רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


פרשה בספר שמות | פרשה בחומש שמות תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה פרשה בספר שמות. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "פרשה בספר שמות" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה פרשה בספר שמות בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

ספר שמות: מסע מופלא של יציאה מעבדות לחירות

ספר שמות, החומש השני בתורה, פותח צוהר לעולם מרתק של אמונה, היסטוריה ותרבות יהודית. הוא מספר את סיפור יציאת מצרים, אירוע מכונן בתורה ובחוויה היהודית, ומלווה את נדודי בני ישראל במדבר עד הגיעם למרגלות הר סיני.

פרשות מרתקות:

המסע מתחיל בפרשת שמות, שם אנו פוגשים את משה, גיבור הספר, ונחשפים לשעבודם הקשה של בני ישראל במצרים. ילדותו של משה, התגלות ה' אליו בסנה, ושליחותו להוציא את בני ישראל מעבדות לחירות, השתלשלות אירועים זאת פורשת יריעה רחבה של גורל, אמונה ותקווה.

פרשת וארא ממשיכה את הסיפור ומביאה את המכות הראשונות שהביא ה' על מצרים. סירובו העיקש של פרעה לשחרר את בני ישראל מוביל להסלמה ולמכות קשות יותר, עד לשיא הדרמטי – מכת בכורות.

בפרשת בא אנו עדים להכנה ליציאת מצרים המופלאה, ובפרשת בשלח, אנו עדים לאירוע קריעת ים סוף, שירת הים, ירידת המן ומלחמת עמלק, ובכך ממחישים את ניסיון ה' ואת הנהגתו המופלאה.

מעמד הר סיני:

פרשת יתרו היא שיא רוחני בולט. משה מקבל את עשרת הדיברות מאת ה' בהר סיני, אירוע מכונן המהווה יסוד מרכזי ביהדות ובמוסר האנושי.

פרשת משפטים מפרטת מצוות ודינים רבים, בעיקר בתחום המשפטי, ומעניקה מסגרת חוקית וחברתית לחיי העם.

המשך המסע:

פרשות נוספות בספר שמות מתארות את המשך נדודי בני ישראל במדבר, בניית המשכן, חטאים ועונשים, ועוד. הן מציגות דמויות מרכזיות, אירועים דרמטיים, ואתגרים רבים שעמם התמודדו בני ישראל בדרכם אל הארץ המובטחת.

מורשת נצחית:

ספר שמות הוא ספר מרתק ורב-ממדי. הוא משמש מקור השראה לדורות, ומעניק תובנות עמוקות על אמונה, היסטוריה, ותרבות יהודית. סיפורי הגבורה, הניסים וההתגברות על קשיים, ממשיכים להדהד ולהוות נר לרגלינו גם בימינו.

לסיכום:

ספר שמות הוא ספר מרתק ורב-ממדי, המציג סיפורים מכוננים, מצוות ודינים, ודמויות מרכזיות בתורה. ספר זה נותן הצצה לעולם שלם של אמונה, היסטוריה ותרבות יהודית. בהצלחה !




מודעות





תשובה 2 אותיות: בא
תשובה 3 אותיות: בוא 
תשובה 4 אותיות: בשלח, וארא (פרשה בחומש שמות בו מוזכרות מספר המכות שהביא הקב"ה על המצרים), יתרו, שמות, תצוה
תשובה 5 אותיות: ויקהל, כי-תשא, פקודי, תרומה
תשובה 6 אותיות: משפטים
תשובה 7 אותיות: 
תשובה (מיוחד מ-8 אותיות):
למציאת תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

תגובה 1:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו