רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


פזמונאי ישראלי בעבר | פזמונאי ישראלי תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה פזמונאי ישראלי בעבר. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "פזמונאי ישראלי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה פזמונאי ישראלי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. לעתים יכולים להופיע בתשבצים ערכים דומים כמו: מלחין ישראלי, עיתונאי ופזמונאי ישראלי, פזמונאי ומלחין ישראלי, סטיריקן ופזמונאי ישראלי בעבר, פזמונאי וסופר ישראלי, פזמונאי ישראלי, פזמונאי ישראלי וח"כ לשעבר ועוד... 

פזמונאי, המכונה לעתים קרובות תמלילן או ליריקן, הוא אדם המתמחה בכתיבת פזמונים או שירים. בישראל, תחום כתיבת השירים הועשר בדמויות בולטות המשלבות בצורה חלקה כושר פואטי עם אמנות הלחנת הלחנים. משוררים-יוצרים ישראלים בעלי שם הותירו חותם בל יימחה בנוף המוזיקלי של המדינה.

בין הדמויות הבולטות בתחום זה ניתן למנות את יהונתן גפן, יענקל'ה רוטבליט, נתן אלתרמן, נעמי שמר, אהוד מנור ועלי מוהר. אנשים אלה לא רק כתבו שירים ליריים אלא גם תרמו באופן משמעותי לתחום הפזמונים, ויצרו גשר תרבותי בין מסורות יהודיות עתיקות וביטוי ישראלי עכשווי.

ראשיתה של כתיבת השירים הישראלית נטועה בשאיפה לטפח תרבות מוזיקלית ייחודית בארץ ישראל, השואבת השראה מהמורשת היהודית העתיקה. עם זאת, משנות ה-70 ואילך חל שינוי בולט עם השפעה ניכרת של התרבות האמריקאית על כתיבת השירים הישראלית.
בתחילה, שירים עד שנות ה-70 שיקפו תפיסה שראתה את הפזמונים כשירה עממית המעבירה מסרים אידיאולוגיים. שירים עבריים או ארץ ישראליים אלה, שעוצבו בעיקר על ידי להקות צבאיות, ביטאו ערכים ציוניים ופטריוטיים, תוך שימת דגש על בניית הארץ והגנתה.

רגע המהפך הגיע עם חדירתן של השפעות רוקנרול אנגלו-אמריקאיות, שהובילו עידן חדש בשירה הישראלית. שינוי זה התאפיין בהתמקדות בעברית המדוברת, תכנים שנלקחו מחיי היומיום. כלי נגינה חשמליים החליפו את המסורתיים, היצירות שנוגנו באקורדיון הוחלפו בכלי נגינה חשמליים. 

לסיכום

הפזמונאים הישראליים בעבר תרמו רבות לעיצוב הזמר העברי. הם כתבו שירים שהביעו רגשות, רעיונות וערכים, והם היו שותפים ליצירתו של פסקול ייחודי לתרבות הישראלית.
בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות: טל, לב
פתרון 3 אותיות: אוז, גפן, חפר, כהן, להב, לוי, נוף, נצר, פרץ

פתרון 4 אותיות: ארצי, בנאי, ברמן, גושן, גלעד, דדון, חגיז, מוהר, מנור, נחמה, פישר, תורן
פתרון 5 אותיות: אפללו, אריאל, בן-דוד, גיספן, הפטמן, חיטמן, טהרלב, מנוסי, ניצני, פלדמן, פנחסי
פתרון 6 אותיות: אטינגר, אלמגור, אלתרמן, לונדון, מינסטר, פייקוב
פתרון 7 אותיות: בן גריון, סנדרסון‏, רוטבליט
פתרון 8 אותיות: איינשטיין, אמדורסקי, גבריאלוב, גולדהירש
פתרון של שתי מילים ומעלה: אברהם טל, אהוד מנור, אילן גולדהירש, איתן פרץ, אלון לוי, אלישע בנאי, אמיר בן-דוד, אמיר דדון, אסף אמדורסקי, אפי נצר, אריק איינשטיין, אריק ברמן, בובי פנחסי, ברק פלדמן, דידי מנוסי, דן אלמגור, דני סנדרסון‏, דן מינסטר, דן תורן, זאב נחמה, חיים חפר, יאיר ניצני, יהונתן גפן, יוסי גיספן, יוסף הפטמן, יורם טהרלב, יחיאל חגיז, יחיאל מוהר (משורר ופזמונאי ישראלי בעבר), יעקב גלעד, יעקב רוטבליט, ירון כהן, ירון לונדון, מאיר אריאל, מוטי גלעדי, מיקי גבריאלוב, נתן אלתרמן, נתן גושן, עוזי חיטמן, עידוא בן גריון, עלי מוהר, עמוס אטינגר, עמיר לב, עקיבא נוף, צרויה להב, קובי אוז, קובי אפללו, שייקה פייקוב, שלמה ארצי, שמואל פישר
ביטויים דומים: פזמונאי ישראלי בעבר מילון, פזמונאי ישראלי בעבר תשחץ, פזמונאי ישראלי בעבר תשבץ, פזמונאי ישראלי בעבר פירוש, פזמונאי ישראלי 7 אותיות, משורר ופזמונאי ישראלי בעבר
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

4 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו