רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


ספר של עירית לינור | מספרי עירית לינור תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה ספר של עירית לינור. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מספרי עירית לינור " יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה ספר של עירית לינור בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

עירית לינור היא סופרת ישראלית מוערכת, שכתבה שישה ספרים, ביניהם "שירת הסירנה", "בנות בראון" ו"גברת ורבורג". ספריה מתארים את החיים בישראל, תוך התמקדות בנושאים של אהבה, משפחה, חלומות ומציאות.

שירת הסירנה הוא ספרה הראשון של לינור, שיצא לאור בשנת 1991. הספר מתרחש בתקופת מלחמת המפרץ, ומספר את סיפורה של טלילה כץ, אישה תל אביבית בת 32, שנאבקת למצוא את מקומה בעולם. טלילה היא פרסומאית מצליחה, אך לא מאושרת. היא לא אוהבת את עבודתה, היא לא יכולה לשכוח את האקס שלה, והיא מרגישה בודדה. הספר עוקב אחר טלילה במהלך תקופה של שינויים משמעותיים בחייה. היא נאלצת להתמודד עם המלחמה, עם המשפחה שלה, עם העבודה שלה, ועם הרגשות שלה. במהלך הספר, טלילה לומדת על עצמה ועל העולם סביבה.

בנות בראון הוא רומן שיצא לאור בשנת 2002. הספר מספר את סיפורן של משפחת בראון, משפחה ממקימי מושב כפר אילן. המושב נמצא על סף פשיטת רגל, ומשפחת בראון היא אחת משפחות המייסדים הבודדות שנותרו בו.

הספר עוקב אחר משפחת בראון במשך שמונה שנים, החל מאמצע שנות השמונים ועד ראשית שנות התשעים. במהלך הספר, המשפחה מתמודדת עם שינויים משמעותיים בחייהם, כולל הגעתו של אלי מנשה, עורך דין אמיד שמציע תוכנית להצלת המושב. תוכניתו של אלי כוללת בניית שכונות מגורים חדשות בכפר אילן, על אדמות החקלאות של המשפחות המייסדות. תוכנית זו גורמת לקרע בתוך המושב, ומשפחת בראון נאלצת להחליט האם למכור את אדמותיה או לא.

גברת ורבורג הוא רומן שיצא לאור בשנת 2014. הספר מספר את סיפורה של גברת ורבורג, נערה תל אביבית, אחות לעמוס ובת לאבא שתלטן ולאמא, ואם עקרת בית כנועה המתקשה למצוא את האושר.

הכל משתנה כשמשפחת סירקין המוצלחת והיפה עוברת להתגורר בדלת ממולם באותו הבניין. כעת היא נאלצת להתמודד שינויים. היא מתאהבת בגבר לא צפוי, מתחבטת עם רגשותיה. במהלך הספר, גברת ורבורג לומדת על עצמה ועל העולם סביבה, ומוצאת את הדרך לאושר.

הנושאים המרכזיים בספריה של עירית לינור

ספריה של עירית לינור עוסקים במגוון נושאים, אך כמה מהנושאים המרכזיים הם:

  • אהבה: אהבה היא נושא מרכזי בספריה של לינור. היא מתארת את האהבה בכל גווניה, החל מאהבה רומנטית ועד לאהבה בין חברים ובני משפחה.
  • משפחה: המשפחה היא נושא חשוב נוסף בספריה של לינור. היא מתארת את הקשרים בין בני משפחה, את הקשיים והאתגרים שעומדים בפניהם, ואת האהבה והתמיכה שהם מעניקים זה לזה.
 בהצלחה ! 



מודעות





פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: 
פתרון 4 אותיות: 
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:  
פתרון 7 אותיות: 
פתרון 8 אותיות ומעלה: הסנדלרית
פתרון שתי מילים ומעלה: בנות בראון, הבלונדינית הסודית, שירת הסירנה, שתי שלגיות (ספר מאת עירית לינור) 
ביטויים דומים: ספר של עירית לינור מילון, ספר של עירית לינור פירוש, ספר של עירית לינור 8 אותיות, מספרי עירית לינור תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו