רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


באופן שאינו מגובש סופית | באופן שאינו מגובש סופית תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה באופן שאינו מגובש סופית. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "באופן שאינו מגובש סופית" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה באופן שאינו מגובש סופית בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מבוא: בין ודאות לספק

בעולם שבו אנו משתוקקים לודאות, אנו נתקלים לא פעם במילה "טנטטיבי". מילה זו, שפירושה "לא סופי", "ניתן לשינוי" או "זמני", מעוררת בנו תחושות מעורבות. מצד אחד, היא מעניקה לנו מרחב לנשימה, גמישות וחופש לחקור רעיונות חדשים. מצד שני, היא עלולה לעורר בנו ספקות, חששות ואף חוסר ביטחון.

השימושים המגוונים של "טנטטיבי"

המילה "טנטטיבי" משמשת אותנו במגוון רחב של הקשרים, החל מתכנון יומיומי ועד למחקר מדעי. כאשר אנו מתכננים פגישה, אנו עשויים לומר "יש לנו פגישה טנטטיבית מחר". כשאנו מציגים ממצאים מחקריים, אנו עשויים לציין שהם "טנטטיביים" וזקוקים למחקר נוסף. ואף כאשר אנו מביעים דעה אישית, אנו עשויים להוסיף "זו דעה טנטטיבית שלי".

יתרונות השימוש במילה "טנטטיבי"

השימוש במילה "טנטטיבי" טומן בחובו יתרונות רבים. ראשית, היא מאפשרת לנו להודות בחוסר הידע שלנו, דבר החיוני ללמידה וצמיחה. שנית, היא פותחת דלת לדיון פתוח ולשיתוף פעולה, תוך הימנעות מוויכוחים מיותרים. שלישית, היא מעניקה לנו את הגמישות לשנות את דעתנו או את תוכניותינו בהתאם לנסיבות.

דוגמאות לשימוש יעיל במילה "טנטטיבי"

במהלך משא ומתן עסקי: ניתן להשתמש במילה "טנטטיבי" כדי להציג הצעה פתוחה לשיתוף פעולה, תוך נכונות לשינויים בהתאם לצרכים של שני הצדדים.
בכתיבת מאמרים אקדמיים: ניתן להשתמש במילה "טנטטיבי" כדי לציין ממצאים מחקריים ראשוניים שזקוקים לאישור נוסף.
בהצגת רעיונות חדשים: ניתן להשתמש במילה "טנטטיבי" כדי להציג רעיון חדש תוך פתיחות לביקורת ולשיפור.

האתגרים בשימוש במילה "טנטטיבי"

למרות יתרונותיה הרבים, השימוש במילה "טנטטיבי" עלול להציב גם אתגרים מסוימים. ראשית, היא עלולה להיתפס כחוסר ביטחון או חוסר החלטיות. שנית, היא עלולה להקשות על קבלת החלטות. שלישית, שימוש יתר במילה עלולה לפגום במוניטין שלנו.

השימוש הנבון במילה "טנטטיבי"

המפתח לשימוש נבון במילה "טנטטיבי" טמון במציאת האיזון הנכון בין פתיחות וגמישות לבין ודאות ונחישות. כאשר אנו משתמשים במילה זו באופן אסטרטגי, אנו פותחים בפנינו דלתות חדשות ללמידה, צמיחה ויצירתיות.

סיכום: צעד ראשון בדרך לאמת

המילה "טנטטיבי" אינה מעידה על חולשה או חוסר ביטחון, אלא על מודעות לחוסר הידע שלנו ועל נכונות ללמוד ולצמוח. כאשר אנו משתמשים בה באופן מושכל, היא הופכת לכלי רב עוצמה המאפשר לנו לחקור את העולם סביבנו בצורה פתוחה, גמישה ויצירתית. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות: 
טנטטיבי (שאינו מגובש סופית, ניסיוני, בלעז)  
פתרון 8 אותיות ומעלה: טנטטיבית 
פתרון שתי מילים ומעלה:
ביטויים דומים: באופן שאינו מגובש סופית מילון, באופן שאינו מגובש סופית 8 אותיות, באופן שאינו מגובש סופית תשחץ, באופן שאינו מגובש סופית תשבץ, מה זה באופן שאינו מגובש סופית?
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו