רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


משירי ארקדי דוכין | משירי ארקדי דוכין תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה משירי ארקדי דוכין. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "משירי ארקדי דוכין" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה שיר של ארקדי דוכין בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

ארקדי דוכין הוא מוזיקאי ישראלי רב-גוני, אשר תרומתו לתרבות הישראלית היא משמעותית ביותר. הוא זמר-יוצר, פזמונאי, מלחין, מוזיקאי ומפיק מוזיקלי, אשר החל את דרכו כזמר רוק, אך בהמשך פיתח סגנון ייחודי משלו, המשלב מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים, כגון פופ, רוק, פולק, אלקטרוניקה ועוד.

דוכין נולד בבלארוס בשנת 1963, ועלה לישראל בגיל 15. הוא החל את הקריירה המוזיקלית שלו בשנות ה-80, כאשר הקים יחד עם חברו מיכה שטרית את להקת "החברים של נטאשה". הלהקה זכתה להצלחה רבה, והוציאה ארבעה אלבומים מצליחים, שהפכו את דוכין לאחד היוצרים והזמרים המובילים בישראל.

לאחר פירוק הלהקה ב-1996, המשיך דוכין בקריירה הסולו שלו. הוא הוציא אלבומים, שזכו להצלחה מסחרית ומוזיקלית. בין להיטיו הגדולים ניתן למנות את "כל הכוכבים", "מי אוהב אותך יותר ממני", "עוד נגיעה", "אוהבת לא אוהבת", "היא לא דומה", "חלומות למבוגרים", "חדר משלי" ו"בננה".

דוכין הוא כותב פזמונאי מוכשר, אשר שירים רבים שלו הפכו לקלאסיקות של הזמר העברי. שיריו מתאפיינים בכתיבה אישית, מלאת רגש וחשיבה, והם עוסקים במגוון רחב של נושאים, כגון אהבה, געגוע, פרידה, חרדה, תקווה, והתמודדות עם מכשולים. דוכין הוא כותב מוכשר בעל יכולת להביע רגשות בצורה אותנטית ומרגשת. שיריו נוגעים בלבם של רבים, ומעניקים להם נחמה, תקווה, והשראה.

דוכין הוא גם מפיק מוזיקלי מוכשר, אשר פיתח את הקריירה של אמנים רבים, כולל אריק איינשטיין, דוד ד'אור, נורית גלרון, מאיה אברהם ועוד. הוא ידוע ביכולתו לזהות כישרון מוזיקלי, ולעזור לאמנים לפתח את הקריירה שלהם.

ארקדי דוכין הוא דמות משמעותית בתרבות הישראלית, והוא ימשיך להשפיע עליה עוד שנים רבות קדימה. הוא מוזיקאי מוכשר, אשר יצירתו היא בעלת ערך רב. שיריו נוגעים בלבם של אנשים רבים, ומעניקים להם נחמה, תקווה, והשראה.

 בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: 
טמבל, נופר, צובר, תעני
פתרון 5 אותיות: בגללך, פרידה, תאמין
פתרון 6 אותיות: להרגיש, מונסון
פתרון 7 אותיות: תקליטים
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים:
אומרים שבלי, איתך לתמיד, אפר ואבק, בואי אלי, חדר משלי, כל הכוכבים, מרגיש אשם, מרוב אהבתי, נגד פרידה, סודות האש, עוד נגיעה, על הסף, עשרים פלוס, שיר לירי, שקי אגרוף, תמונת מצב
פתרון של שלוש מילים ומעלה: אין לי אהבה, אין מדינה לאהבה, אל תתפשטי לי, היא לא דומה, ואני קורא לך, יש בי אהבה, לא אני הוא האיש, לאהוב או למות, לא שבר משבר, מי אוהב אותך יותר ממני, נאמר כבר הכל, סדר עולמי חדש, שאלתי היום את הרוכל, שני סיפורי אהבה קטנים
ביטויים דומים: משירי ארקדי דוכין שתי מילים, שיר של ארקדי דוכין תשבץ, משירי ארקדי דוכין תשחץ, משירי ארקדי דוכין פירוש, משירי ארקדי דוכין מילון
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו