רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


קיבוץ בתחומי המועצה האזורית חוף השרון | קיבוץ בתחומי המועצה האזורית חוף השרון תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה קיבוץ בתחומי המועצה האזורית חוף השרון . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש.
ראשית, נסתכל על ההגדרה קיבוץ בתחומי המועצה האזורית חוף השרון בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש ארגנו את התשובות לפי סדר האלפבית. 

חוף השרון: אי ירוק בלב הארץ

המועצה האזורית חוף השרון, הממוקמת באזור השרון הפורה, היא נווה מדבר של טבע וחינוך איכותי, המהווה ניגוד מרתק לנוף העירוני הסובב אותה. היא גובלת בערים הגדולות נתניה והרצליה, ונהנית מקרבה לים התיכון, מה שהופך אותה למוקד משיכה לתושבים המחפשים איכות חיים גבוהה ושלווה. המועצה משתרעת על פני שטח ירוק ופתוח, הכולל חופים מרהיבים, גנים לאומיים ושטחים חקלאיים, המהווים ריאה ירוקה לתושבי האזור. בנוסף, המועצה מתאפיינת בחיי קהילה משגשגים, הכוללים מגוון פעילויות תרבות, ספורט ופנאי לכל הגילאים.

בית החינוך המשותף חוף השרון: חממה לצמיחה אישית ולימודית

בלב המועצה ניצב בית החינוך המשותף חוף השרון, מוסד חינוכי ייחודי ופורץ דרך, המשלב חטיבת ביניים ותיכון. בית הספר הוקם בשנת 1972 כבית ספר קיבוצי, ועם השנים התפתח והפך לבית חינוך אזורי מוביל, הקולט תלמידים מכל יישובי המועצה. בית החינוך מתאפיין באווירה פתוחה ותומכת, המעודדת את התלמידים למצות את הפוטנציאל האישי שלהם ולהצטיין במגוון תחומים. הוא מציע מגוון רחב של מסלולי לימוד, הכוללים מדעים, רוח, אמנויות וספורט, ומאפשר לכל תלמיד למצוא את דרכו הייחודית. בנוסף, בית הספר מקיים פעילויות חברתיות ותרבותיות רבות, המחזקות את תחושת השייכות והמעורבות של התלמידים בקהילה.

חוף השרון: פנינת טבע בלב המדינה

אחד מנכסי הטבע הבולטים של המועצה הוא הגן הלאומי חוף השרון, רצועת חוף בתולית ומרהיבה ביופייה, המשתרעת לאורך קילומטרים של חולות זהובים ומצוקי כורכר מרשימים. הגן הלאומי הוא בית גידול למגוון רחב של צמחים ובעלי חיים, ביניהם צבי הים, הנחשבים לבעל חיים בסכנת הכחדה. בנוסף, הגן מציע למבקרים שלל פעילויות, כמו טיולים רגליים, רכיבה על אופניים, פיקניקים וצפרות. חוף השרון הוא לא רק פנינת טבע, אלא גם אתר היסטורי חשוב, ובשטחו נמצאים שרידים ארכאולוגיים המעידים על התיישבות קדומה באזור.

שפיים: בין חוף הים לתעשייה פורחת

קיבוץ שפיים, השוכן לחופו של הים התיכון, הוא אחד הקיבוצים הוותיקים והמבוססים בארץ. הוא נוסד בשנת 1935 על ידי עולים מברית המועצות ופולין, ומאז התפתח והפך לקהילה משגשגת, המשלבת חקלאות, תעשייה ותיירות. הקיבוץ מתאפיין באווירה ייחודית, המשלבת מסורת עם חדשנות, ופתיחות לשינויים. הוא מציע לחבריו מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, כמו גם שירותי חינוך, בריאות ותרבות ברמה גבוהה. בנוסף, שפיים הוא ביתם של מספר עסקים מצליחים, כמו פארק המים "שפיים", המרכז המסחרי "שפיים" ומפעל הפלסטיק "פוליכד", המהווים מנוע כלכלי חשוב למועצה.

יקום: בין חדשנות טכנולוגית לחקלאות מסורתית

קיבוץ יקום, הממוקם בלב השרון, הוא קיבוץ ייחודי המשלב חקלאות מסורתית עם חדשנות טכנולוגית. הקיבוץ נוסד בשנת 1947 על ידי עולים מגרמניה, בולגריה ופולין, ומאז התפתח והפך לקהילה תוססת ויצירתית. יקום ידוע בפארק התעשיות "גרין פארק", המהווה מרכז תעסוקה מוביל באזור, ומאכלס חברות טכנולוגיה וחברות הזנק רבות. לצד זאת, הקיבוץ ממשיך לשמר את המסורת החקלאית שלו, ומגדל גידולי שדה, מטעים ופרחים. יקום הוא גם ביתם של מספר מוסדות חינוך ותרבות, כמו בית הספר היסודי "יקום" והמרכז הקהילתי "יקום", המהווים מוקד משיכה לתושבי האזור.

געש: קיבוץ של אנרגיה וחדשנות

קיבוץ געש, השוכן לחופו של הים התיכון, הוא קיבוץ צעיר ותוסס, המתאפיין באווירה אנרגטית וחדשנית. הקיבוץ נוסד בשנת 1949 על ידי עולים מדרום אמריקה, ומאז התפתח והפך לקהילה מגוונת ויצירתית. געש ידוע במפעל התאורה "געש תאורה", המייצר גופי תאורה איכותיים ומעוצבים, ובחוות הדשא המוכן "דשא מוכן געש", המספקת דשא איכותי לגינות ולפארקים. בנוסף, הקיבוץ מציע למבקרים מגוון אטרקציות, כמו חמי געש, הטירה והסטואה, המהווים מוקד משיכה לתיירים ומבקרים מכל רחבי הארץ.

גליל ים: קיבוץ בין עיר לים

קיבוץ גליל ים, הממוקם בין הערים הרצליה ורמת השרון, הוא קיבוץ ייחודי בעל היסטוריה מרתקת. הוא נוסד בשנת 1932 כקיבוץ עירוני בתל אביב, ובשנת 1943 עלה על הקרקע בשרון. הקיבוץ מתאפיין במיקום אסטרטגי, בין הים לערים הגדולות, ובשנים האחרונות הוא עובר תהליכי פיתוח והתחדשות. גליל ים ידוע בפרויקטים הנדל"ניים שלו, הכוללים שכונות מגורים חדשות ומבני ציבור, המושכים אליו משפחות צעירות ואוכלוסייה איכותית. הקיבוץ ממשיך לשמר את המסורת החקלאית שלו, ומגדל גידולי שדה ומטעים. בנוסף, הוא מציע לחבריו שירותי חינוך, בריאות ותרבות ברמה גבוהה.

חוף השרון: עבר, הווה ועתיד

המועצה האזורית חוף השרון היא דוגמה ומופת לחיים איכותיים ומשמעותיים, המשלבים טבע, חינוך איכותי וחיי קהילה תוססים. היא מציעה לתושביה סביבה ירוקה ופתוחה, שירותי חינוך ותרבות ברמה גבוהה, ומגוון אפשרויות תעסוקה ופנאי. המועצה ממשיכה להתפתח ולצמוח, תוך שמירה על האופי הייחודי שלה והערכים שעליהם היא מושתתת. היא מהווה מודל לחיקוי למועצות אזוריות אחרות בארץ, ומקור לגאווה לתושביה. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: געש
פתרון 4 אותיות: יקום
פתרון 5 אותיות: שפיים

פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:

פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה: 
גליל ים, תל יצחק
ביטויים דומים: שם של קיבוץ בתחומי המועצה האזורית חוף השרון, קיבוץ בתחומי המועצה האזורית חוף השרון מילון, קיבוץ בתחומי המועצה האזורית חוף השרון 4 אותיות, מה זה קיבוץ בתחומי המועצה האזורית חוף השרון?, קיבוץ בתחומי המועצה האזורית חוף השרון תשחץ
למציאת תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו