רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


תת מקלע מתוצרת ישראל | תת מקלע ישראלי מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה תת מקלע ישראלי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "תת מקלע ישראלי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה תת מקלע מתוצרת ישראל בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

תת המקלע הישראלי: מייצרים בלעדיות בשוק העולמי

במהלך מלחמת העצמאות של ישראל בשנת 1948, פיתחה תעשיית הנשק הישראלית הלאומית, תע"ש, את מודל תת המקלע הדרור. זה היה אחד המאמצים הראשונים של ישראל לייצר נשקים מקומיים, תוך התמודדות עם תנאי המלחמה ומחסור בנשק. הצורך הדחוף בנשק אוטומטי קל, ניד ואמין הוביל לפיתוח הדרור, שסיפק פתרון קרבי מהימן לכוחות הצה"ליים בשנותיו הראשונות של המדינה. הייתה זו אבן דרך משמעותית בדרך להקמת תעשיית הנשק המקומית.

התפתחות היסטורית ומורשת

תת המקלע הישראלי אינו מגיח מן האלימות אלא נובע מרקע היסטורי ומתהליך התפתחותי ארוך. פיתוח הדרור במהלך מלחמת העצמאות סימן את הצורך הדחוף של ישראל הצעירה בנשק אוטומטי אמין ונייד. מאז, המשיכה תעשיית הנשק להשקיע משאבים בהמשך הפיתוח והשיפור של תתי המקלע, תוך שהם מפיקים לקחים מניסיון קרבי. מורשת זו של חדשנות ומצוינות טכנולוגית הפכה את תתי המקלע הישראליים לסמל לאומי, המעיד על יכולות ישראל בתחום הנשק והביטחון.

מקלע הנגב - הדגל של התעשייה הצבאית

בשנות ה-90 של המאה ה-20, פיתחה תע"ש את דגם מקלע הנגב, שהפך למקלע הסטנדרטי של צה"ל. הנגב היה מקלע קל, מדוייק ואמין, בקליבר 5.56 מ"מ נאט"ו. הוא שוכלל על בסיס ניסיון קרבי רב ותרם לעליית הביצועים והאמינות של הכוחות המזוינים הישראליים. הנגב התבסס על טכנולוגיות מתקדמות, כגון מנגנון ירי מיוחד ותכן קל ופשוט, שהעניקו לו יתרונות משמעותיים. הצלחתו הובילה להפיכתו למקלע המוביל בצה"ל ובשוק היצוא הבינלאומי.

עוזי - הקלאסיקה הישראלית

אחד מסמלי התעשייה הצבאית הישראלית הוא ללא ספק תת המקלע העוזי. פיתוח העוזי על ידי תע"ש במהלך מלחמת העצמאות סימן נקודת ציון בהיסטוריה הצבאית של ישראל. העוזי היה מהיר, פשוט ואמין, ותרם רבות ליכולות הלחימה של הכוחות הישראליים בשנותיה הראשונות של המדינה. למרות שהוא חדל מלשמש כנשק סטנדרטי בצה"ל, העוזי נשאר אייקון תרבותי ישראלי ונפוץ מאד בזירה הבינלאומית, בעיקר בקרב כוחות מיוחדים ויחידות קומנדו.

הנגב NG7 - שדרוג הדור הבא

במהלך העשור השני של המאה ה-21, פיתחה חברת IWI (שנוסדה מפעילות תע"ש) את הנגב NG7 - גרסה משודרגת של הדגם המקורי. הנגב NG7 שימר את המאפיינים המוכחים של קודמו, אך עבר שדרוג טכנולוגי נרחב. הוא כלל שיפורים בדיוק, קצב ירי, עמידות ונוחות תפעול. השינויים הללו הפכו את הנגב NG7 למקלע מתקדם, בעל ביצועים גבוהים ותחרותיים בזירה הבינלאומית. הדגם החדש המשיך להוביל את צה"ל ואף זכה להיקפי יצוא גדלים והולכים.

מיקרו-תבור X95 - פתרון רב-תכליתי

חברת IWI המשיכה את מסורת החדשנות הישראלית בפיתוח מיקרו-תבור X95. זהו נשק ייחודי, המשלב תכונות של רובה סער ותת מקלע באותו מארז קומפקטי. מיקרו-תבור X95 מאפשר החלפה מהירה בין תחמושות 5.56 מ"מ ו-9 מ"מ, הענקת גמישות ייחודית למפעילים. הוא משלב יכולות מתקדמות של דיוק, קצב ירי ונוחות תפעול, והפך לאחד מתתי המקלע המובילים בשוק הישראלי והבינלאומי.

טכנולוגיה מתקדמת בשירות הלוחם

לאורך השנים, חברות הנשק הישראליות השקיעו משאבים ניכרים בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות עבור תתי המקלע. נושאים כמו דיוק, קצב ירי, קלות תפעול, אמינות ועמידות קיבלו דגש מיוחד. התוצאה הייתה סדרת תתי מקלע בעלי ביצועים גבוהים, המשלבים חדשנות טכנולוגית עם נוחות וקלות השימוש. יכולות אלו תרמו רבות ליעילותם הקרבית של הכוחות הישראליים והפכו את תתי המקלע הישראליים למבוקשים בקרב צבאות ויחידות מיוחדות ברחבי העולם.

משמעות לאומית ותרומה ביטחונית

מעבר להיותם נשק מבצעי יעיל, תתי המקלע הישראליים מהווים גם סמל לאומי ותרומה משמעותית לביטחון המדינה. הצלחתם בשדה הקרב ובשווקים הבינלאומיים מחזקת את מעמדה של ישראל כיצואנית נשק מובילה, ומסמלת את יכולותיה הטכנולוגיות והתעשייתיות. בנוסף, ההכנסות מיצוא הנשק מהווים מקור תקציבי חשוב עבור פעילות המו"פ והייצור הצבאי, ומסייעים לשמירה על יתרון הטכנולוגי והמבצעי של צה"ל. בכך, תרומת תתי המקלע הישראליים חורגת מעבר לשדה הקרב ומשפיעה על עוצמתה הכוללת של ישראל.

יצוא והשפעה גלובלית

הצלחתם של תתי המקלע הישראליים בשדה הקרב הובילה להיקפי יצוא גדולים והולכים למדינות רבות ברחבי העולם. חברות כמו IWI ותע"ש הפכו למובילות בתחום, זוכות להזמנות מצבאות וכוחות ביטחון ברחבי העולם. תתי המקלע הישראליים נחשבים למהימנים, מדוייקים ובעלי ביצועים גבוהים, והצליחו לכבוש את מעמדם כפתרון מבוקש עבור משימות קרביות ואבטחה. ההצלחה הגלובלית הזו מעידה על איכות ההנדסה והייצור הישראליים, ותורמת לחיזוק מעמדה של ישראל כמעצמת נשק מובילה בזירה הבינלאומית.

לסיכום -  ישראל על המפה

תתי המקלע הישראליים, כגון הדרור, הנגב, העוזי והמיקרו-תבור, מהווים תרומה משמעותית של ישראל לתחום הנשק הקל. הפיתוח המקומי, הטכנולוגי והייצור המתקדם שלהם, הובילו להיווצרות פלטפורמות מעולות, המשלבות ביצועים, אמינות ונוחות שימוש. הצלחתם בשדה הקרב והיקפי היצוא הבינלאומיים הרחבים מעידים על מעמדה של ישראל כמובילה בתחום תתי המקלע. המשך ההשקעה בחדשנות וההתמקצעות בייצור נשק קל יאפשרו לישראל להמשיך ולשמור על בלעדיות זו גם בעתיד. בהצלחה !



מודעות





פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: נגב  
פתרון 4 אותיות: עוזי (תת-מקלע מתוצרת ישראלית
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:  
פתרון 7 אותיות:  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: מיקרו-תבור
ביטויים דומים: תת מקלע מתוצרת ישראל מילון, תת מקלע מתוצרת ישראל פירוש, תת מקלע מתוצרת ישראל תשחץ, תת מקלע מתוצרת ישראל תשבץ, תת מקלע מתוצרת ישראלית, שם של תת מקלע ישראלי, תת מקלע ישראלי 4 אותיות
מחפשים תשובות נוספות השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

2 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו