רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


פגום בטיבו | פגום בטיבו תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה פגום בטיבו . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש.
ראשית, נסתכל על ההגדרה פגום בטיבו בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש ארגנו את התשובות לפי סדר האלפבית. 

פגום בטיבו - חשיפת שורשי המונח

כאשר אנו מתארים משהו כ"קלוקל", אנו מצביעים על מצב בלתי רצוי בו דבר מסוים איבד את טיב איכותו או יכולותיו. אך מהי המשמעות העמוקה של מונח שלילי זה? בואו נחשוף את מקורו ההיסטורי של "קלוקל" ונבין את השלכותיו המשמעותיות.

דל ערך וחסר חשיבות - פירוש המקור של "קלוקל"


מקורו של המונח "קלוקל" טמון במקרא, בפסוק "ונפשנו קצה בלחם הקלוקל" (במדבר כא ה'). כפי שחז"ל פירשו, ה"לחם הקלוקל" מתאר לחם דל, חסר טעם וערך. המילה מציינת דבר שאיבד את חשיבותו ותועלתו בשל חוסר איכות. קלקול משמעו ירידה אל מצב של קלות ערך, דלדול וחוסר משמעות.

איבוד תקינות ותפקוד - תוצאות הקלקול


התקלקלות דבר אינה רק ענין תיאורטי, אלא תהליך המוביל לתוצאות ממשיות. כאשר מזון מתקלקל, הוא מאבד את תקינותו ואינו ראוי עוד לאכילה. מכשיר טכני שהתקלקל אינו יכול לבצע את תפקידו כראוי. תהליכים מקולקלים מתנהלים באופן משובש ולקוי. קלקול משמעו אובדן היכולת לפעול כסדרה ולמלא את היעוד המקורי. 

דחייה וחוסר לגיטימיות - החומרה שבקלקול

קלקול לא רק פוגע בתפקוד, אלא גם מוביל לחוסר קבילות. דבר שמוגדר כ"קלוקל" נתפס כבלתי ראוי ונדחה על הסף. ספר קלוקל נחשב גרוע עד כדי כך שאין טעם להמשיך ולקרוא אותו. תהליך קלוקל אינו יכול להתקבל כלגיטימי. המצב הקלוקל מייצג כשלון חמור שאינו מקובל. לכן, קלקול הוא לא רק סטטוס שלילי, אלא דחייה מוחלטת.

שמירה קפדנית על איכות למניעת קלקול

לנוכח התוצאות החמורות של קלקול, ברור כי על מנת למנוע אותן יש לנקוט אמצעי זהירות והקפדה על שמירת טיב וסטנדרטים. יש לשמור על תנאי אחסון נאותים למנוע קלקול מזון, לטפל כראוי בחפצים וציוד כדי שלא יתקלקלו, וליישם בקרה הדוקה על תהליכים לשמירה על יעילותם ותקינותם. רק באופן זה ניתן להימנע מקלקול ומההשלכות הכבדות הנלוות אליו. 

סיכום: הקפדה על איכות - חיונית להרחקת הקלקול

סיכמנו כי המונח "קלוקל" מייצג מצב חמור של אובדן איכות, תפקוד ותקינות. מקורו נעוץ במשמעות של דבר דל ערך שאיבד כל חשיבות. הקלקול גורם לכשלים בתפקוד ולחוסר לגיטימציה מוחלטת. לפיכך, מניעת קלקול על ידי שמירה קפדנית על איכות היא חיונית, אחרת התוצאות עלולות להיות הרסניות. יש לזכור תמיד את חומרת המצב הקלוקל ולפעול בנחישות למניעתו. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: קלוקל
פתרון 6 אותיות:
מקולקל
פתרון 7 אותיות:

פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: דבר שפגום בטיבו, פגום בטיבו מילון, פגום בטיבו 5 אותיות, פגום בטיבו תשבץ, פגום בטיבו מילה נרדפת, בעל איכות ירודה
מחפשים תשובות נוספות השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו