רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


זמר יליד קפריסין | זמר יליד קפריסין תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה זמר יליד קפריסין . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש.
ראשית, נסתכל על ההגדרה זמר יליד קפריסין בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש ארגנו את התשובות לפי סדר האלפבית.

הילדות והראשית - טריפונס ניקולאידיס

טריפונס ניקולאידיס נולד בשנת 1944 בכפר איוס-תיאודורוס שבקפריסין. הוא בא ממשפחה גדולה ומרובת ילדים - בת עשרה ילדים למעשה. כבר בילדותו נחשף לעולם המוזיקה, שכן אביו וארבעה מאחיו שרו במקהלה. טריפונס הראה נטייה מוזיקלית והעדיף את סגנון ה"לאיקו" היווני שצבר פופולריות בשנות החמישים. למרות שגדל במשפחה ענייה, הוא התלהב מאמנים כמו סטליוס קזנג'ידיס שהיווה את אידול הנעורים שלו. 

הצעד הראשון לקריירה - קפריסין לתל אביב

כבר בגיל 13 נאלץ טריפונס לעזוב את כפרו ולעבור לניקוסיה שבקפריסין. שם עבד כנער צעיר בנגרייה. בגיל צעיר הספיק גם לשרת בצבא קפריסין במחזור הראשון של הצבא העצמאי. מוזיקה ושירה היו תמיד חלק בלתי נפרד מחייו, ובנוסף ללימודי בוזוקי, הוא החל להופיע במועדוני לילה בקפריסין. בשנת 1966 קיבל הזמנה להופיע במועדון "קפה אתונה" בתל אביב וכך הגיע לראשונה לישראל.

ההצלחה בישראל וההישגים המרשימים 

בישראל פגש טריפונס את אשתו הישראלית וזמן קצר לאחר מכן השניים נישאו. הוא החל להופיע במועדון "אריאנה" ביפו במשך כחמש שנים. פריצתו הגדולה בישראל הגיעה בשנת 1970 עם השיר "דיר-לה-דה" שהפך ללהיט גדול. הוא הופיע בסרטי קולנוע, הקליט תקליטים והפך לכוכב רב-פנים שצבר פופולריות עצומה בקרב הקהל הישראלי. טריפונס היה אמן מבוקש וידוע בזכות הצלחתו הגדולה.

הלהיט "דיר-לה-דה" - השיר העממי שהפך ללהיט

אחד מלהיטיו הגדולים של טריפונס בישראל היה "דיר-לה-דה" משנת 1970. השיר, ששורשיו בפולקלור הימאי של האי קלימנוס, היה פופולרי בקרב שולי הספוגים וכלל דברי עידוד לצוללנים. לאחר מאבק משפטי על זכויות היוצרים, הוקלטו גרסאות רבות של השיר על ידי אמנים יוונים ובינלאומיים כמחאה פוליטית. גרסתו של טריפונס הפכה ללהיט ענק בישראל ומושמעת עד היום.

התקופה האמריקאית וההמשכיות  

בשנת 1980 עבר טריפונס לארצות הברית לפי הזמנתו של אריס סאן. הוא הקים את להקת "אלפא מיוזיק אורקסטרה" והופיע בבתי מלון ברחבי ארצות הברית. למרות מגוריו בחו"ל, הוא שמר על קשר הדוק עם ישראל, שיתף פעולה עם אמנים ישראלים ואף הוציא את הלהיט "כולם כולם" בשנת 1985 יחד עם אלון אולארצ'יק. הקשר המיוחד עם הקהל בארץ נותר איתן.

"כולם כולם" - שיתוף פעולה ישראלי מצליח

"כולם כולם" היה שיתוף פעולה מוצלח בין טריפונס לזמר הישראלי אלון אולארצ'יק בשנת 1986. השיר, שהופק על ידי אולארצ'יק לכבוד סיבוב ההופעות של טריפונס בישראל, זכה להצלחה במצעדים ונותר אחד מלהיטיו הגדולים בארץ. הוא הוקלט כסינגל עצמאי שלא היה חלק מאלבום והוצג במקום השביעי במצעד הפזמונים העברי, לאחר ששהה שישה שבועות רצופים במצעד.

החזרה לישראל והצלחה חוזרת

בשנת 2008, לאחר שראה את התלהבות הקהל מהופעותיו בישראל, החליט טריפונס לשוב ולהתגורר בארץ. הוא הוציא את הלהיט "פיצריקה" יחד עם אייל גולן, אשר זכה להצלחה גדולה. טריפונס חזר להופיע ברחבי הארץ ונהנה מקהל מעריצים נאמן ומקבלת פנים חמה כאמן אהוד ומצליח. הופעותיו היוו עבורו חוויה מרגשת והמשיכו את מסורת ההצלחה הישראלית שלו.

"פיצריקה" - הלהיט המשותף עם אייל גולן

בשנת 2008 הקליט טריפונס את הלהיט "פיצריקה" (בעברית "ילדונת") בשיתוף עם הזמר אייל גולן. השיר, שיצא כסינגל האחרון מאלבומו של גולן, הגיע למקום השני במצעד הפזמונים העברי של רשת ג'. טריפונס סיפר שהוא שמר על השיר במגירה במשך שנה שלמה בחלום להקליטו כדואט עם גולן. השיר צבר הצלחה רבה וכעבור עשור הצליח לצבור למעלה מחצי מיליון האזנות בספוטיפיי.

הדימוי והסטייל הייחודי של אמן יווני

חלק בלתי נפרד מדמותו של טריפונס היה הסטייל הייחודי והמכובד שבו בחר להופיע. הוא תמיד הגיע להופעות כשהוא לבוש חליפה מלאה, עניבה, מטפחת בכיס ונעליים מצוחצחות. תדמיתו המוקפדת נבעה מרצונו להופיע כ"אמן אמיתי" בהתאם לערכי התרבות היוונית אותנטיים שהיו חשובים לו מנקודת מבטו. הדימוי המכובד שידר יוקרה והוקרה לסגנון המוזיקלי המסורתי שבו נקט. הוא אף זכה לכינוי "תספורת טריפונס" בקרב הספרים באותה תקופה.

ומה עם טריפונס כיום ?

האהבה למוזיקה טרם פגה, והוא ממשיך להתאמן בנגינה על הבוזוקי, להופיע ולשמח את קהל מעריציו הנאמן. למרות הגיל המתקדם, הוא איננו מרגיש את משקל השנים ועדיין חש תשוקה עזה להמשיך ולעמוד על הבמה ולהנות מאהבתו הגדולה - המוזיקה.

הקריירה הייחודית והמפוארת של טריפונס ניקולאידיס מלאה בהישגים מרשימים. מילדות ענייה בכפר קטן בקפריסין ועד להצלחה עצומה במדינת ישראל ובזירה הבינלאומית, דרכו הייתה רצופה באתגרים ובהתמדה שהובילו להגשמת החלום. אהבתו למוזיקה ולאמנות גרמה לו להתעלות על המכשולים ולהפוך לאגדה חיה בזכות כישרונו, עבודתו הקשה, סגנונו הייחודי והערכים המוסריים אותם הפנים ויישם לאורך חייו. טריפונס הוא יותר מאשר זמר ואמן - הוא דוגמא אישית להשראה ולצניעות, למסירות ואהבה לבמה. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות: טריפונס
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
ביטויים דומים: זמר יליד קפריסין מילון, זמר יליד קפריסין פירוש, זמר יליד קפריסין מילה נרדפת, זמר יליד קפריסין תשבץ, זמר יליד קפריסין 7 אותיות
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו