רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


סוג של ריקוד | מן ריקוד תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה סוג של ריקוד. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מן ריקוד" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה סוג של ריקוד בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. לעתים יכולים להופיע בתשחץ ערכים דומים כמו: ריקוד ספרדיריקוד אמנותיריקוד הונגריריקוד איטלקיסוג של ריקוד ארצישראליסוג של מחולריקוד וינאיריקוד קובניסוג של ריקוד מעגלימן ריקוד קצבימן ריקוד, מקורו בבלקן אך מזוהה עם ישראלריקוד יווניסוג של ריקוד סלונימן ריקוד קובני קצבי ומהירסוג של ריקוד זוגותריקוד זוגות ספרדיריקוד יווני עממיריקוד פולניריקוד קובניריקוד זוגותסוג של ריקוד זוגי מהיר ועוד... 

הריקוד הוא צורת אמנות עתיקה, שקיימת עוד מימי קדם. הוא נחשב לתחום עממי, משום שלא דרש השכלה כלשהי, והיה חלק מרכזי בטקסים דתיים ומסורתיים. בתקופת הרנסנס, הריקוד הופץ באירופה, ובמאות השנים האחרונות מעמדו עלה, והוא נחשב לאחת האמנויות.

סוגי ריקודים

ניתן לחלק את הריקודים לשלושה סוגים עיקריים:

  • ריקוד עממי הוא ריקוד המבוצע על ידי קהל, ללא הכנה מוקדמת. הוא נפוץ במיוחד באירועים חברתיים, כמו חגים, חתונות ואירועי ספורט. דוגמאות לריקוד עממי כוללות ריקודי עם, הורה, ופולקה.
  • ריקודים סלוניים הם ריקודים המבוצעים על ידי זוגות. הם נחלקים לשני סוגים עיקריים: ריקודים איטיים, כמו ואלס, סלואו דאנס ופסדובלה, וריקודים מהירים, כמו טנגו, צ'ה-צ'ה-צ'ה וסווינג.
  • מחול הוא ריקוד המבוצע על ידי רקדנים מקצועיים, בדרך כלל בלהקה. הוא נחשב לאחת האמנויות המוזיקליות, והוא משלב תנועה, מוזיקה ותיאטרון. דוגמאות למחול כוללות סטפס, היפ-הופ, ג'אז ובלט

ריקודים ברחבי העולם

לכל מדינה ולכל תרבות יש ריקודים ייחודיים לה. לדוגמה, פלמנקו הוא סגנון ריקוד ספרדי המאופיין בתנועות דרמטיות ותיאטרליות. סלסה היא ריקוד אפרו-לטיני המאופיין במקצבים מהירים וקצביים. וקאן-קאן הוא ריקוד צרפתי המאופיין במקצבים מהירים וחצאיות קצרות.

השפעת הריקוד על האדם

הריקוד הוא פעילות בעלת יתרונות רבים עבור האדם. הוא עוזר לשפר את הכושר הגופני, מפתח את המודעות הגופנית, ויכול לשפר את מצב הרוח. בנוסף, הריקוד הוא דרך נהדרת להביע מסר, ליצור אווירה ולהתחבר לאחרים. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: בלט, ג'יג, ולס, סלו, פון
פתרון 4 אותיות: גבוט, דבקה, הורה, טנגו, מחול, ממבו, סטפס, סלור, סלסה, סמבה, צ'רדש
פתרון 5 אותיות: בולרו, טויסט, לימבו, 
למבדה, מנואט, מקרנה, סוינג, סלואו, סרבנד, פולקה, קדריל, קזצ'וק, רומבה, רונדו
פתרון 6 אותיות: טוויסט, טרנטלה, מזורקה, מינואט, סווינג, סירטקי, פולונז, פלמנקו, קליפסו
פתרון 7 אותיות: פסודובלה
פתרון 8 אותיות ומעלה: ברייקדאנס, פוקסטרוט, צ'ארלסטון, קוויקסטפ, קרקוביאק
פתרון של שתי מילים ומעלה: צ'ה צ'ה צ'ה, קאן קאן
ביטויים דומים: סוג של ריקוד תשחץ, סוג של ריקוד מילון, מן ריקוד פירוש, מה זה מן ריקוד?, מן ריקוד תשבץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

3 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו