רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


משורר אמריקאי | משורר אמריקאי בעבר תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה משורר אמריקאי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "משורר אמריקאי בעבר" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה משורר אמריקאי בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.
 

משורר אמריקאי הוא משורר שחי וכתב בארצות הברית. שירתו יכולה להתייחס לנושאים שונים, כגון הטבע, האדם, החברה, ההיסטוריה, או התרבות האמריקאית.

היסטוריה של השירה האמריקאית

התפתחות השירה בארצות הברית עברה שלבים שונים, כל אחד מסומן בסגנונות, תנועות ומשוררים משפיעים. הנה סקירה קצרה של האבולוציה של השירה האמריקאית:

החל מהמאה ה-17 וה-18, עם הגעתם של המתיישבים האירופאים לאמריקה. המשוררים הראשונים של אמריקה היו בעיקר מתיישבים אירופאים, ולכן הושפעה מאוד מסגנונות אירופיים. המשוררים כתבו על חוויותיהם בעולם החדש, והתייחסו לנושאים של משפחה, אמונה וטבע.

במאה ה-19, החלה להתפתח שירה אמריקאית מקורית יותר. התחילה להופיע בשירים הרומנטיקה, רגש וחיבור לטבע. משוררים כמו וולט ויטמן שנחשב כ"משורר האמריקאי הגדול ביותר" ורוברט פרוסט, הנחשב בעיני רבים כאחד מחשובי המשוררים, החלו לכתוב על נושאים אמריקאיים ייחודיים, כגון הטבע הפראי של אמריקה, או החלופות החברתיות והפוליטיות שהתפתחו באמריקה.

המאה ה-20, המשיכה השירה האמריקאית להתפתח במגוון כיוונים. משוררים מודרניסטים התנסו בצורה ושפה, ששיקפו את התהפוכות של תחילת המאה ה-20. משוררים כמו לנגסטון יוז - דמות מובילה של התנועה, התייחס לגאווה גזעית ולסוגיות חברתיות באמצעות שירתו. ת.ס. אליוט ועזרא פאונד היו משוררים מודרניסטיים בעלי השפעה, שתרמו לסגנון שירה מקוטע ומורכב יותר.

באמצע המאה ה-20 נרשמה עלייתה של שירת הוידוי, כאשר משוררים כמו סילביה פלאת' ואן סקסטון בחנו נושאים אישיים ולעתים קרובות אוטוביוגרפיים. שירה עכשווית (סוף המאה ה-20 עד היום): השירה האמריקאית ממשיכה להיות מגוונת ודינמית, כאשר משוררים כמו מאיה אנג'לו, בילי קולינס וריטה דאב חוקרים מגוון רחב של נושאים וסגנונות. נושאים של זהות, רב-תרבותיות וצדק חברתי רווחים בשירה האמריקאית העכשווית. סקירה כללית זו מדגישה את הנוף העשיר והמגוון של השירה האמריקאית, ומציגה את התפתחותה לאורך מאות שנים.

משוררים אמריקאים בולטים

ישנם משוררים אמריקאים רבים בולטים, ביניהם:

  • וולט ויטמן (1819-1892) - אכן נחשב לאחד מגדולי המשוררים האמריקאים. הוא ידוע בעיקר בזכות יצירתו פורצת הדרך "עלי עשב", אוסף שירים החוגג את הפרט, הדמוקרטיה והנוף האמריקאי. שירתו מאופיינת לרוב בהתמקדות בחוויה האנושית.
  • רוברט פרוסט (1874-1963) -  מזוהה עם סגנונות מסורתיים ואזוריים. שיריו חוקרים לעתים קרובות את החיים הכפריים, את הטבע ואת המורכבות של המצב האנושי. פרוסט זכה בארבעה פרסי פוליצר
  • אדגר אלן פו (1809-1849) - משורר, סופר, ומבקר ספרות אמריקאי. נודע בתרומותיו לספרות הגותית והמקאברית. יצירותיו המפורסמות כוללות את "העורב", "הלב המספור" ו"נפילת בית אושר".
  • ת.ס. אליוט (1888-1965) -  משורר מודרניסטי ונחשב לאחד המשוררים המשפיעים ביותר במאה ה-20. הוא ידוע בשירתו המורכבת והמאוד רומזת. "השממה" היא אחת מיצירותיו המפורסמות ביותר, העוסקת בנושאים של התפכחות ופיצול החברה המודרנית

בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות: כץ, פו
פתרון 3 אותיות: ג'ין, ג'רל, האב, האס, לרר, נאש, ריץ'
פתרון 4 אותיות: גאסט, דיקי, ווקר, מדסן, פרקר, רנדל
פתרון 5 אותיות: הולמס, ויטמן, זאנדט, מרדית', פרוסט, פרייל, פרקוף, קמרון, קרואק, קריין, שפירו
פתרון 6 אותיות: אפדייק, ליפטון, קרוסבי
פתרון 7 אותיות: אובריאן, לונגפלו (משורר אמריקאי במאה ה-19), מורטנסן, רוזנפלד
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
אדגר אלן פו (סופר ומשורר אמריקאי), אדגר גאסט, אדריאן ריץ', אוגדן נאש, אוליבר ונדל הולמס האב, אליס ווקר, אלף כץ, אסתר קמרון, גבריאל פרייל, ג'ון אפדייק, ג'יימס דיקי, ג'יימס ליפטון, ג'יימס ס. הולמס, ג'ק קרואק (משורר אמריקאי מ"דור הביט"), דדלי רנדל, דורותי פרקר (משורר אמריקאית), הא ג'ין, הארט קריין, הנרי וודסוורת' לונגפלו, הנרי תורו, וולט ויטמן, ויגו מורטנסן, ויליאם מרדית', טום לרר, מארק אובריאן, מוריס רוזנפלד, מיינקה כץ, מייקל מדסן, סטיבן ואן זאנדט, סטיוארט פרקוף, פט פרקר, קארל שפירו, קארס קרוסבי, רוברט האס, רוברט פרוסט, רנדל ג'רל

ביטויים דומים: משורר אמריקאי שם משפחה, משורר אמריקאי 7 אותיות, משורר אמריקאי בעבר מילה נרדפת, משורר אמריקאי תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו