רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מנה אחרונה | מנה אחרונה תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה מנה אחרונה . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש.
ראשית, נסתכל על ההגדרה מנה אחרונה  בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש ארגנו את התשובות לפי סדר האלפבית. לעתים יכולה להופיע הגדרה קשורה כמו: סוג של מנה אחרונה. 

מתוקים מכל העולם: מסע קולינרי בין קינוחים קלאסיים ומודרניים

הקסם המתוק של הקינוח – מסורת והיסטוריה

קינוח, אותו רגע מתוק בסוף הארוחה, הוא הרבה יותר מסתם סיום טעים. הוא חוויה חושית של טעמים, מרקמים וניחוחות המשלימים את הארוחה ומהווים את שיאה. הקינוח המסורתי הוא לרוב מנה מתוקה המוגשת לאחר המנות העיקריות, אך ישנם מטבחים, כמו המטבח הסיני, בהם המתוקים משתלבים במהלך הארוחה כולה. קינוחים מגיעים במגוון צורות וטעמים, החל מעוגות ומאפים עשירים דרך קרמים קטיפתיים ופירות טריים ועד גלידות מפנקות.

ההיסטוריה של הקינוחים מרתקת לא פחות מטעמם. בימי קדם, דבש ופירות יבשים היו הממתיקים הנפוצים ביותר, והקינוחים היו פשוטים יחסית. עם גילוי הסוכר והתפשטותו בעולם, החלה פריחה של קינוחים מורכבים ומתוחכמים יותר. במאה ה-12, עם התפתחות סחר הסוכר באירופה, קינוחים הפכו לסמל סטטוס ומותרות, שהיו זמינים בעיקר לעשירים. המהפכה התעשייתית הביאה לייצור המוני של קינוחים, והפכה אותם לנגישים לכל שכבות האוכלוסייה. כיום, הקינוח הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות הקולינרית העולמית, וניתן למצוא אותו בכל מסעדה ובית קפה.

פאי התפוחים – סמל אמריקאי מתוק

פאי התפוחים, קינוח אמריקאי אייקוני, הוא סיפור של הגירה, התאקלמות והפיכה לסמל לאומי. מקורותיו של הפאי נעוצים באנגליה ובהולנד, שם נאפה כבר בימי הביניים. המתיישבים האירופאים הראשונים הביאו איתם את אהבתם לפאי התפוחים לאמריקה, שם הוא הפך למאכל פופולרי במיוחד, בזכות שפע התפוחים שגדלו ביבשת החדשה.

מתכון פאי התפוחים הבסיסי כולל בצק פריך, תפוחים חתוכים, סוכר, קינמון ותבלינים נוספים. עם זאת, ישנן וריאציות רבות למתכון, המשתנות בהתאם למסורת ולטעם האישי. באנגליה של ימי הביניים, למשל, פאי התפוחים נאפה ללא סוכר, שהיה יקר ומסובך להשגה. כיום, פאי התפוחים הוא סמל לאומי אמריקאי, המזוהה עם ביתיות, משפחתיות וחגיגות. הביטוי "אמריקאי כמו פאי תפוחים" משקף את מעמדו הייחודי של הקינוח בתרבות האמריקאית.

כדורי שוקולד – פינוק מתוק לילדים ומבוגרים

כדורי שוקולד, אותם כדורים קטנים ועשירים בטעמי שוקולד, הם קינוח אהוב על ילדים ומבוגרים כאחד. המתכון הבסיסי כולל ביסקוויטים מפוררים, קקאו, חלב, סוכר ושמן, שלעתים מעורבבים עם מעט קפה. את הכדורים מצפים בפירורי קוקוס, סוכריות צבעוניות או אבקת קקאו.

אך כדורי שוקולד הם הרבה יותר ממתכון אחד. ישנן אינספור וריאציות לקינוח הקלאסי, המאפשרות לכל אחד למצוא את השילוב המושלם עבורו. ניתן להכין קרם שוקולד עשיר ולצקת אותו על הביסקוויטים המפוררים, להחליף את הביסקוויטים בעוגת שוקולד איכותית, או לגוון את הציפוי בפיסטוקים, אגוזים או שקדים. כדורי שוקולד הם גם קינוח בינלאומי, עם גרסאות שונות ברחבי העולם. בצרפת, למשל, מכינים טראפלס – כדורי שוקולד אלגנטיים ומעודנים, המיועדים למבוגרים. בברזיל, הבריגדיירו הוא קינוח מסורתי המוגש באירועים מיוחדים.

טרייפל – קינוח אנגלי חגיגי בשכבות

הטרייפל, קינוח אנגלי מסורתי, הוא חגיגה של טעמים ומרקמים בשכבות. הקינוח מורכב מעוגת ספוג, פירות טריים או משומרים, רפרפת, קצפת ולעתים גם מעט אלכוהול, כמו יין שרי או פורט. השכבות מסודרות בכוסות שקופות, ליצירת מראה אלגנטי ומרשים.

הטרייפל הוא קינוח פופולרי במיוחד בתקופת חג המולד, אז הוא מוגש לעתים קרובות כחלופה לפודינג חג המולד הכבד. עם זאת, הטרייפל הוא קינוח רב-גוני שניתן להכין בכל עונות השנה, תוך שימוש בפירות העונה ובטעמים שונים. ישנן גרסאות מודרניות לטרייפל, כמו טרייפל שוקולד או טרייפל עם קריש פירות הדר, המראות את הרבגוניות והיצירתיות של הקינוח הזה.

בינגסו – קינוח קוריאני מרענן ומפתיע

הבינגסו, קינוח קוריאני פופולרי, הוא חגיגה של קרח בטעמים. הקינוח מורכב מפתיתי קרח דקיקים ואווריריים, המוגשים עם מגוון תוספות מתוקות, כמו פירות טריים, רטבים, סירופים, אגוזים, עוגיות ועוד. הבינגסו הוא קינוח מרענן וצבעוני, המושלם לימי הקיץ החמים.

ההיסטוריה של הבינגסו מתחילה בתקופת שושלת ג'וסון, אז נהגו להגיש קרח כתוש עם פירות שונים לאנשי הממשל. במהלך השנים, הבינגסו התפתח והשתכלל, והפך לקינוח המגוון והיצירתי שאנו מכירים היום. כיום, ניתן למצוא בינגסו במגוון טעמים ושילובים, החל מהקלאסי עם פירות טריים ועד לגרסאות מודרניות עם עוגיות, גלידה ושוקולד.

שארלוט – אלגנטיות צרפתית בקינוח קר

השארלוט, קינוח צרפתי אלגנטי, הוא יצירת מופת של שכבות וטעמים. הקינוח מורכב מבסיס של בישקוטים או פרוסות עוגה, המקיף מלית קרמית של פירות, קצפת או מוס. השארלוט מוגש קר, והוא מושלם לסיום ארוחה חגיגית.

מקור השם "שארלוט" אינו ברור, אך ישנה אגדה הטוענת כי הקינוח נקרא על שם המלכה שארלוט, אשתו של ג'ורג' השלישי, מלך אנגליה. השארלוט הוא קינוח רב-גוני, שניתן להכין במגוון טעמים ושילובים. הגרסה הקלאסית כוללת תפוחים מקורמלים, אך ישנן גם גרסאות עם פירות יער, שוקולד ופירות טרופיים.

טארט פודינג – קינוח נוסטלגי במעטפת בצק

טארט פודינג, קינוח פשוט וטעים, הוא זיכרון מתוק מימי ילדות. הקינוח מורכב מבצק פריך במילוי פודינג וניל עשיר, המוגש לרוב עם ציפוי של אגוז מוסקט מגורר.

הטארט פודינג הוא קינוח קל להכנה, שניתן להכין מראש ולהגיש קר או בטמפרטורת החדר. ישנן גרסאות שונות לטארט פודינג, עם תוספות כמו פירות טריים, שוקולד או קרם קרמל. הטארט פודינג הוא קינוח נוסטלגי ואהוב, שמתאים לכל אירוח, עונה, וניתן להתאים אותו לטעמים והעדפות שונות. הוא אהוב במיוחד בבריטניה ובמדינות חבר העמים, שם הוא מכונה לעתים קרובות "פודינג ביצים". בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: 
קינוח
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות: 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
ביטויים דומים: מה זה מנה אחרונה?, מנה אחרונה מילון, מנה אחרונה פירוש, מנה אחרונה מילה נרדפת, מנה אחרונה 5 אותיות
מחפשים תשובות נוספות השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו