רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


פעילות צבאית שגרתית | פעילות צבאית שגרתית תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה פעילות צבאית שגרתית. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "פעילות צבאית שגרתית" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס, מוסף 7 ימים ועוד... 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה פעילות צבאית שגרתית בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

פתיחה

ביטחון שוטף (בט"ש) הוא מושג רחב המכסה מגוון פעולות שמטרתן לשמור על שגרת ביטחון במדינה. פעולות אלה מתבצעות הן בתוך גבולות המדינה והן לאורך גבולותיה, וכוללות סיורים, תצפיות, מארבים, מחסומים ושמירה על מתקנים חיוניים.

הבט"ש חיוני לשמירה על ביטחון התושבים ועל אורח החיים התקין במדינה. הוא מהווה קו הגנה ראשון מפני איומים ביטחוניים שונים, כגון טרור, פשיעה חמורה ופעילות עוינת מצד גורמים חיצוניים. במדריך זה נדון בהיבטים השונים של ביטחון שוטף, תוך התמקדות במטרותיו, בשיטות הפעולה שלו ובחשיבותו עבור ישראל.

מהו ביטחון שוטף?

ביטחון שוטף הוא מונח צבאי המתייחס לפעולות שמטרתן לשמור על ביטחון שוטף באזור נתון. פעולות אלה מתבצעות באופן רציף ומתמשך, תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים ואנושיים.

הבט"ש מתבצע הן ביבשה והן בים. ביבשה, מתבצעות פעולות בט"ש על ידי יחידות צבאיות רגילות, יחידות מיוחדות ומשטרה. בים, מתבצעות פעולות בט"ש על ידי כלי שיט של חיל הים.

מטרות ביטחון שוטף

ביטחון שוטף (בט"ש) משמש כמגן ראשון עבור ישראל, ולו מטרות רבות וחשובות. מטרתו העיקרית היא למנוע התרחשותן של פעולות עוינות שעלולות לפגוע בביטחון התושבים או באורח החיים התקין במדינה.

אך בנוסף, ביטחון שוטף מסייע גם ב:

איסוף מודיעין על פעילות עוינת: כוחות ביטחון שוטף אוספים באופן קבוע מידע על פעילות עוינת, כגון פעילות טרור, פשיעה חמורה ופעילות עוינת מצד גורמים חיצוניים. מידע זה חיוני למניעת פעולות עוינות ולסיכולן בשלביה המוקדמים.

סיכול פעילות עוינת בשלביה המוקדמים: כוחות ביטחון שוטף פועלים באופן יזום למנוע התרחשותן של פעולות עוינות. פעילות זו נעשית באמצעות איסוף מודיעין, סיורים, תצפיות, מארבים, מחסומים ועוד.

הגנה על מתקנים חיוניים: כוחות ביטחון שוטף מאבטחים מתקנים חיוניים, כגון מתקני אנרגיה, תחבורה ותקשורת. אבטחה זו נועדה למנוע פגיעה בתפקוד התקנים ופגיעה בחיי אדם.

שמירה על תחושת ביטחון בקרב התושבים: פעילות ביטחון שוטף תורמת רבות לשמירה על תחושת ביטחון בקרב התושבים. כאשר התושבים יודעים שכוחות ביטחון פועלים באופן קבוע למען ביטחונם, הם חשים בטוחים יותר ומוגנים יותר.

ביטחון שוטף חיוני לשמירה על ביטחון התושבים ועל אורח החיים התקין במדינה. הוא מהווה קו הגנה ראשון מפני איומים ביטחוניים שונים, כגון טרור, פשיעה חמורה ופעילות עוינת מצד גורמים חיצוניים. ללא ביטחון שוטף יעיל, מדינה עלולה להפוך למועדת לפיגועים, לפשיעה ולפעילות עוינת. הדבר עלול להוביל לפגיעה משמעותית בביטחון התושבים, באורח החיים התקין ובכלכלה. בהצלחה !


מודעות



פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: בט"ש (פעילות צבאית שגרתית, ר"ת)
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה:
ביטחון שוטף (בטחון שוטף), לוחמה בשטח בנוי (פעילות צבאית בעיר או בכפר)
ביטויים דומים: מה זה פעילות צבאית שגרתית? ,פעילות צבאית שגרתית מילון, פעילות צבאית שגרתית פירוש, פעילות צבאית שגרתית 9 אותיות, פעילות צבאית שגרתית תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

תגובה 1:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו