשעבר | חברת כנסת ושרה לשעבר תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה ח"כית ושרה לשעבר. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "חברת כנסת ושרה לשעבר" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה ח"כית ושרה לשעבר בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. לעתים יכולות להופיע הגדרות דומות כמו: שרה מטעם הליכוד או חברת כנסת לשעבר.

נשים פורצות דרך: מסע מרתק בעולם הפוליטיקה הישראלית

מאז קום המדינה, נשים רבות נאבקו וחוללו שינוי משמעותי בזירה הפוליטית בישראל. הן עברו דרך ארוכה ומאתגרת, תוך התמודדות עם קשיים ותפיסות חברתיות מיושנות. למרות זאת, הן הצליחו להטביע את חותמן ולהפוך לחלק בלתי נפרד מהנוף הפוליטי.

ההתחלה הצנועה:

בראשית דרכה, נאלצה אישה יחידה, גולדה מאיר, לשאת על כתפיה את תפקיד ראש הממשלה. לאורך השנים, נוספו עוד נשים רבות, אך מספרן נותר נמוך יחסית. הן כיהנו בעיקר בתפקידים זוטרים, כמו משרד החינוך והמשרד לשוויון חברתי.

התפתחות הדרגתית:

עם השנים, חלה התקדמות הדרגתית. יותר נשים נכנסו לפוליטיקה, הן בכנסת והן בממשלה. הן כיהנו בתפקידים בכירים יותר, כמו שרת חוץ, שרת משפטים ואף יו"ר הכנסת.

הישגים משמעותיים:

לנשים היה תפקיד נכבד בקידום נושאים חברתיים וחשובים, כמו זכויות נשים, שוויון חברתי, חינוך ואיכות הסביבה. הן תרמו רבות לקידום שלום ודו-קיום בין ישראל לפלסטינים.

אתגרים ותקווה לעתיד:

למרות ההתקדמות, נשים עדיין מתמודדות עם קשיים רבים בעולם הפוליטיקה. הן נאלצות להתמודד עם יחסים סטריאוטיפיים, אפליה וסקסיזם.

עם זאת, ישנה תקווה רבה לעתיד. יותר ויותר נשים צעירות מצטרפות לפוליטיקה ומביאות איתה רעננות, רוח חדשה ורצון לשינוי. הן מהוות השראה לדור הבא של נשים ומראות שכל אחת יכולה להגשים את חלומותיה ולהוביל את החברה הישראלית קדימה.

דוגמאות לנשים פורצות דרך:

  • גולדה מאיר: ראש הממשלה האישה הראשונה בישראל.
  • ציפי לבני: שרת חוץ, יו"ר האופוזיציה וממלאת מקום ראש הממשלה.
  • לימור לבנת: שרת החינוך וחברת כנסת ותיקה.
  • שולמית אלוני: שרת החינוך, שרת התקשורת ופעילה חברתית ידועה.
  • איילת שקד: שרת הפנים הראשונה בישראל.
  • פנינה תמנו-שטה: שרת העלייה והקליטה הראשונה מהעדה האתיופית.

לסיכום:

הנשים בישראל עשו דרך ארוכה ומאתגרת בעולם הפוליטיקה. הן תרמו רבות לחברה הישראלית ומהוות השראה לדור הבא של נשים. אנו תקווה שבעתיד, נשים יהיו שותפות שוות לכל דבר בעיצוב פני החברה והמדינה בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: 
לבני, לבנת, נאות, נמיר, תמיר
פתרון 5 אותיות: איציק, אלוני, לנדבר
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה:
אלמוזלינו
פתרון של שתי מילים ומעלה: אורה נמיר, אורית נוקד, דליה איציק, יהודית נאות, יולי תמיר, לימור לבנת, סופה לנדבר, ציפי לבני, שולמית אלוני, שושנה ארבלי-אלמוזלינו

ביטויים דומים: ח"כית ושרה לשעבר שם משפחה, ח"כית ושרה לשעבר תשבץ, ח"כית ושרה לשעבר תשחץ, ח"כית ושרה לשעבר 4 אותיות, חברת כנסת ושרה לשעבר מילון
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

תגובה 1:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו