רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


משירי אתניקס | שיר של אתניקס תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה שיר של אתניקס. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "שיר של להקת אתניקס" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה משירי אתניקס בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

אתניקס: 30 שנה של מוזיקה ישראלית

להקת אתניקס, אחת מלהקות הרוק והפופ המצליחות ביותר בישראל, חגגה לאחרונה 30 שנה להיווסדה. לאורך השנים, הלהקה הוציאה 16 אלבומים, זכתה בפרסים רבים, וסיגלה לעצמה סגנון ייחודי המשלב מוזיקה מזרחית, רוק ופופ.

הלהקה הוקמה בשנת 1985 על ידי זאב נחמה ותמיר קליסקי, שני מוזיקאים צעירים ומלאי אמביציה. אלבום הבכורה שלהם, "אתניקס", יצא בשנת 1990 וזכה להצלחה בינונית. עם זאת, פריצת הדרך הגדולה הגיעה עם אלבומם השני, "מסאלה", שיצא בשנת 1991. האלבום כלל להיטים כמו "כתם הפרי", "אמונה" ו"קטורנה מסאלה", והפך את אתניקסלאחת הלהקות הפופולריות בישראל.

הלהקה זכתה בפרסים רבים, וסיגלה לעצמה סגנון ייחודי המשלב מוזיקה מזרחית, רוק ופופ. במאמר זה ניקח אתכם למסע מוזיקלי מרתק דרך שיריה הגדולים של אתניקס, וננסה להבין מה עומד מאחורי הצלחתה המטאורית.

התקופה הראשונה: 1989–1996 – מוזיקה אלקטרונית ופופ רוק

הלהקה הוקמה בשנת 1989 על ידי זאב נחמה ותמיר קליסקי, שני מוזיקאים צעירים ומלאי אמביציה. אלבום הבכורה שלהם, "אתניקס", יצא בשנת 1990 וזכה להצלחה בינונית. עם זאת, פריצת הדרך הגדולה הגיעה עם אלבומם השני, "מסאלה", שיצא בשנת 1991. האלבום כלל להיטים כמו "כתם הפרי", "אמונה" ו"קטורנה מסאלה", והפך את אתניקס לאחת הלהקות הפופולריות בישראל.

בשנים שלאחר מכן, אתניקס המשיכה לשחרר אלבומים מצליחים, ביניהם "יללת תן" (1992), "אדם ונחש" (1993), "אתה" (1994) ו"פופ" (1996). באלבומים אלו ניכרו השפעות מגוונות, החל מרוק כבד ועד למוזיקה ים תיכונית. אתניקס זכתה בפרסים רבים, ביניהם תואר "להקת השנה" במצעד הפזמונים השנתי של רשת ג' חמש פעמים ברציפות.

התקופה השנייה: 1997–2000 – המעבר למוזיקה מזרחית

בשנת 1997, חברי אתניקס החליטו לעשות צעד נועז ולשלב מוזיקה ים תיכונית באלבומם החדש. שיתוף הפעולה שלהם עם הזמר אייל גולן באלבום "בלעדייך" (1997) היה הצלחה מסחרית אדירה, והפך את גולן לכוכב על.

אתניקס המשיכה לשתף פעולה עם גולן באלבומים נוספים, ביניהם "חייל של אהבה" (1998) ו"הסתכלי אלי" (1999). שיתוף הפעולה הזה תרם רבות לחדירתה של המוזיקה הים תיכונית מן השוליים אל הזרם המרכזי בישראל.

התקופה השלישית: 2001–2007 – חזרה לרוק

בשנת 2001, אתניקס חזרה לשורשיה עם האלבום "בדרך שלך", שהיה ברובו בסגנון רוק. האלבום כלל להיטים כמו "תראה עולם" ו"נשרפת מבפנים".

בשנים שלאחר מכן, הלהקה המשיכה לשחרר אלבומים ברוק, ביניהם "13" (2002), "אמריקה" (2005) ו"טוטובל" (2008).

התקופה הרביעית: 2007–2016 – פרויקטים שונים

בשנים האחרונות, חברי אתניקס עובדים ביחד ולחוד בפרויקטים שונים. הם הוציאו מספר סינגלים חדשים, השתתפו במופעים משותפים עם אמנים אחרים, וכתבו שירים עבור זמרים אחרים.

לסיכום

להקת אתניקס היא אחת מלהקות הרוק והפופ המצליחות ביותר בישראל. לאורך 30 שנות פעילותה, הלהקה הוציאה 16 אלבומים, זכתה בפרסים רבים, וסיגלה לעצמה סגנון ייחודי המשלב מוזיקה מזרחית, רוק ופופ. בהצלחה !



מודעות





פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: אתה, משה, נדר
פתרון 4 אותיות: בובה, גריז, מדבר, מלכה, פנים, צ'אלי
פתרון 5 אותיות: אחדות, אמונה, ג'סיקה, חברון, לינדה, סנופי, ספארי, עדניה, פרחים, רציתי, תותים
פתרון 6 אותיות: אמריקה, אפריקה, מוסקבה, מושיטה, נובמבר, שומקום
פתרון 7 אותיות: במכונית, געגועים
פתרון 8 אותיות ומעלה: אוקיאנוס
פתרון שתי מילים ומעלה: אהבת חינם, איזקינו הדוד, אין לאן ללכת, אל האור, אל הדרך, אל תבכי ילדה, אם את יכולה, אם רק תגידי כן, אם תלכי, אני שמח, את לי ים, בגן עדן, בוא לפטרה, בטנדר לדרום, בלונדונדרי כמו במרסנד, בלון כתום, בשבילי הכוכב זה אתה, האמת בקולה, הזמן ירפא, היא עוד תשוב, הקו הירוק, יהיה לנו טוב, יש אלוהים, כוכב סרטים, כי החיים כל כך יפים, כלב לא נותן ברירה, כמו האלים, כתם הפרי, לא לבד, לא עוד, לחיות בניו זילנד, מאה חטאים, מה יוצא, מוהיקני זקן, מחר אני בבית, מקדש אהבה, מתי לחזור, ניו יורק, סימנים כחולים, עד מתי, ציפור מדבר, קאדילאק ג'ו, קולה של ננה גפוס, רב החובל, רובים ונשיקות, רק תחייכי אלי, שיר האמיצים, שיר ישן, שניים שניים, תביא קצת דינרוס
 
ביטויים דומים: משירי אתניקס מילון, משירי להקת אתניקס פירוש, משירי אתניקס מילה נרדפת, משירי אתניקס 7 אותיות, משירי אתניקס תשבץ, מחברי אתניקסשיר של "אתניקס" תשחץ
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו