רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מספרי נעמי רגן | ספר של נעמי רגן תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה ספר של נעמי רגן . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מספרי נעמי רגן" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מספרי נעמי רגן בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.
נעמי רגן היא סופרת ישראלית ילידת 1949. היא כותבת בעיקר ספרים שעוסקים בהווי החברה היהודית הדתית והחרדית מנקודת מבטה של אשה חרדית לשעבר, אך עדיין דתייה. ספריה תורגמו לשפות רבות וכמעט כולם רבי מכר

בין הספרים שכתבה נעמי רגן ניתן למצוא את הספרים הבאים:

  • בת יפתח (1998) - רומן היסטורי המספר את סיפורה של בת שבע הלוי,, שאביה העשיר רצה להשיא אותה לתלמיד חכם מבטיח בכדי להמשיך את שושלת אבותיו החסידית, אך לבת שבע הצעירה והתוססת יש חלומות משלה.
  • עקדת תמר (1997) - רומן המספר את סיפורה של תמר, אשת צעירה ומאושרת שנשואה לרבי, ערב אחד היא נאנסה מפועל שחור עור. עם הזמן מתברר שהיא הרה, ועתה לא יודעת מה לעשות וניצבת בפני התלבטות מוסרית.
  • בידך אפקיד רוחי (1999) - רומן המספר את סיפורה של קתרין דה קוסטה, אישה מכובדת מניו יורק בערוב ימיה, רוצה להעביר את מורשת המשפחה לשתי נכדותיה, אולם אלה בשנות ה-20 לחייהן שקועות בעיסוקיהן האופנתיים.
  • אחרי החופה (2022) - מספר את סיפורם של זוג חרדי שזה עתה התחתן, וכעת צריך להתמודד עם המציאות המורכבת של חייהם החדשים. יעקב מתחיל לעבוד בעיר ולאה מתמודדת עם כל ההגבלות ולזה מתווספת עוינות מגורמים בקהילה.

ספריה של נעמי רגן זכו לביקורות חיוביות, והם תורגמו לשפות רבות. היא זכתה ביקורות חיוביות ושבחים רבים על כתיבתה.

השפעתה של נעמי רגן

נעמי רגן היא אחת הסופרות הישראליות החשובות והמצליחות ביותר של זמננו. ספריה עוסקים בנושאים מורכבים ומאתגרים, והם משקפים את החשיבה והרגישות שלה. עבודתה תרמה רבות לתרבות הישראלית, והיא השפיעה על דורות של סופרים צעירים. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: הברית 
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים: 
אחרי החופה, בת יפתח, השיר העשירי, כמיהה לעדן, סיפור אמריקאי, עזר כנגדו, עקדת תמר, שטן בירושלים
פתרון של שלוש מילים ומעלה: בידך אפקיד רוחי, ואל אישך תשוקתך, צמאה לך נפשי
ביטויים דומים: מספרי נעמי רגן פירוש, מספרי נעמי רגן 6 אותיות, מספרי נעמי רגן תשחץ, מספרי נעמי רגן מילה נרדפת, ספר של נעמי רגן שתי מילים, ספר מאת נעמי רגן מורדו, ספר מאת נעמי רגן 13 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו