רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מחזאי אמריקאי | מחזאי אמריקאי בעבר תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה מחזאי אמריקאי בעבר . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש.
ראשית, נסתכל על ההגדרה "מחזאי אמריקאי" בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש ארגנו את התשובות לפי סדר האלפבית. לעתים יכולה להופיע הגדרה ספציפית יותר כמו: מחזאי יהודי אמריקאי.

המחזאי: האדריכל של עולם הדרמה

מחזאי, הנקרא גם דרמטורג, הוא אמן מילים היוצר עולמות שלמים על גבי הדף. הוא האדריכל של הדרמה, הבונה את יסודות הסיפור, הדמויות והדיאלוגים. יצירותיו, המחזות, מיועדות בדרך כלל להצגה בפני קהל בידי שחקנים, אך לעיתים הן נוצרות כיצירות ספרותיות בפני עצמן. תפקיד המחזאי הוא ליצור חוויה רגשית ואינטלקטואלית עבור הקהל, לעורר מחשבה, לעורר רגשות ולגעת בלבבות. הוא יכול להשתמש בהומור, בטרגדיה, באירוניה או בכל כלי אחר העומד לרשותו כדי להעביר את מסריו.
 
התיאטרון: מרחב קסום של יצירה אנושית

התיאטרון, כאמנות הבמה, הוא מרחב קסום וייחודי שבו סיפורים ורגשות מתעוררים לחיים. זהו מקום מפגש בין שחקנים לקהל, בין מציאות לדמיון, בין עבר להווה. התיאטרון הוא זירה דינמית ומתחדשת, המשקפת את החברה והתרבות שבה הוא פועל. הוא מאפשר לנו לחוות את סיפוריהם של אחרים, להזדהות עם רגשותיהם ומחשבותיהם, ולהתמודד עם שאלות קיומיות ואוניברסליות. התיאטרון הוא לא רק בידור, אלא גם כלי לשינוי חברתי, לחינוך ולפיתוח אישי.

המחזה: לב ליבו של התיאטרון

המחזה הוא הבסיס לכל יצירה תיאטרלית. הוא הטקסט הכתוב, המכיל את הדמויות, העלילה והדיאלוגים. המחזה הוא התסריט, המתווה את הדרך לשחקנים, לבמאי ולמעצבים. הוא המקור שממנו נובעים כל הרעיונות והפרשנויות. המחזה הוא הלב הפועם של התיאטרון, והוא יכול להיות קומי, טרגי, ריאליסטי או אבסורדי. הוא יכול לעסוק בנושאים אישיים, חברתיים או פוליטיים. הוא יכול להצחיק, לבכות, להרגיז או לרגש. המחזה הוא כלי רב עוצמה, שיכול להשפיע על הצופים ולגעת בהם עמוקות.

ארתור מילר: נביא זעם חברתי

ארתור מילר, מהבולטים במחזאים האמריקאים של המאה ה-20, הותיר חותם בל יימחה על עולם התיאטרון. יצירותיו, כמו "מותו של סוכן" ו"ציד המכשפות", מתאפיינות בביקורת חברתית נוקבת ובחקירה מעמיקה של נפש האדם. מילר התמודד במחזותיו עם סוגיות חברתיות ופוליטיות בוערות, כמו החלום האמריקאי, הקפיטליזם והמקארתיזם. הוא יצר דמויות מורכבות ורב-מימדיות, הנאבקות בדילמות מוסריות ובמשברים אישיים. סגנונו הריאליסטי והישיר, בשילוב עם יכולתו ליצור מתח דרמטי, הפכו את מחזותיו ליצירות מופת על-זמניות.

אדוארד אלבי: חוקר נפש האדם

אדוארד אלבי, מחזאי אמריקאי נוסף בעל שם עולמי, נודע בסגנונו האבסורדי והסאטירי. יצירותיו, כמו "מי מפחד מווירג'יניה וולף?" ו"סיפור גן החיות", חושפות את הצביעות והשקר הטמונים ביחסים בין-אישיים. אלבי הציג דמויות אבודות ומנוכרות, הנאבקות בתסכול ובריקנות קיומית. מחזותיו עוסקים בנושאים כמו בדידות, ניכור, חוסר תקשורת ואובדן זהות. סגנונו החריף והשנון, בשילוב עם יכולתו ליצור דיאלוגים מבריקים ומלאי הומור שחור, הפכו את יצירותיו ליצירות מופת ייחודיות ובלתי נשכחות.

קן לודוויג: אמן הקומדיה המודרנית

קן לודוויג, מחזאי ובמאי תיאטרון אמריקאי עטור פרסים, ידוע בקומדיות שלו שהוצגו בברודוויי ובוסט אנד. יצירותיו, כמו "Lend Me a Tenor" ו-"Moon Over Buffalo", זכו להצלחה רבה בקרב הקהל והמבקרים כאחד. לודוויג מצטיין ביכולתו ליצור דמויות קומיות בלתי נשכחות ובעלילות מטורפות ומצחיקות. הוא משלב הומור מתוחכם עם אלמנטים של פארסה וסלפסטיק, ויוצר חוויה תיאטרלית מהנה ומשעשעת. לודוויג נחשב לאחד המחזאים הקומיים המובילים של זמננו, והוא ממשיך ליצור יצירות חדשות ומלהיבות.

לסיכום: התיאטרון כראי לנפש האדם והחברה

התיאטרון, על שלל גווניו וסגנונותיו, הוא מראה המשקפת את נפש האדם והחברה. מחזאים כמו ארתור מילר, אדוארד אלבי וקן לודוויג, כל אחד בדרכו הייחודית, מצליחים ללכוד את המורכבות והעומק של הקיום האנושי. הם מעמתים אותנו עם שאלות קשות על מוסר, זהות ומשמעות, ומציעים לנו נקודות מבט חדשות על העולם. התיאטרון הוא מתנה יקרת ערך, המעשירה את חיינו ומעוררת בנו השראה. הוא מזמין אותנו לצאת למסע מרתק אל תוך עצמנו ואל תוך העולם, ולגלות את היופי והעוצמה של היצירה האנושית. בהצלחה!


מודעות




פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: בלק
פתרון 4 אותיות: אוטס, אלבי, אלרס, הלמן, מילר (מחזאי אמריקאי בעבר, מחבר "מותו של סוכן"), רייס
פתרון 5 אותיות: אולבי, או'ניל, אייבס, האריס, לייבר, ללצ'וק, נלסון, קושנר, קפוטה, ריצ'מן
פתרון 6 אותיות: וילסון, מקאלרס, סיימון, צ'ייקין, צ'לטון, ריסקין
פתרון 7 אותיות: איגנטוב, ויליאמס, מנואל-נח, מקארתור, סארויאן
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה: אדוארד אלבי (אדוארד אולבי), אלמר רייס, אלן ללצ'וק, ארתור מילר (מחזאי יהודי-אמריקאי), בטי סמית (מחזאית אמריקאית), ג'וזף צ'ייקין, ג'ויס קרול אוטס, ג'ייסון מילר, דוד איגנטוב, דייוויד אייבס,ויליאם סארויאן, טוני קושנר, טים בלייק נלסון, טנסי ויליאמס, טרומן קפוטה, יוג'ין או'ניל, לואיס בלק, ליליאן הלמן, מרדכי מנואל נח (מחזאי אמריקאי יהודי), נולה צ'לטון, ניל סיימון, פיטר מארק ריצ'מן, פריץ לייבר, פרנק האריס, צ'ארלס מקארתור, קארסון מקאלרס, רוברט וילסון, רוברט ריסקין, רוג'ר אלרס
ביטויים דומים: שם של מחזאי אמריקאי, מחזאי אמריקאי מילון, מחזאי אמריקאי פירוש, מי זה מחזאי אמריקאי, מחזאי אמריקאי 9 אותיות, מחזאי אמריקאי יהודי
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

3 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו