רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עיר באנגליה | עיר באנגליה תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה עיר באנגליה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עיר באנגליה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עיר באנגליה בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

יהלומי התרבות של ערי אנגליה

מעבר לנופים הכפריים המקסימים, אנגליה מציעה לכם טעימה מרתקת מהחיים העירוניים המלאי תשוקה. ערים כמו לונדון, מנצ'סטר ובירמינגהם חובקות בזרועותיהן אינספור פנים של תרבות, היסטוריה ואמנות. בואו להתרשם מהחוויות הייחודיות שערי המופת האלה צופנות בחובן - זוהי הזדמנות לצלול אל תוך מרקם התרבות האנגלית האותנטית.

לונדון מזמינה: חגיגה תרבותית בלתי פוסקת

לא משנה כמה פעמים תבקרו בלונדון, תמיד תמצאו בה משהו חדש וססגוני לחוות. הבירה האנגלית היא מיצג הולך ונע של תרבויות, דתות, יצירתיות ואמנות ממגוון רחב של זרמים. טיילו בין מוזיאונים מפורסמים כמו הטייט מודרן והמטרופוליטן, צפו במחזות זוכי פרסים בתיאטראות הוסט אנד, אוחוו מופעי מחול ואופרה בלתי נשכחים ברויאל אופרה האוס. יתרה מכך, אל תחמיצו את מרקחת הטעמים המשכרת שמציעות השווקים והמסעדות של לונדון.    

מנצ'סטר - ממלכת הבמה והמוזיקה שמוכה קסם

מערבולת סוחפת של תרבות מחכה לכם במנצ'סטר - ליבה הפועם של אמנויות הבמה באנגליה. מלבד להקות הרוק המיתולוגיות שצמחו כאן, העיר גאה בתיאטראות, אופרות ואולמות קונצרטים מקצועיים. האם אצבעותיכם נרגשות מלחשוב על מחזמר מודרני בפאלאס תיאטר, או קונצרט סימפוני באולם הקונצרטים הבריגיד? המוזיאון לזכר להקת הביטלס חושף בפניכם את ההיסטוריה המרתקת של לא פחות ממהפכת המוזיקה. לילותיה של מנצ'סטר פועמים באנרגיה של חיי לילה, עם מועדונים, פאבים וברים תוססים.  

בירמינגהם: עיר מוזות של תעשייה ואמנות

בירמינגהם, שלבשה פעם את מעיל התעשייה הכבדה, לבשה גלימה חדשה. היום יש בה שזירה נפלאה של אתרים אדריכליים מרהיבים ויוקרתיים. מפארק גרייבלי האנגלי הנעים ברוחו ועד לחלונות הצבעוניים של מוזיאון האמנות, בירמינגהם דוגלת בקסם אסתטי מסוגנן. פקחו עיניים באצטדיון אסטון וילה החדש לאלכסנדר סטדיום או טיילו ברחובות הרחבים והסמטאות הצרות של רובע ג'ולרי, שם תחוו אווירה קולינרית ותרבותית נוצצת.

 וויליאם שייקספיר וסטרטפורד-אפון-אייבון: השראה לאגדה

אל תחמיצו את סטרטפורד-אפון-אייבון, עיירה קסומה ששימשה כמולדתו של הסופר הנודע וויליאם שייקספיר. שוטטו מחוץ לבית ההולדת של המשורר המהולל, שם שעדיין ניצב כפי שעמד לפני יותר מ-400 שנה. פארק השייקספירי שבסמוך מספק חוויה מהנה וידידותית למשפחות. אחר כך, קחו חלק באטרקציה הבינלאומית המחודשת "השראת לשייקספיר" שמלמדת על חייו היצירתיים של גדול הסופרים.   

פנו לסאות'האמפטון לחשוף מורשת צי ימי מכובדת 

אוהבים לנשום אוויר ימי? סאות'האמפטון, עיירה נמלית מקסימה ליד חופי דרום אנגליה, מציעה לכם להתרשם ממורשת הצי הגאה של המדינה. בקרו במוזיאון המרשים מרי-רוז שמציג סיפורים מרתקים על ספינות שנפגעו בקרב. שחזרו את הימים ההם בעזרת המיצגים הממוחשבים המותאמים למבקרים, או שוטטו מסביב לשרידים אמיתיים של צוללות ראשונות מאיימות. השיאים כוללים את האונייה מהמאה ה- 16 מרי-רוז והצוללת ההולנדית משנת 1994.  

לסיכום: 

אין ספק שערי אנגליה הן נכסים יקרי ערך בהבלטת התרבות האנגלית המגוונת. כל עיר משדרת ליהוק מיוחד -  לונדון סוחפת בתרבות עירונית משגעת, מנצ'סטר מלאה באמנות ובידור, ובירמינגהם כובשת עם היסטוריה אדריכלית. היכנסו לרוחן של הערים המרתקות האלה, ותיהנו מחוויה בלתי נשכחת שתעצים את טעמכם למרקם החיים המסעיר בבירת הממלכה. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות: בת' (עיר בדרום אנגליה), הל
פתרון 3 אותיות:
באת', האל, קרו (עיירה באנגליה)
פתרון 4 אותיות: דובר, דרבי (עיר בבריטניה), ויגן (וייגן), יורק, לידס (עיר גדולה במרכז אנגליה), לסטר, צ'סטר, רגבי
פתרון 5 אותיות: ברנלי, ווסטר, ויגאן, וידנס, לוטון, נוריץ', קרדיף, רדינג, שפילד
פתרון 6 אותיות: בלקברן, בלקפול, הרפורד, וולסול, ווקינג, לונדון, לנקסטר, מנצ'סטר, סיפורד, סלפורד, פלימות', קרלייל 
פתרון 7 אותיות: ברדפורד, ברייטון, בריסטול, ווטפורד, וינצ'סטר, ליברפול (עיר נמל באנגליה), מרלבורו, ניוקאסל, סולסברי, סקרבורו, פליטווד, צ'לטנהאם, קובנטרי, קולצ'סטר, שרוסברי
פתרון (מיוחד מ-8 אותיות): אוקספורד, איפסוויץ', ברמינ
גהאם (ברמינגהם / עיר גדולה בבריטניה), האדרספילד, וולברהמפטון, מידלסברו, נוטינגהאם, סאות'המפטון, סטרטפורד (עיירה באנגליה), פארנבורו, פרוטסמות' (עיר נמל באנגליה), צ'למספורד, קיימברידג'
פתרון של שתי מילים ומעלה: מילטון קינס, סאות׳אנד-און-סי, סנט אולבנס
ביטויים דומים: עיר באנגליה תשחץ, עיר באנגליה מילון, עיר באנגליה 6 אותיות, עיר באנגליה פירוש, עיר באנגליה תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו