רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מושב ליד שדרות | מושב השוכן צפונית לעיר שדרות תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה מושב השוכן צפונית לשדרות . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מושב ליד העיר שדרות" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס ומוסף 7 ימים. 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מושב השוכן צפונית לעיר שדרות בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 
שדרות, עיר תוססת בדרום ישראל, שוכנת בצפון מזרח עזה. היא נוסדה בשנת 1951 על ידי עולים מרחבי העולם, והיא מאופיינת באוכלוסייה מגוונת ובהיסטוריה עשירה. סביבה של שדרות שזורים מספר מושבים חקלאיים, כל אחד עם אופיו וסיפורו הייחודיים. שניים מהיישובים הבולטים באזור הם חלץ ותלמים.

חלץ: מושב ותיק עם שורשים היסטוריים

חלץ, הממוקם כ-7 ק"מ צפונית לשדרות, הוא מושב ותיק שהוקם בשנת 1950 על ידי עולים מתימן. שמו של המושב, בהשראת שלץ הפלאי, מגיבורי דוד המלך, מהדהד עם ההיסטוריה. המושב פורח בחקלאות, מתמחה בפרחים, פירות וירקות. מעבר לעיסוקיו החקלאיים, המושב מתגאה במוסדות חינוך, שירותים קהילתיים ועסקים קטנים, מה שהופך אותו לחלק מעוגל וחיוני באזור.

תלמים: יישוב קהילתי דתי עם אווירה פסטורלית

כ-13 קילומטרים צפונית לשדרות שוכן תלמים, יישוב קהילתי דתי שהוקם ב-1950 על ידי עולים מהאי ג'רבה שבתוניסיה. שמו של היישוב, המופיע בפסוק בתהילים, מבטא את אופיו הדתי. היישוב גדל עם השנים, מאכלס כיום כ-900 תושבים העוסקים בחקלאות, בעיקר בתעשיית הפרחים, הפירות והירקות. תלמים זה לא רק מקום עבודה; זוהי קהילה עם מוסדות חינוך דתיים, שירותים קהילתיים ועסקים קטנים, שיוצרת סביבה מטפחת.

יישובים חקלאיים כגורם מכריע באזור

ליישובים החקלאיים הסובבים את שדרות תפקיד מכריע בדינמיקה החברתית והכלכלית של האזור. חלץ הוא גם עדות להיסטוריה וגם מרכז תיירות שוקק, ומציע הצצה לעבר. תלמים, על שורשיה הדתיים והאווירה הפסטורלית, מטפחת קהילה תומכת בה יוכלו התושבים לשגשג.

שתי מושבים אלה תורמים לשטיח התוסס של שדרות, ומוסיפות שכבות של תרבות, היסטוריה וחיוניות כלכלית. בסיורים בשדרות וביישובים השכנים לה, מגלים לא רק את יופייה של הארץ אלא גם את החוסן והאחדות של תושביה.

לסיכום

מושבי האזור שדרות הם חלק חשוב מהמרקם החברתי והכלכלי של האזור. המושב חלץ הוא מושב ותיק המהווה מוקד תיירותי חשוב באזור. תלמים הוא מושב קהילתי דתי המציע אווירה פסטורלית וקהילה תומכת. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: חלץ
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
יכיני (מושב ליד העיר שדרות), תלמים
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: מושב באזור שדרות מילון, מושב צפונית לעיר שדרות פירוש, מושב השוכן צפונית לעיר שדרות 3 אותיות, מושב השוכן ליד העיר שדרות תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

תגובה 1:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו