רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


ספר של מיכל סנונית | ספר של מיכל סנונית מילון

מורדו פתרון תשחצים. כל התשובות בחינם.  התשובות להגדרה ספר של מיכל סנונית תשחץ | ספר של מיכל סנונית תשבץ הם:   


מודעות





פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: 
פתרון 4 אותיות: 
פתרון 5 אותיות: נגיעה   
פתרון 6 אותיות: אישביש 
פתרון 7 אותיות: בא והולך  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים : אדם והפרח, איילת השחר, בא והולך, בקצה הגוף, דרך הלב, זוהר שובב, כשאמא ואני, לי אור, מסיבה משפחתית, עיניים בראי, פנטזיה קיבוצית, ציפור הנפש, שאהבה נפשי, שירים ואוהבים, שירת הלב
פתרון של שלוש מילים ומעלה: איש עם כובע על הגובה, אני אומרת זאת מאהבה, אני ויואב מטיילים עכשיו, בוא וחבק אותי, גלי והמפלצת המעופפת, דניאל וסודות הים, הסוד של אבשלום , טל ומיה וכל החבריה, יד ביד עם אלוהים, יואש ראש קש, יורם והגור הקטן, כמה דב בבית, מה יש לי לעשות, שירים למי שאוהבים, שפתיים לעשות דבש, תום כבר לא לבד

ביטויים דומים: ספר של מיכל סנונית מילון, ספר של מיכל סנונית פירוש, ספר של מיכל סנונית 9 אותיות, מיכל סנונית רשימת ספרים, ספר של מיכל סנונית
                      מקווים שעזרנו לך למצוא פתרון ... 
  לחצו לייק והצטרפו לעמוד שלנו בפייסבוק - שם תוכלו להיות מעודכנים בכל פתרונות התשחצים המופיעים בעיתונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו