רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עיר באיטליה

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה עיר באיטליה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עיר באיטליה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עיר באיטליה בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

איטליה: מסע אל עבר עולם של יופי, היסטוריה ותרבות

איטליה, המכונה "המגף של אירופה", היא ארץ ים תיכונית מרהיבה המשלבת נופים עוצרי נשימה, היסטוריה עשירה, תרבות תוססת וקולינריה משובחת. עם אוכלוסייה של כ-60 מיליון איש, שטח של כ-301,000 קמ"ר ו-20 אזורים שונים, איטליה מציעה מגוון רחב של חוויות לכל מטייל, תייר או תושב.

ערים מוכרות: רומא, ונציה, פירנצה ועוד

בין הערים המוכרות ביותר באיטליה ניתן למצוא את רומא, בירתה ההיסטורית, עיר עתיקה ומרתקת הידועה בזכות הקולוסיאום, הפורום הרומי, מזרקת טרווי ועוד; ונציה, עיר התעלות הרומנטית, בה ניתן לשוט בגונדולה וליהנות מהאווירה הייחודית; פירנצה, עיר הולדתו של הרנסנס, עמוסה באוצרות אמנות ותרבות; מילאנו, בירת האופנה העולמית; נאפולי, עיר תוססת וחופי ים יפהפיים; ועוד רבות אחרות.

ערים מוכרות פחות: אורבייטו, טרמיני אימרסה, ברגמו ועוד

אך איטליה טומנת בחובה גם פנינים נסתרות רבות, ערים קטנות וקלאסיות פחות מוכרות אך לא פחות מרתקות. אורבייטו, עיר עתיקה השוכנת על צוק געשי; טרמיני אימרסה, עיירת חוף יפהפייה עם שרידי עתיקות רומיות; ברגמו, שבתוכה העיר העתיקה ("העיר העילית") עם חומות מימי הביניים, מגדל פעמונים, כנסיות ומוזיאונים. העיר התחתונה עם מרכז מודרני, חנויות ובתי קפה.

יתרונות וחסרונות של מגורים באיטליה

איטליה מציעה איכות חיים גבוהה יחסית, מזג אוויר ים תיכוני נעים, קולינריה משובחת ותרבות עשירה. עם זאת, יוקר המחיה במדינה יכול להיות גבוה, שוק העבודה תחרותי וקיים בירוקרטיה רבה.

אטרקציות, אירועים, פסטיבלים ועוד

איטליה מלאה באטרקציות תיירותיות מגוונות, החל מאתרים היסטוריים וארכיטקטוניים מרשימים, דרך מוזיאונים וחופי ים יפהפיים, ועד אירועים ופסטיבלים לכל אורך השנה. בין האטרקציות הפופולריות ניתן למצוא את הקולוסיאום ברומא, מגדל פיזה, פומפיי, החופים של סרדיניה וקפרי, פסטיבל ונציה ועוד.

תרבות, חגים, מנהגים ועובדות לא שגרתיות

התרבות האיטלקית ידועה בחום האנושי, אהבת החיים, האוכל המשובח והמשפחה. בין החגים והמנהגים הפופולריים ניתן למצוא את חג המולד, חג הפסחא, פסטיבל הקולנוע בקאן, קרנבל ונציה ועוד. עובדות לא שגרתיות על איטליה הן שהיא המדינה עם הכי הרבה אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו, שהיא מקום הולדתו של הפיצה והגלידה, ושצורת המדינה מזכירה מגף.

סיכום ותובנות

איטליה היא מדינה מיוחדת במינה, המציעה עולם שלם של יופי, היסטוריה, תרבות וחוויות לכל מי שמגיע אליה. בין אם אתם מחפשים טיול רומנטי, חופשה משפחתית, הרפתקה תרבותית או מקום חדש לגור בו, איטליה היא בהחלט יעד שכדאי לשקול.

ספורט, מוזיקה, קולנוע ועוד:

איטליה ידועה גם בזכות הישגיה בתחום הספורט, בעיקר בכדורגל, כדורסל ורכיבה על אופניים. נבחרת הכדורגל של איטליה זכתה 4 פעמים בגביע העולם, יותר מכל נבחרת אירופית אחרת.

באיטליה נולדו מלחינים ידועים רבים, ביניהם ג'וזפה ורדי, ג'אקומו פוצ'יני ואנטוניו ויוואלדי. המוזיקה האיטלקית ידועה ברגשיותה, ביופיה ובמגוון הסגנונות שלה.

איטליה היא גם ביתם של במאי קולנוע ידועים רבים, ביניהם פדריקו פליני, ויטוריו דה סיקה ולוקינו ויסקונטי. הקולנוע האיטלקי ידוע בריאליזם שלו, בביקורת החברתית שלו ובסגנון הייחודי שלו.

טיפים למטיילים:

  • למדו כמה משפטים בסיסיים באיטלקית. המקומיים יעריכו את המאמץ שלכם.
  • התמקחו בשווקים. זה חלק מהתרבות האיטלקית.
  • הימנעו מאכילה במסעדות ליד האטרקציות התיירותיות. הן בדרך כלל יקרות יותר ופחות איכותיות.
  • השתמשו בתחבורה ציבורית. היא יעילה וזולה יחסית.
  • הביאו איתכם נעליים נוחות. תצטרכו ללכת הרבה.

טיפים לאנשים הרוצים להתגורר באיטליה:

  • למדו איטלקית. זה חיוני כדי להסתדר במדינה.
  • מצאו עבודה לפני שאתם מגיעים. שוק העבודה תחרותי.
  • היו סבלניים עם הבירוקרטיה. זה יכול להיות תהליך ארוך ומסובך.
  • השתלבו בחברה המקומית. האיטלקים ידידותיים ומסבירי פנים.
  • הנו כבוד לתרבות המקומית.
הגדרות דומות שיכולות להופיע בתשחצים:

לסיכום:

איטליה היא מדינה יפהפייה ומגוונת, המציעה משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים היסטוריה ותרבות, נופים עוצרי נשימה, קולינריה משובחת או פשוט מקום לחיות בו, איטליה היא בהחלט יעד שכדאי לשקול.

עם זאת, חשוב להיות מודעים גם לחסרונות של המדינה, כמו יוקר המחיה, הבירוקרטיה ושוק העבודה התחרותי.

המלצה: לפני שאתם נוסעים לאיטליה, עשו מחקר מעמיק וקראו עוד על המדינה, התרבות והאנשים. בהצלחה!



מודעות





פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: אנה, ברי (עיר נמל באיטליה), יסי, לצ'ה (עיר בדרום איטליה), לקו
פתרון 4 אותיות: ארצו (עיר בטוסקנה), בארי, ורזה, טודי, לודי, לוקה, סקיו, פאנו, פיזה (עיר במחוז טוסקנה שבאיטליה), פרמה (עיר בצפון איטליה), צ'זנה, קומו, קררה (עיר באיטליה, מכונה "עיר השיש"), רומא
פתרון 5 אותיות: אמלפי, ברגמו, ברשיה, וארזה, וינצ'י, ונציה (עיר התעלות באיטליה), ורונה (עיר בצפון איטליה), טרנטו, לוקרי, לורטו, מודנה (עיר בצפון איטליה), מילנו, מסינה, נוברה, נפולי (עיר נמל באיטליה/עיר בדרום איטליה), סיינה, סלרנו, סן רמו (עיר קיט באיטליה), פאביה (עיר בצפון איטליה), פארמה, פדובה, פונדי, פורלי, פזארו, פיוג'י, פלרמו (עיר נמל באיטליה), קטניה (עיר נמל באיטליה), רוונה (עיר נמל בצפון איטליה), רפאלו
פתרון 6 אותיות: אנקונה, אסקולי, ויארג'ו, ויטרבו, ויצ'נצה, טורינו (עיר בצפון איטליה), טיבולי (עיירה באיטליה), לאטינה, מילאנו, מנטובה, נאפולי (עיר באיטליה), סורנטו, ספולטו, פולנצו, פומפיי, פירנצה (עיר במרכז איטליה), קוליקו, קליארי (עיר באיטליה), קרמונה (עיר בצפון איטליה), רימיני
פתרון 7 אותיות: אורבינו, בולוניה, טרוויזו, טריאסטה, לה ספציה, ליבורנו (עיר נמל באיטליה)פוליניו, פיאצ'נצה
פתרון 8 אותיות ומעלה: מונופולי, מונטגרנרו, מונטסילבנו, מונטפולצ'אנו, מונפאלקונה, פורדנונה, פורטופינו (אתר נופש בצרפת), פיומיצ'ינו

ביטויים דומים: עיר באיטליה 4 אותיות, עיר בירה באיטליה, עיר באיטליה תשבץ, עיר בצפון איטליה 5 אותיות, רשימת ערי איטליה, עיר בצפון איטליה 6 אותיות
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

43 תגובות:

  1. סורנטו- עיירה קטנה באיטליה ליד נאפולי

    השבמחק
  2. סקיו
    סקיו (באיטלקית: Schio) היא עיר בנפת ויצ'נצה (מחוז ונטו, צפון איטליה נכון ל-2007 העיר מונה כ-38,687 תושבים. שוכנת ממזרח לאגם גרדה וצפונית לעיר ויצ'נצה. מרוחקת 82 ק"מ מוונציה ו-217 ק"מ מפירנצה.

    השבמחק
  3. צ'זנה
    צֶ'זֶנָה היא עיר וקומונה במחוז אמיליה-רומאניה בצפון איטליה, מדרום לרוונה וממערב לרימיני, על נהר סאביו. זו אחת משתי הערים בראשיות בנפת פורלי-צ'זנה. היא שוכנת לרגלי האפנינים, כ-15 קילומטרים מן הים האדריאטי. ויקיפדיה

    השבמחק
  4. ויצ'נצה
    ויצ'נצה היא עיר עתיקה במחוז ונטו שבצפון איטליה. נכון ל-2010 העיר מונה כ-116,000 תושבים. שוכנת למרגלות גבעות בריצ'י, 60 ק"מ מוונציה ו-200 ק"מ ממילאנו. מוכרת ומוערכת בזכות המבנים שבנה בה האדריכל אנדראה פלדיו. ויקיפדיה
    פרובינציה: ויצ'נצה

    השבמחק
  5. עיר נמל באיטליה חמש אותיות - גנואה

    השבמחק
  6. טרני היא עיר עתיקה באיטליה בדרום מחוז אומבריה ובירת נפת טרני. היא שוכנת במישור הנהר נרה. העיר נמצאת במרחק 104 ק"מ צפונית-מזרחית לרומא, 36 ק"מ צפונית מריאטי ו-29 ק"מ דרומית מספולטו. מסילת הברזל רומא - אנקונה עוברת בעיר. בעיר יש אוניברסיטה, והיא נחשבת לאחד ממרכזי התעשייה החשובים של אומבריה. ויקיפדיה

    השבמחק
  7. גיל לוי ד.
    חמש אותיות : טורינו

    השבמחק

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו