רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מספרי הרלן קובן | ספר של הרלן קובן מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מספרי הרלן קובן . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "ספר של הרלן קובן" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מספרי הרלן קובן בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.
הרלן קובן הוא סופר מתח יהודי-אמריקאי, שכתב למעלה מ-35 ספרים, אלה זכו להצלחה רבה ברחבי העולם ובישראל והפכו לרבי-מכר!. ספריו מתאפיינים בעלילת מתח מסחררת, דמויות אנושיות מורכבות, וכתיבה קולחת.

סגנון הכתיבה של קובן

ברוב ספריו יש נרטיב החוזר על עצמו: גיבור תמים שמואשם ברצח, לגיבור יש דמות של חבר טוב ביותר, העלילה מתרחשת ככלל בניו ג'רזי או במנהטן, ו דמות או סיטואציה שהתרחשה בספר קודם. קובן הוא מאסטר ביצירת מתח פסיכולוגי. הוא מצליח להעביר לקורא את תחושות החרדה והפחד של הדמויות, ולהפוך את הקריאה לבלתי נסבלת. הוא גם מוכשר ביצירת דמויות אנושיות מורכבות, שקל להזדהות איתן.

הצלחת ספריו של קובן

ספריו של קובן זכו להצלחה רבה ברחבי העולם. הם נמכרו ביותר מ-80 מיליון עותקים, ורבים מהם עובדו לסרטים וטלוויזיה. הוא זכה בפרס אדגר אלן פו, פרס שיימוס ופרס אנתוני בוצ'ר. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: 
פתרון 4 אותיות: בבית, היער, מחסה
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
הבריחה, ניצחון
פתרון 7 אותיות:
הנעדרים, הנעלמים, התמימים
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
אבק שרפה, אדם זר, אל תגלה, אל תעזוב, אני אמצא אותך, דיו חיוור, דם חם, הבטיחי לי, ההזדמנות האחרונה, הטעות כולה שלך, הילד מהיער, יומן מבצעים, מהלך מוטעה, מיירון בוליטר, מירוץ מטורף (מספרי הרלן קובן), מכת מחץ, מלכודת מאוחרת, מסלול מכשולים, מעגל מכושף, מרחק של שניות, משחק הציד, משחק מסוכן, סודות באפלה, 
קרבת דם, שש שנים, תחזיקו חזק, תישאר קרוב
ביטויים דומים: מספרי הרלן קובן מילון, הרלן קובן רשימת ספרים, מספרי הרלן קובן תשחץ, מספרי הרלן קובן תשבץ, מספרי הרלן קובן
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

13 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו