רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מעשה שובבות | מעשה שובבות תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מעשה שובבות. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "שובבות" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מעשה שובבות בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. בהצלחה !

מעשי קונדס - החיוך הגדול של הילדות

מעשי שובבות הם חלק בלתי נפרד מגדילת ילדים. בין אם מדובר בשובבות קלה וחמודה או בתעלולים מתוחכמים יותר, השובבות היא דרכם של ילדים לבטא את עצמם, לגלות את העולם ולצבור ניסיון חיים. במאמר זה נעמיק בהבנת התופעה של שובבות ילדים, נלמד על תרומתה להתפתחות, נציג דוגמאות מהחיים, ונגלה כיצד היא באה לידי ביטוי גם בעולם החי ובתרבות האנושית.

הגדרת המושג: שובבות

שובבות מוגדרת כהתנהגות ספונטנית, שנונה וקצת תמימה של ילדים, הכוללת לעתים חוסר ציות קל לכללים או רמזי מרדנות חפה מפשע. זוהי דרך טבעית של ילדים לחקור את העולם סביבם, לבטא את הסקרנות והיצירתיות הטבועה בהם, ולפעמים אף למרוד באופן חפוץ נגד הסדר הקיים. שובבות נפוצה בעיקר בגילאי הגן והיסודי, אך יכולה להימשך גם לתקופת ההתבגרות.

תפקיד השובבות בהתפתחות

מבחינה התפתחותית, לשובבות תפקיד חשוב בצמיחתם של ילדים. מעשי שובבות מסייעים בפיתוח מיומנויות חברתיות וביטחון עצמי, מאפשרים להם לבחון גבולות בצורה בטוחה, ומעודדים חשיבה יצירתית וחוץ-קונבנציונלית. הפעילות הגופנית והאינטראקציה החברתית המלוות במעשים אלו תורמות לגדילה רגשית, קוגניטיבית ופיזית תקינה של הילד.  

מתעלולי החצר ועד מלחמות הצבע - דוגמאות לשובבות ילדים

מעשי שובבות יכולים להתבטא בצורות רבות ומגוונות. החל ממשחקים תמימים כמו לשפוך קצת מים על הרצפה או לטפס על רהיטים, ועד לתעלולים מתוחכמים יותר כמו להסתיר חפצים של ההורים או לארוב במקומות לא צפויים כדי להפחיד. תעלולים משעשעים כמו "קסמים" עם אוכל, צבעים או בגדים הם גם הם דוגמאות נפוצות לשובבות ילדים.

שובבות, לא רק אצל בני אדם.

שובבות איננה תופעה ייחודית לבני אדם. גם בעלי חיים רבים מגלים התנהגות שובבה, במיוחד בגילאי גור או גוזלים. ציידים צעירים כמו גורי דובים או נמרים יטרידו ויכעיסו את הוריהם בדרכים שונות כחלק מתהליך הלמידה שלהם. קופים ידועים במשחקיהם השובבים ובתעלוליהם המצחיקים. התנהגות זו חשובה לבעלי חיים להתבגרות תקינה, לימוד כישורים חיוניים ופיתוח קשרים חברתיים.

הגיבורים השובבים שאהבנו - שובבות בתרבות הפופולרית

דמויות שובבות ומלאות קונדס הן דמויות מרכזיות בספרות, קולנוע, טלוויזיה ואמנות רבים. דמויות כמו דני שובבני, קליפורד הכלב האדום הגדול, ופיטר פן תמיד מעוררות חיוך על שפתינו בזכות המעשים הבלתי צפויים והמשעשעים שלהם. דמויות אלו מייצגות את ההתלהבות, הרוח הצעירה והנכונות להפר חוקים באופן חף מפשע - ערכים חשובים שהתרבות מנסה לטפח בנו. 

מתי שובבות הופכת לבעייתית?

למרות שמעשי שובבות נחשבים נורמליים ורצויים עד גיל מסוים, קיימים גבולות שלא כדאי לחצות. שובבות מופרזת שכוללת אלימות, הרס רכוש או פגיעה ביחסים חברתיים עלולה להיות סימן של בעיות רגשיות או חינוכיות עמוקות יותר. על הורים להיות ערים לסימנים כגון אי ציות חמור או התנהגות תכופה וקיצונית מדי, ולהעמיד גבולות ברורים כאשר נדרש.

חגיגה של חיוך וקלילות - למה שובבות כל כך חשובה

שובבות היא תופעה חיובית ובריאה בהתפתחותם של ילדים וגם בעלי חיים. היא מסמלת חיוניות, נכונות לחקור ויצירתיות - ערכים שהחברה והתרבות צריכים לטפח. עם זאת, חשוב להציב גבולות ברורים ולהפעיל שיקול דעת הורי. זכרו, ילדים שובבים הם לרוב ילדים שמחים ובריאים נפשית - ולכן עודדו את השובבות הבריאה שלהם ותהנו מהזמן איתם! בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: 
פתרון 4 אותיות: 
פתרון 5 אותיות: תעלול
פתרון 6 אותיות:  
פתרון 7 אותיות: 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: רוח שטות
ביטויים דומים: מעשה שובבות מילון, מעשה שובבות פירוש, מעשה שובבות מילה נרדפת, מה זה מעשה שובבות, מעשה שובבות 5 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו