רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


ספר ילדים מאת מיכל סנונית | מספרי מיכל סנונית תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מספרי מיכל סנונית. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "ספר ילדים מאת מיכל סנונית" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס, מוסף 7 ימים ועוד... 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה ספר ילדים מאת מיכל סנונית בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מיכל סנונית, משוררת וסופרת ישראלית בעלת שם עולמי, תרמה רבות לספרות הילדים הישראלית והבינלאומית. גוף עבודתה כולל ספרים רבים, ביניהם "ציפור הנפש", "אדם והפרח" ו"איילת השחר", אשר זכו להצלחה רבה ותורגמו לעשרות שפות. ניתוח ספרותי מעמיק של יצירותיה חושף מאפיינים ייחודיים המעניקים להן ערך ספרותי ותרבותי משמעותי.

מאפיינים ספרותיים:

  • שימוש בשפה עשירה: סנונית ידועה בכתיבתה השירית והעשירה, המשלבת דימויים ייחודיים, מטאפורות וריתמוס מיוחד. כתיבה זו מעניקה לסיפוריה רבדים נוספים ומעוררת עניין הן אצל ילדים והן אצל מבוגרים.
  • דמויות מעוררות הזדהות: סנונית יוצרת דמויות מורכבות ורב-ממדיות, אשר ילדים יכולים להזדהות איתן בקלות. דמויות אלו מתמודדות עם קשיים ואתגרים דומים לאלו שילדים חווים בחייהם, ומאפשרות להם ללמוד ולהתפתח דרך סיפוריה.
  • עלילה מרתקת: סנונית שוזרת סיפורים מרתקים, המשלבים מתח, הומור ורגש. העלילות מושכות את הקורא ומעוררות בו רצון להמשיך ולקרוא.
  • מסרים ערכיים: ספריה של סנונית מעבירים ערכים חשובים לחיים, כגון אהבה, חברות, אומץ לב, סובלנות וקבלת האחר. ערכים אלו מועברים בצורה עדינה וטבעית, תוך שילובם בעלילה ובדמויות.
  • איורים יפהפיים: רבים מספריה של סנונית מלווים באיורים יפהפיים, המעשירים את חווית הקריאה ומעניקים חיים נוספים לסיפור.

דוגמאות לספרי ילדים שחיברה:

  • "ציפור הנפש": ספר פילוסופי מרגשה מספר על עולם פנימי קסום בתוכנו, שם שוכנת ציפור ייחודית. ציפור זו בנויה מגירות מגירות, וכל מגירה מייצגת רגש אחר. כאשר ציפור הנפש פותחת מגירה, הרגש המתאים לה מתפרץ החוצה ומשפיע על האדם.

  • "יד ביד עם אלוהים": הספר מדבר על איך ילדים רואים את העולם. הוא מתאר את הדברים שהם שמחים מהם, את הדברים שהם מפחדים מהם, ואת הדברים שהם לא מבינים.

  • "שירת הלב": ספר השירים הזה עוקב אחר מסע החיים של אדם, החל מרגע ההתעברות ועד לזקנה. מוטיב הלב חוזר לאורך כל הספר, ומשמש כמטאפורה לחוויות, רגשות ותהפוכות החיים.

השפעה תרבותית:

מיכל סנונית היא אחת הסופרות הישראליות המשפיעות ביותר. יצירותיה נוגעות בלב הקורא בכל גיל ומעוררות השראה. סנונית מעבירה מסרים חשובים על אהבה, חברות, תקווה ועוד, תוך שימוש בשפה עשירה ודמיון מפותח. ספריה תורמים רבות לפיתוח הדמיון והיצירתיות של ילדים, ומסייעים להם להבין את העולם סביבם.

בין הישגיה הבולטים:

  • זכתה בפרסים בינלאומיים רבים, ביניהם מקום ראשון בעולם בתחרות לספרות ילדים, על ספרה "ציפור הנפש" (1993)
  • פרס ראש הממשלה (2005)
  • ספרה "ציפור הנפש" זכה להצלחה בינלאומית אדירה, תורגם ל-38 שפות וכיכב ברשימות רבי המכר.
  • פרס קרן יהושע רבינוביץ לאומנויות תל אביב
  •  "פרס רנה לי" לזכרה של המשוררת (2014)
  • ספריה נמכרו בכשלושה מיליון עותקים ברחבי העולם.
  • יצירותיה זכו לעיבודים רבים, ביניהם הצגות, סרטים, מחזות זמר ויצירות מחול.

לסיכום:

ספריה של מיכל סנונית מהווים תרומה משמעותית לספרות הילדים הישראלית והבינלאומית. הן מציעים חווית קריאה עשירה ומהנה, מעבירים ערכים חשובים ומעוררים השראה אצל קוראים בכל גיל. ניתוח ספרותי מעמיק חושף את כתיבתה הייחודית של סנונית ואת תרומתה הרבה לתרבות ולספרות. בהצלחה !



מודעות



פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: 
נגיעה
פתרון 6 אותיות: אישביש
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים:
אדם והפרח, איילת השחר, בא והולך, בקצה הגוף, דרך הלב, זוהר שובב, כשאמא ואני, לי אור, מסיבה משפחתית, עיניים בראי, פנטזיה קיבוצית, ציפור הנפש, שאהבה נפשי, שירים ואוהבים, שירת הלב
פתרון של שלוש מילים ומעלה: איש עם כובע על הגובה, אני אומרת זאת מאהבה, אני ויואב מטיילים עכשיו, בוא וחבק אותי, גלי והמפלצת המעופפת, דניאל וסודות הים, הסוד של אבשלום, טל ומיה וכל החבריה, יד ביד עם אלוהים, יואש ראש קש, יורם והגור הקטן, כמה דב בבית, מה יש לי לעשות, שירים למי שאוהבים, שפתיים לעשות דבש, תום כבר לא לבד

ביטויים דומים: ספר ילדים מאת מיכל סנונית מילון, ספר ילדים מאת מיכל סנונית 9 אותיות, אחד מספרי מיכל סנונית
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

2 תגובות:

  1. ספר נוסף הוא ציפור הנפש.

    השבמחק
    תשובות
    1. כל הספרים מופיעים, וגם "ציפור הנפש" בפתרון של שתי מילים.

      מחק

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו