רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


קבוצת ספורט ישראלית | קבוצת ספורט ישראלית תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה קבוצת ספורט ישראלית. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "קבוצת ספורט ישראלית" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה קבוצת ספורט ישראלית בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה: 
בית''ר ירושלים, בית"ר תל אביב רמלה, בני לוד, בני הרצליה, גלבוע גליל, הפועל אזור, הפועל איכסל, הפועל אשקלון, הפועל באר שבע, הפועל חולון, הפועל חיפה, הפועל ירושלים, הפועל כפר סבא, הפועל מרמורק, הפועל נצרת עילית, הפועל עכו, הפועל עפולה, הפועל פתח תקווה, הפועל קטמון, הפועל ראשון לציון, הפועל רעננה, הפועל תל אביב, מועדון ספורט אשדוד, מכבי אחי נצרת, מכבי חיפה, מכבי נתניה, מכבי פתח תקווה, מכבי תל אביב, סקציה נס ציונה, עירוני קרית שמונה
ביטויים דומים: שם של קבוצת ספורט ישראלית, קבוצת ספורט ישראלית מילון, קבוצת ספורט ישראלית 8 אותיות, קבוצת ספורט ישראלית מילה נרדפת, קבוצת ספורט ישראלית תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו