רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עיר בספרד | עיר בספרד תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה עיר בספרד. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עיר בספרד" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עיר בספרד בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. לא פעם יכולים להופיע בתשחץ ערכים דומים כמו: בירת של ספרד, עיר במרכז ספרד, עיר בדרום ספרד, עיר גדולה בספרדעיר נמל בספרד, עיר נמל בצפון מערב ספרד, עיר בחבל הבסקים בספרד ועוד... 

קסם ספרד קורץ אליכם? בין אם אתם חולמים על רביצה מלטפת תחת השמש בחופי הים התכולים, צלילה אל תוך היסטוריה עתיקה ומרתקת, מסע קולינרי בין טעמים חדשים ומעוררי חושים, או פשוט מקום לחוות בו את אורח החיים הספרדי התוסס והאנרגטי - ספרד היא היעד המושלם עבורכם.

ארץ של ניגודים: ספרד היא פסיפס מרתק של תרבויות, נופים וחוויות. מצד אחד, תמצאו בה ערים תוססות וקוסמופוליטיות כמו מדריד וברצלונה, המציעות חיי לילה תוססים, מוזיאונים מרתקים, ארכיטקטורה מרהיבה ושופינג משובח. מצד שני, ספרד היא גם ארץ של כפרים ציוריים ושלווים, נופים עוצרי נשימה, הרים מושלגים וחופי ים מרהיבים.

מסע אל העבר: ספרד עברה תהפוכות רבות לאורך ההיסטוריה, מהאימפריה הרומית ועד הכיבוש המוסלמי, מהרקונקיסטה ועד איחוד ספרד. כל תקופה הותירה את חותמה על התרבות, האדריכלות והאופייה הייחודי של ספרד. טיילו בין סמטאות עתיקות, גלו מבצרים .

היסטוריה עשירה:

ספרד עברה גלגולים רבים לאורך ההיסטוריה, מהאימפריה הרומית ועד הכיבוש המוסלמי, מהרקונקיסטה ועד איחוד ספרד. דמויות היסטוריות מרכזיות כמו איזבלה הראשונה, פרננדו השני, כריסטופר קולומבוס ומיגל דה סרוואנטס תרמו רבות לעיצוב דמותה של ספרד.

פוליטיקה:

ספרד היא מונרכיה פרלמנטרית חוקתית, עם מלך כראש המדינה וראש ממשלה כראש הממשלה. המפלגות הפוליטיות העיקריות הן המפלגה הסוציאליסטית, המפלגה העממית, מפלגת אזרחים, Unidas Podemos ו-Vox. ספרד חברה באיחוד האירופי ובנאט"ו, ומחולקת ל-17 קהילות אוטונומיות, לכל אחת מהן ממשלה ופרלמנט משלה.

כלכלה תוססת:

ספרד היא הכלכלה החמישית בגודלה באיחוד האירופי, עם ענפים מרכזיים כמו תיירות, חקלאות, תעשייה ושירותים. בשנים האחרונות, ספרד מתמודדת עם אתגרים כלכליים כמו אבטלה גבוהה וחוב ציבורי גדול, אך עושה מאמצים לצמצם את האבטלה ולעודד צמיחה כלכלית. ספרד היא יעד פופולרי להשקעות זרות.

תרבות ופנאי:

ספרד ידועה בתרבותה העשירה והמגוונת, הכוללת מוזיקה (פלמנקו, סלסה), אמנות (פבלו פיקאסו, סלבדור דאלי), ספרות (מיגל דה סרוואנטס), אוכל (פאייה, טאפאס) וחגים ואירועים מיוחדים (קרנבל טנריף, פסטיבל טומטינה). ספרדים ידועים באהבתם לחיי חברה, בילויים, אוכל ויין. ספרד היא יעד פופולרי לפסטיבלים ואירועים תרבותיים.

גן עדן לתיירים:

ספרד היא אחת המדינות המתוירות ביותר בעולם, עם אתרי תיירות מרכזיים כמו מדריד, ברצלונה, סביליה, ולנסיה, גרנדה ועוד. ספרד מציעה מגוון רחב של אטרקציות תיירותיות, החל מחופים מרהיבים ועד להרים מושלגים, ערים היסטוריות וכפרים ציוריים. ספרד היא יעד פופולרי לכל סוגי התיירים, החל ממשפחות עם ילדים ועד לזוגות צעירים.

טיפים למטיילים:

  • למדו מספר משפטים בספרדית.
  • רכשו כרטיס "Tourist Pass" למימוש הנחות באטרקציות.
  • השתמשו בתחבורה ציבורית יעילה ונוחה.
  • טעמו מהאוכל המקומי המשובח.
  • פתחו את הלב והנפש לחוויה ייחודית.
  • היזהרו מכייסים, בעיקר במקומות הומי אדם.
  • הקפידו לשתות הרבה מים, במיוחד בחודשי הקיץ החמים.
  • שימו לב לשעות הפתיחה של החנויות והמסעדות, שונות מאשר בישראל.
  • זכרו להביא איתכם מתאם חשמל.

עובדות לא שגרתיות:

  • ספרד הפכה למדינה ה-3 בעולם (אחרי הולנד בשנת 2001 ובלגיה ב-2003) שהכשירה נישואים חד-מיניים בשטחה בשנת 2005. חוק זה כלל גם זכויות אימוץ מלאות (משותף וחורג) לזוגות חד-מיניים.
  • ספרד היא מקום הולדתו של פבלו פיקאסו וסלבדור דאלי. שני הציירים המפורסמים הללו נחשבים לאבות המודרניזם באמנות. ניתן למצוא יצירות רבות שלהם במוזיאונים ברחבי ספרד, ובמיוחד במוזיאון פיקאסו בברצלונה ובמוזיאון דאלי בפיגוארס.
  • ספרד היא ביתם של כ-30 מיליון עצי זית. למעשה, ספרד היא יצרנית שמן הזית הגדולה בעולם, עם כ-44% מהייצור העולמי. עצי הזית העתיקים ביותר בספרד נמצאים באזור חאאן, שם ניתן למצוא עצים בני מאות ואף אלפי שנים.
  • ספרד היא המדינה השנייה בגודלה בעולם מבחינת מספר המוזיאונים. בספרד ישנם למעלה מ-1,500 מוזיאונים, המכילים מגוון רחב של יצירות אמנות, מוצגים היסטוריים ותערוכות ייחודיות. מוזיאונים מפורסמים בספרד כוללים את מוזיאון הפראדו, מוזיאון גוגנהיים בילבאו ומוזיאון ריינה סופיה.
בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: אלש, ויק
פתרון 4 אותיות: בחאר, 
בסלו, ויגו, ולבה, חאאן, לאון, 
לוגו, מלגה, קדיז, קדיס, קסרס, ראוס
פתרון 5 אותיות: אבילס, באיסה, בדחוס, גנדיה, גרנדה, חיחון, טולדו, טראסה, לוסנה, לורקה, ליידה, מדריד (עיר הבירה של ספרד), מלאגה, מרידה, נאחרה (עיירה בספרד), סמורה, פאלמה, פיגרס, קסאדה, רונדה
פתרון 6 אותיות: אווילה, אורנסה, אלמסאן, אלמריה, אנטרנה, ארסיפה, בורגוס, בילבאו, גרניקה, ולנסיה, ז'ירונה, טרגונה, מורסיה, סביליה, סגוביה, סגונטו, סלמנקה, סרגוסה, קרטחנה
פתרון 7 אותיות: אוביידו, אליקנטה, בדאלונה, ברצלונה, ויאריאל (עיירה בספרד), ויביירו (עיירה בצפון מערב ספרד), ויטוריה (עיר בצפון ספרד), טורטוסה, טורלבגה, סנטפדור (עיירה בספרד), פלסנסיה, פמפלונה, קורדובה, קורוניה, קמברילס
פתרון (מיוחד מ-8 אותיות): ברניאיין (עיירה בצפון ספרד), ויאדוליד, לוגרוניו, פורטוגלטה
פתרון של שתי מילים ומעלה: הוספיטט דה לוברגאט' לאס פאלמס, לה קורוניה, לוס בריוס, מולינה דה סגורה, סנטה קרוס דה טנריפה, סן סבסטיאן, פוארטו דל רוסריו, פלמה דה מיורקה, קאסטיון דה לה פלאנה 
ביטויים דומים: עיר בספרד מילון, שם של עיר בספרד 6 אותיות, עיר בספרד מילה נרדפת, עיר בספרד מילון, עיר בספרד שתי מילים
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו