רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


משירי יהודה פוליקר | משירי יהודה פוליקר תשבץ | שיר של יהודה פוליקר

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה משירי יהודה פוליקר. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "שיר של יהודה פוליקר" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה שיר של יהודה פוליקר בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

סקירה ביוגרפית

יהודה פוליקר, יליד 1950 בחיפה, הוא זמר-יוצר ישראלי מוערך, אשר פרץ לתודעה הציבורית בשנות ה-80 כסולנהּ ומנהיגה של להקת הרוק המצליחה "בנזין". להקת "בנזין" הוציאה שני אלבומים פורצי דרך, "עשרים וארבע שעות" ו"משמרת לילה", שכללו להיטים רבים, ביניהם "יום שישי", "חופשי זה לגמרי לבד", "פנים אל מול פנים", "התחלה חדשה" ועוד.

לאחר פירוק "בנזין" פנה פוליקר לקריירת סולו עשירה ומגוונת, במהלכה הוציא 16 אלבומי אולפן. סגנונו המוזיקלי הייחודי משלב רוק, פופ, מוזיקה יוונית, מוזיקה ים תיכונית ואף נגיעות של מוזיקה אלקטרונית. פוליקר ידוע בכישרון הלחנתו ובכתיבת שירים עמוקים ומרגשים, הן בעברית והן ביוונית.

ניתוח סגנונו המוזיקלי

יצירתו של פוליקר מתאפיינת בשילוב ייחודי של סגנונות מוזיקליים מגוונים. ניתן לזהות בהשפעות של רוק קלאסי, פופ, מוזיקה יוונית, מוזיקה ים תיכונית ואף נגיעות של מוזיקה אלקטרונית. פוליקר משלב כלי נגינה רבים ביצירותיו, ביניהם גיטרה, פסנתר, בוזוקי, עוד ועוד. קולו הייחודי, בעל הגוון העמוק והרגש, תורם רבות לאווירה המיוחדת של שיריו.

השפעות

  • פוליקר גדל בבית דובר יוונית, וחשוף למוזיקה יוונית מגיל צעיר. השפעה זו ניכרת רבות ביצירתו, הן בשימוש בוזוקי, כלי נגינה יווני מסורתי, והן בשילוב מוטיבים מוזיקליים יווניים.
  • פוליקר הושפע רבות גם ממוזיקת רוק קלאסית של שנות ה-60 וה-70, אמנים כמו הביטלס, הדלתות ועוד. השפעה זו ניכרת בעיקר באלבומיו הראשונים עם להקת "בנזין".
  • לאורך השנים פוליקר שיתף פעולה עם אמנים רבים ממגוון סגנונות מוזיקליים, ביניהם יהודית רביץ, אריק איינשטיין, שלומי שבת, ברי סחרוף, ירדנה ארזי ועוד. שיתופי פעולה אלו תרמו רבות להעשרת יצירתו ולגיוון סגנונו.

פוליקר הוציא לאורך הקריירה שלו 14 אלבומי אולפן, ביניהם:

  • אלבומי להקת "בנזין":
    • עשרים וארבע שעות (1982)
    • משמרת לילה (1984)
  • אלבומי סולו:
    • עיניים שלי (1986)
    • איך קוראים לאהבה שלי (2001)
    • מוזיאון החלומות (2014)
    • ועוד רבים אחרים...

רבים משיריו של פוליקר הפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית, ביניהם:

  • "יום שישי"
  • "חופשי זה לגמרי לבד"
  • "פנים אל מול פנים"

שיריו של פוליקר עוסקים במגוון רחב של נושאים, ביניהם:

  • אהבה וזוגיות: פוליקר כתב שירים רבים על אהבה, פרידה, געגועים, קשרים רומנטיים ועוד.
  • חברה ופוליטיקה: פוליקר נוגע ביצירותיו גם בנושאים חברתיים ופוליטיים, ביניהם המצב הפוליטי בישראל, השסע החברתי, זכויות אדם ועוד.
  • זהות וזיכרון: פוליקר, בן דור שני לשואה, מתמודד ביצירותיו עם נושאים של זהות, זיכרון, אובדן וטראומה.
  • חיים ומוות: פוליקר נוגע ביצירותיו גם בנושאים קיומיים כמו חיים ומוות, משמעות החיים, הזמן החולף ועוד.

השפעתו על עולם המוזיקה

יהודה פוליקר נחשב לאחד הזמרים-יוצרים המשפיעים ביותר בישראל.

השפעתו ניכרת בכמה מישורים

  • חידוש פני המוזיקה הישראלית: פוליקר היה מהחלוצים של שילוב סגנונות מוזיקליים שונים במוזיקה הישראלית, והשפעתו ניכרת על דור שלם של זמרים-יוצרים.
  • התרחבות קהל המאזינים: פוליקר הצליח לחדור לקהל רחב ומגוון, הן בקרב צעירים והן בקרב מבוגרים.
  • השפעה על אמנים אחרים: פוליקר שימש מודל לחיקוי עבור אמנים רבים, הן מבחינה מוזיקלית והן מבחינה טקסטואלית.

לסיכום

יהודה פוליקר הוא זמר-יוצר יוצא דופן, בעל גוף יצירה עשיר ומגוון. פוליקר תרם רבות למוזיקה הישראלית הן מבחינה מוזיקלית והן מבחינה תרבותית. שיריו, המשלבים עומק רגשי, כתיבה איכותית וסגנון ייחודי, הפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית וזכו להצלחה רבה לאורך השנים. בהצלחה !



מודעות





פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: ילל, פרח
פתרון 4 אותיות: אלקו, בגלל, יורם 
פתרון 5 אותיות: אנחנו, בגלמס, ג'ינג'י, כפיים, כתמים, סאליק
פתרון 6 אותיות: כשתגדל, מבולבל 
פתרון 7 אותיות: מזוודות, מלכודות 
פתרון 8 אותיות ומעלה: זינגואלה, טרבלינקה
פתרון של שתי מילים:
אל הלילה, אפר ואבק, האור בקצה, האור שבפנים, האמת ששכחנו, הזמן המאושר, הילד שבך, הצל ואני (שיר למילים וללחן של יהודה פוליקר), התחלה חדשה, התחנה הקטנה, והילדים באים, חולם בהקיץ, טרנס אוריינט, יאסו פנאיס, יהודי נודד, יום עצמאות, יום שישי, לא יודע, ליל סערה, מאחורי דלתות, מוזיאון החלומות, מיליון פחדים, מים שקטים, מי שהייתי, מעבר לגדר, משמרת לילה, נד נד, נוצץ בחשכה, נמס בגשם, סולם יעקב, סוף הזיכרון, עיניים שלי, עיר בשלכת, קללת הים, רוחות מלחמה
פתרון של שלוש מילים ומעלה: איך קוראים לאהבה שלי, אילו הייתי איתך, אל תלכי עכשיו, אם יש עוד חלום, אני רוצה גם, בוקר יום ראשון, דברים שרציתי לומר, היום את צוחקת, הצל שלי ואני, זה הידל שבך, זה לא הסוף, חופשי זה לגמרי לבד, חכי לי סלוניקי, חלון לים התיכון, כל דבר מזכיר לי, כל כך מתגעגע, כל פעם שאומרים, כמו גנב באפלה, כמעט כבר נוגע, לא פעם בקיץ, לילה טוב - לכי לישון, מאוחר אולי מוקדם, מה יהיה יהיה, מכאן ועד בכלל, סיפור זמנים עברו, פחות אבל כואב (שיר של יהודה פוליקר), קחי אותי חזק, שקיעה ים תיכונית
ביטויים דומים: משירי יהודה פוליקר מילון, רשימת שירים יהודה פוליקר, משירי יהודה פוליקר תשחץ, משירי יהודה פוליקר 7 אותיות
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

3 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו