רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מפורסם לגנאי | מפורסם לרעה תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מפורסם לגנאי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מפורסם לגנאי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מפורסם לגנאי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

הצד האפל של התהילה

תהילה היא חרב פיפיות, נושאת בחובה פוטנציאל אדיר לטוב ולרע. בעוד שרובנו משתוקקים להכרה ולהוקרה, ישנם כאלה שזוכים לפרסום מסוג אחר לגמרי – פרסום שלילי, שדבק בהם כתוצאה ממעשיהם המתועבים. "מפורסם לגנאי" הוא מונח המתאר את התופעה העגומה הזו, שבה אנשים הופכים לידועים דווקא בשל מעשיהם השליליים והרסניים. המילים הנרדפות לביטוי זה – מתועב, משוקץ, ידוע לשמצה, נאלח – כולן מציירות תמונה של אדם שזכה לפרסום שלילי, אך כל אחת מהן נושאת ניואנס ייחודי משלה. "מתועב" ו"משוקץ" מתייחסים למעשים בזויים ומעוררי סלידה, בעוד ש"נאלח" מתאר אדם שפגום מוסרית באופן עמוק. "ידוע לשמצה" מתאר את הפרסום השלילי עצמו, את העובדה שאדם מוכר בציבור בשל מעשיו הרעים.

דיוקנאות של רוע: דמויות ידועות לשמצה בהיסטוריה

ההיסטוריה רצופה בדמויות שהתפרסמו לגנאי בשל מעשיהן המתועבים. אדולף היטלר, האיש שהוביל את גרמניה הנאצית למלחמת עולם והיה אחראי לרצח של מיליוני יהודים, הוא דוגמה מצמררת לדמות שהפכה לשם נרדף לרוע. ג'פרי אפשטיין, המיליארדר האמריקאי שהורשע בעבירות מין חמורות בילדים, הוא דוגמה עכשווית יותר לאדם שזכה לפרסום שלילי בשל מעשיו המזעזעים. דמויות אלו, ורבות אחרות, מעלות שאלות מורכבות לגבי היחס שלנו כלפיהן. האם אפשר להפריד בין האדם למעשיו? האם ניתן להעריך את תרומתם לחברה (במידה וקיימת) בלי להתעלם מהזוועות שביצעו?

מתועב ומשוקץ: מילים נרדפות, משמעויות שונות

למרות ששתי המילים "מתועב" ו"משוקץ" מתארות מעשים בזויים ומעוררי סלידה, יש ביניהן הבדל דק במשמעות. "מתועב" מתייחס למעשה שגורם לתחושת גועל עמוקה, בעוד ש"משוקץ" מתאר מעשה שנתפס כמנוגד לטבע ולחוקי המוסר הבסיסיים. דוגמה לשימוש במילה "מתועב" ניתן למצוא בספר איוב, שם נאמר על אדם רשע שהוא "נתעב ונאלח". המילה "משוקץ" מופיעה בתלמוד הבבלי, שם נאמר על אדם שהולך עירום ברחוב שהוא "משוקץ ומתועב".

נאלח: זיהום הנפש

המילה "נאלח" מתארת לא רק מעשים רעים, אלא גם מצב של זיהום מוסרי עמוק. אדם נאלח הוא אדם שפגום בנפשו, שאיבד את המצפן המוסרי שלו. דוגמאות לדמויות נאלחות ניתן למצוא לא רק בקרב פושעים אלימים, אלא גם בקרב פוליטיקאים מושחתים, אנשי עסקים תאבי בצע ואנשים שפוגעים באחרים באופן שיטתי ומכוון. השאלה האם אדם יכול להשתקם מ"נֶאֱלַח" נפשי היא שאלה מורכבת, שאין לה תשובה חד משמעית. ישנם מקרים שבהם אנשים הצליחו לשנות את דרכיהם ולהפוך לאזרחים תורמים לחברה, אך ישנם גם מקרים שבהם הנזק הנפשי הוא בלתי הפיך.

ידוע לשמצה: הכוח המפוקפק של הפרסום השלילי

למרבה האירוניה, פרסום שלילי יכול להפוך לסוג של "תהילה". דמויות ידועות לשמצה זוכות לעתים למעמד של "אנטי-גיבורים", אנשים שמושכים תשומת לב וסקרנות דווקא בשל מעשיהם השליליים. כך, למשל, כנופיות רחוב הופכות לא פעם לנושא לסרטים וסדרות טלוויזיה, והדמויות המרכזיות בהן זוכות למעמד של גיבורי תרבות. התקשורת ממלאת תפקיד מרכזי ביצירת ועיצוב דמויות ידועות לשמצה. סיקור תקשורתי נרחב של מעשים שליליים יכול להפוך אנשים רגילים לדמויות מוכרות בכל בית, ולהעניק להם כוח והשפעה שלא היו זוכים להם אלמלא הפרסום השלילי.

ההשלכות של פרסום שלילי: צלקות על הפרט והחברה

פרסום שלילי יכול להותיר צלקות עמוקות על הפרט ועל החברה. אנשים שהתפרסמו לגנאי סובלים לעתים קרובות מבידוד חברתי, מקשיים במציאת עבודה ומפגיעה בדימוי העצמי. במקרים קיצוניים, פרסום שלילי יכול להוביל להתאבדות. גם החברה משלמת מחיר כבד על פרסום שלילי. מעשים מתועבים שזוכים לסיקור תקשורתי נרחב יכולים לזרוע פחד וחוסר אמון בציבור, לפגוע בלכידות החברתית וליצור תחושה של חוסר ביטחון.

בין גינוי להבנה: סיכום ומבט לעתיד

תופעת הפרסום השלילי היא תופעה מורכבת, בעלת השלכות מרחיקות לכת על הפרט ועל החברה. מצד אחד, חשוב לגנות מעשים מתועבים ולהוקיע את האחראים להם. מצד שני, חשוב לזכור שאנשים אינם חד-ממדיים, ושגם מי שביצע מעשים נוראיים עשוי להיות בעל תכונות חיוביות. עלינו לשאוף לחברה שבה אנשים יישפטו על סמך מכלול מעשיהם, ולא רק על סמך מעידה חד פעמית, חמורה ככל שתהיה. בהצלחה !   



מודעות




פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: 
פתרון 4 אותיות: נאלח
פתרון 5 אותיות: מתועב
פתרון 6 אותיות:  
פתרון 7 אותיות: 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה: ידוע לשמצהשם רע (פרסום לגנאי)
ביטויים דומים: מה זה מפורסם לגנאי?, מפורסם לרעה מילון, מפורסם לגנאי פירוש, מפורסם לרעה מילה נרדפת, מפורסם לגנאי 9 אותיות, מפורסם, הוצאת שם רע
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו