רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


אי בים הקריבי | אי בים הקריבי מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה אי בים הקריבי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מדינה באיים הקריביים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מדינה בים הקריבי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. בהצלחה !

הקדמה:

הים הקריבי, המשובץ באלפי איים ירוקים, מושך אליו תיירים רבים מכל קצוות תבל. גן עדן טרופי זה מציע חופים שטופי שמש, מים צלולים בצבע טורקיז, יערות גשם עבותים, ותרבויות מרתקות. בין האיים ניתן למצוא מגוון רחב של מדינות, החל ממדינות גדולות ומפותחות ועד לאיים קטנים ומבודדים.

מדינות מוכרות:

  • קובה: האי הגדול ביותר בים הקריבי, ידוע בהיסטוריה המהפכנית שלו, במוזיקה הסלסה התוססת, ובחופים המרהיבים כמו וראדרו. עיר הבירה היא הוואנה, עיר קולוניאלית יפהפייה עם אווירה ייחודית. אוכלוסיית קובה מונה כ-11.2 מיליון איש, שטחה 110,860 קמ"ר, והשפה הרשמית היא ספרדית.
  • ג'מייקה: אי יפהפה זה ידוע בזכות חופי החול הלבן, המוזיקה הרגאיי האהובה, והתרבות הייחודית. עיר הבירה היא קינגסטון, עיר תוססת ומלאת חיים. ג'מייקה מונה כ-2.9 מיליון תושבים, שטחה 10,991 קמ"ר, והשפה הרשמית היא אנגלית.
  • הרפובליקה הדומיניקנית: חולקת את האי היספניולה עם האיטי. ידועה בחופיה המרהיבים, בריזורטים מפוארים, ותרבות עשירה. עיר הבירה היא סנטו דומינגו, העיר העתיקה ביותר באמריקה. הרפובליקה הדומיניקנית מונה כ-10.8 מיליון תושבים, שטחה 48,671 קמ"ר, והשפה הרשמית היא ספרדית.

מדינות פחות מוכרות:

  • דומיניקה: אי הררי יפהפה עם יערות גשם עבותים, הרים געשיים, וחופים מבודדים. עיר הבירה היא רוזו, עיר קטנה וציורית. דומיניקה מונה כ-72,000 תושבים, שטחה 751 קמ"ר, והשפה הרשמית היא אנגלית.
  • סנט לוסיה: אי געשי יפהפה עם הרים מרשימים, יערות גשם, וחופים מרהיבים. עיר הבירה היא קסטרי, עיר תוססת עם נמל יפה. סנט לוסיה מונה כ-181,000 תושבים, שטחה 616 קמ"ר, והשפה הרשמית היא אנגלית.
  • סנט וינסנט והגרנדינים: מדינה קטנה המורכבת מאי ראשי ושרשרת איים קטנים. ידועה בחופיה היפים, בשוניות האלמוגים המרהיבות, ובהרי הגעש. עיר הבירה היא קינגסטאון, עיר קטנה וציורית. סנט וינסנט והגרנדינים מונה כ-110,000 תושבים, שטחה 389 קמ"ר, והשפה הרשמית היא אנגלית.

היסטוריה:

האיים הקריביים היו מיושבים על ידי ילידים עוד לפני הגעת האירופאים. במאה ה-15 החלו הספרדים, הצרפתים, והבריטים להתיישב באיים. כתוצאה מכך, עברו האיים תחת שליטה קולוניאלית במשך מאות שנים. אירועים היסטוריים חשובים כוללים את המהפכה הקובנית, ביטול העבדות, ומאבקים רבים לעצמאות. דמויות היסטוריות חשובות הן פידל קסטרו, מנהיג המהפכה הקובנית, וסר אלכסנדר בוסטמנטה, מנהיג ג'מייקה.

פוליטיקה:

רוב מדינות האיים הקריביים הן דמוקרטיות רפובליקניות. עם זאת, קיימות גם מדינות עם משטרים פוליטיים אחרים, כמו קובה, שהיא מדינה קומוניסטית. המפלגות הפוליטיות העיקריות באיים הן מפלגות מרכז, מפלגות שמאל ומפלגות ימין.

כלכלה:

כלכלת מדינות האיים הקריביים מבוססת בעיקר על תיירות, חקלאות ותעשייה קלה. ענפי תיירות מרכזיים כוללים תיירות נופש, תיירות אקולוגית ותיירות ספורט ימי. גידולים חקלאיים עיקריים כוללים קנה סוכר, בננות, קפה וקקאו. ענפי תעשייה קלים כוללים ייצור טקסטיל, מזון ומשקאות.

תרבות ופנאי:

התרבות באיים הקריביים היא תערובת ייחודית של תרבויות ילידים, אירופאיות ואפריקאיות. ביטויים מרכזיים של התרבות כוללים מוזיקה, ריקוד, אמנות, קולינריה וחגיגות.

מוזיקה:

המוזיקה הקריבית ידועה ברחבי העולם בזכות מקצבים תוססים וסגנונות מגוונים. סגנונות מוזיקליים פופולריים כוללים סלסה, רגאיי, קאליפסו, ומרנגה.

ריקוד:

הריקוד הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות הקריבית. ריקודים פופולריים כוללים סלסה, מרנגה, וריקודי בטן.

אמנות:

האמנות הקריבית משקפת את המגוון התרבותי של האזור. סגנונות אמנותיים פופולריים כוללים ציור, פיסול, וקדרות.

גיאוגרפיה:

האיים הקריביים ממוקמים בין צפון אמריקה לדרום אמריקה. האקלים באיים הוא טרופי, עם טמפרטורות חמות לאורך כל השנה. האיים חשופים לסופות הוריקן ולסופות טרופיות אחרות.

טיפים למטיילים באיים הקריביים:

בחירת האי המתאים:

  • חופים: אם אתם מחפשים חופשה רגועה על החוף, בחרו באי עם חופים יפים כמו בארמודה, טורקס וקאיקוס, או איי הבתולה של ארצות הברית.
  • הרפתקאות: אם אתם מחפשים טיול מלא הרפתקאות, בחרו באי עם פעילויות כמו טרקים, רפטינג, צלילה או גלישה, כמו דומיניקה, סנט לוסיה או ג'מייקה.
  • תרבות: אם אתם מעוניינים לחוות את התרבות המקומית, בחרו באי עם היסטוריה עשירה ופסטיבלים מרתקים, כמו קובה, הרפובליקה הדומיניקנית או פוארטו ריקו.
  • תקציב: קחו בחשבון את התקציב שלכם בעת בחירת האי. האיים הקטנים יותר נוטים להיות יקרים יותר, בעוד שהאיים הגדולים יותר מציעים מגוון רחב של אפשרויות אירוח במחירים שונים.

הזמנת טיסות וחדרי מלון:

  • מומלץ להזמין טיסות וחדרי מלון מראש, במיוחד במהלך עונת השיא (דצמבר-אפריל).
  • ניתן למצוא דילים משתלמים על ידי הזמנה מוקדמת או על ידי חיפוש באתרי אינטרנט להשוואת מחירים.
  • כדאי לבדוק את הביקורות של המלון לפני ההזמנה.

ביטוח נסיעות:

  • מומלץ להצטייד בביטוח נסיעות מתאים לכל מקרה שלא יבוא.
  • הביטוח צריך לכסות הוצאות רפואיות, ביטול טיסה, אובדן מזוודות ועוד.

בטיחות:

  • חשוב להקפיד על כללי הבטיחות, במיוחד בעת פעילויות ספורט ימי.
  • יש להימנע משחייה באזורים עם זרמים חזקים.
  • מומלץ להודיע למישהו היכן אתם מטיילים ומתי אתם צפויים לחזור.

השפה המקומית:

  • לימוד כמה מילים בסיסיות בשפה המקומית יעזור לכם לתקשר עם המקומיים ולהפיק את המירב מהטיול.
  • ניתן למצוא אפליקציות ומשאבים רבים שיעזרו לכם ללמוד את השפה.

עובדות לא שגרתיות נוספות:

  • בים הקריבי יש יותר מ-7,000 איים, מתוכם רק כ-2,500 מיושבים.
  • באי ברבודה יש יותר צבאים (כ-4,000) מאשר אנשים (כ-1,600).
  • השפה הרשמית הנפוצה ביותר: ספרדית (13 מדינות)
  • באי ג'מייקה נמצאת בריכת המים המתוקים הגדולה ביותר באיים הקריביים, הנקראת בריכת הנסתרת.
בהצלחה!




מודעות





פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: 
פתרון 4 אותיות: בהמה, בליז, קובה
פתרון 5 אותיות: ארובה, גרנדה, האיטי (מדינה בים הקריבי), קיימן
פתרון 6 אותיות: ברבדוס (מדינה באיים הקריביים), ג'מייקה, קוסומל
פתרון 7 אותיות: ליווארד, מרטיניק (אי בים הקריבי), קוראסאו (קבוצת איים בים הקריבי)
פתרון 8 אותיות ומעלה: אנגווילה, גוואדלופ, היספניולה (אי באיים הקריביים), מונטסראט
פתרון שתי מילים ומעלה: איי בהמה, הרפובליקה הדומיניקנית, טרינידד וטובגו, פורטו ריקו (אי בים הקריבי)
ביטויים דומים: אי בים הקריבי מילון, אי בים הקריבי פירוש, אי בים הקריבי מילה נרדפת, אי בים הקריבי 7 אותיות, שם של אי בים הקריבי, אי בים הקריבי תשבץ, מדינה בים הקריביאי בים הקריבי
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו