רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


שיר של נתן אלתרמן | משירי נתן אלתרמן תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה שיר של נתן אלתרמן. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "משירי נתן אלתרמן" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה שיר של נתן אלתרמן בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.
נתן אלתרמן הוא אחד המשוררים החשובים ביותר בספרות העברית המודרנית. הוא כתב שירה, פרוזה, תרגומים, עיתונות, ועבד גם כעורך. יצירתו של אלתרמן היא מגוונות ומעמיקה, והיא עוסקת במגוון רחב של נושאים, כולל אהבה, טבע, היסטוריה, חברה, ופוליטיקה.

אלתרמן נולד ב-1910 בפולין, ובגיל צעיר היגר עם משפחתו לארץ ישראל. הוא החל לכתוב שירה כבר בגיל צעיר, וכבר אז פרסם את שיריו הראשונים. בשנות ה-20 וה-30 של המאה ה-20, אלתרמן הפך לאחד המשוררים הפופולריים ביותר בארץ ישראל, והוא זכה להערכה רבה גם באירופה.

שירתו של אלתרמן מאופיינת בשפה עשירה ומלוטשת, ובתיאורים מפורטים של העולם הסובב אותו. הוא היה משורר מדויק ומחושב, והוא השתמש בשפה כדי להביע את רעיונותיו ורגשותיו בצורה חזקה ועוצמתית.
בין השירים הידועים ביותר של אלתרמן ניתן למנות את השירים הבאים: אליפלט, עוד חוזק הניגון, עיר היונה ועוד... בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: איה, הצל, ירח  
פתרון 4 אותיות: אישה, מרגו   
פתרון 5 אותיות: איגרת, העלמה, מראות
פתרון 6 אותיות: אליפלט (שיר למילים של נתן אלתרמן), כלניות
פתרון 7 אותיות:
  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים: 
איזה פלא, אני מצפת, בדרך הגדולה, בוא כבר, בכרם תימן, האיר השחר, האם השלישית, הנה העצים, חנהל'ה התבלבלה, טיול ידוע, ליל גליל, ליל חניה, מגש הכסף, מותר לומר, ניגון עתיק, שיר הספנים, שמחת עניים
פתרון של שלוש מילים ומעלה: אחד מן הגחל, אם תלכי אחרי, אני חדש בארץ, אני רוצה רק להציץ, אתה חיכית לי, בחצי גרוש שרוכי נעליים, במזרח זורח ורד, זמר שלוש התשובות, חמש לפנות בוקר, לא אשכח זאת רעי, מכתבו של מנחם מנדל, עוד אבוא אל סיפך, עוד חזור הניגון, פגישה לאין קץ, צריך לצלצל פעמיים, שיר של מנוחות
ביטויים דומים: שיר של נתן אלתרמן פירוש, שיר של נתן אלתרמן תשחץ, מה זה שיר של נתן אלתרמן?, שיר של נתן אלתרמן מילה נרדפת
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

תגובה 1:

  1. יעקב צרפתי

    שיר של אלתרמן 7 אותיות: אוריאנה

    השבמחק

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו