רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


שטח חקלאי לא מעובד | שטח חקלאי תשבץ | שטח אדמה לא מעובד מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה שטח חקלאי לא מעובד. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "שטח אדמה לא מעובד" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה שטח לא מעובד בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

שטח חקלאי: עולם שלם של יבולים, טעמים ואפשרויות

שטח חקלאי הוא שטח אדמה המשמש לגידול יבולים, גידול בעלי חיים או שילוב של שניהם. שטחים חקלאיים הם חלק בלתי נפרד מהנוף הישראלי, ומשתרעים על פני שטחים נרחבים ברחבי הארץ. הם ממלאים תפקידים חשובים רבים, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה סביבתית וחברתית.

אדמה פורייה, אוצרות טבעיים

שטח חקלאי הוא לא רק אדמה, אלא מערכת אקולוגית מורכבת ומרתקת. האדמה, המים, האוויר, אור השמש והיצורים החיים בשטח החקלאי משתלבים יחדיו ויוצרים סביבה ייחודית המאפשרת גידול יבולים ובעלי חיים.

שטחים חקלאיים רבים בישראל נהנים מאקלים ים תיכוני נוח, מים רבים וקרקע פורייה. תנאים אלו מאפשרים גידול מגוון רחב של יבולים, ביניהם חיטה, שעורה, ירקות, פירות, זיתים, ענבים ועוד.

לחם ושלום: החשיבות הכלכלית של שטחים חקלאיים

חקלאות היא ענף כלכלי חשוב בישראל. היא תורמת רבות לתל"ג, מעסיקה אלפי אנשים ומספקת מזון טרי ואיכותי לאוכלוסייה. שטחים חקלאיים רבים בישראל משמשים גם לייצוא יבולים, ותורמים בכך להכנסות המדינה.

בנוסף, חקלאות תורמת לפיתוח אזורי ולצמצום פערים חברתיים. שטחים חקלאיים רבים נמצאים בפריפריה, וחקלאות מהווה מקור תעסוקה וחיים חשוב עבור רבים מתושבי האזורים הללו.

ירוק בעיניים, בריאות בכיס: התרומה הסביבתית של שטחים חקלאיים

שטחים חקלאיים ממלאים תפקידים חשובים רבים בהגנה על הסביבה. הם תורמים לוויסות אקלים, מונעים סחף קרקע, שומרים על מי תהום ומסייעים בשמירה על המגוון הביולוגי.

חקלאות בת קיימא, המשתמשת בשיטות גידול ידידותיות לסביבה, יכולה לתרום רבות להגנה על הסביבה ולשיפור איכות החיים.

טבע, טיולים, נופש: שטחים חקלאיים כמרחבי פנאי

שטחים חקלאיים רבים בישראל הם לא רק מקור למזון, אלא גם מרחבי פנאי ונופש אהובים על רבים. טיולים רגליים, טיולי אופניים, קמפינג ופעילויות אחרות בטבע הן דרך מצוינת ליהנות מהנוף, מהאוויר הצח ומהשקט.

בנוסף, רבים מהשטחים החקלאיים בישראל כוללים אתרים היסטוריים ותרבותיים חשובים. טיול בשטח חקלאי יכול להיות הזדמנות מצוינת ללמוד על ההיסטוריה והתרבות של האזור.

אתגרים וקשיים: עתיד החקלאות בישראל

חקלאות בישראל מתמודדת עם מספר אתגרים, ביניהם מחסור במים, שינויי אקלים, זיהום ופיתוח. אתגרים אלו מאיימים על עתיד החקלאות ועל יכולתה לספק מזון טרי ואיכותי לאוכלוסייה.

כדי להתמודד עם אתגרים אלו, יש צורך לפתח טכנולוגיות חקלאיות חדשות ומתקדמות, כמו חקלאות מדויקת וחקלאות מים. בנוסף, יש צורך לחזק את החקלאות המקומית ולעודד צעירים לעסוק בחקלאות.

עתיד ירוק: חקלאות בת קיימא בישראל

חקלאות בת קיימא היא חקלאות המאזנת בין הצרכים של היום לצרכים של הדורות הבאים. היא שואפת לספק מזון טרי ואיכותי לאוכלוסייה תוך שמירה על הסביבה ועל בריאות האדם.

חקלאות בת קיימא מבוססת על מספר עקרונות מרכזיים, ביניהם:

שימוש יעיל במשאבים: חקלאות בת קיימא שואפת להשתמש במשאבים, כמו מים, קרקע ואנרגיה, בצורה יעילה ומינימלית.
שמירה על הסביבה: חקלאות בת קיימא שואפת לשמור על הסביבה ולמנוע זיהום קרקע, מים ואוויר.
שיפור איכות החיים: חקלאות בת קיימא שואפת לשפר את איכות החיים של החקלאים ושל הקהילות שבהן הם חיים.

חקלאות בת קיימא בישראל צוברת תאוצה בשנים האחרונות. יותר ויותר חקלאים מאמצים שיטות גידול ידידותיות לסביבה, כמו חקלאות אורגנית, חקלאות מים וחקלאות מדויקת. בנוסף, הממשלה והארגונים הירוקים בישראל משקיעים רבות בקידום חקלאות בת קיימא. הם מספקים לחקלאים סיוע כלכלי, הדרכה ומידע, ומפתחים טכנולוגיות חדשות ומתקדמות.

לסיכום

שטחים חקלאיים הם חלק בלתי נפרד מהנוף הישראלי, וממלאים תפקידים חשובים רבים. הם מספקים לנו מזון טרי ואיכותי, תורמים לכלכלה, שומרים על הסביבה ומספקים לנו מרחבי פנאי ונופש.

חקלאות בישראל מתמודדת עם מספר אתגרים, אך יש גם סיבות רבות לאופטימיות. חקלאות בת קיימא צוברת תאוצה, וישנה מודעות הולכת וגוברת לחשיבותה של חקלאות בריאה וידידותית לסביבה.

עתיד החקלאות בישראל תלוי בנו. אנו צריכים לתמוך בחקלאים מקומיים, לבחור במזון טרי ואיכותי, ולעודד פיתוח של חקלאות בת קיימא.



מודעות





פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: שדה (שטח חקלאי)
פתרון 4 אותיות: 
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות: שדה בור 
פתרון 7 אותיות:   
פתרון 8 אותיות ומעלה:
ביטויים דומים: שטח חקלאי לא מעובד, שטח חקלאי לא מעובד תשבץ, שטח אדמה לא מעובד 6 אותיות, שטח אדמה לא מעובד תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו