רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


שיר של אייל גולן | משירי אייל גולן

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה משירי אייל גולן . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש.
ראשית, נסתכל על ההגדרה שיר של אייל גולן בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש ארגנו את התשובות לפי סדר האלפבית. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: 
אלוהי, ג'ונגל, דמעות, לוחמת, מצטער 
פתרון 6 אותיות: חלומות, יפיופה, מתגעגע
פתרון 7 אותיות: בלעדייך 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים: אהבת ילדות, אותך אשא, אמרי לי, בובים בובות, בשבילך נוצרתי, האהבה הישנה, האור שבעיניים, המציאות שלך, הסתכלי אלי, הפרח בגני, זה אני, יפה שלי, כשאת איתו, למה נשמה, למות מקנאה, לנצח בני, מלך המגרש, מציאות אחרת  
פתרון שלוש מילים: אוהב אותך לנצח, אל תלכי לי, את היפה בנשים, בחוף של פורטוגל, בין הטוב והרע, הוזה אותך מולי, ואני קורא לך, ידעת שזה זמני, לב של גבר, מיליון או דולר, מלכת היופי שלי, על חבל דק, צאי אל החלון
פתרון ארבע מילים ומעלה: אם יש גן עדןאת שלי אני שלך, מי ידע שכך יהיה
ביטויים דומים: שיר של אייל גולן 6 אותיות, שיר של אייל גולן מילון, משירי אייל גולן מילון, משירי אייל גולן פירוש, משירי אייל גולן תשבץ
מחפשים תשובות נוספות השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

12 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו