רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


אמן בידור ישראלי | אמן בידור ישראלי תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה אמן בידור ישראלי. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "אמן בידור ישראלי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה אמן בידור ישראלי בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 
בערך זה תמצאו שמות אמני בידור ישראלים שזכו להצלחה רבה בארץ בתחום הסטנד-אפ והבידור. הם משתמשים בהומור, באירוניה, ובסאטירה כדי להצחיק את הקהל ולהעביר מסרים חברתיים או פוליטיים. לפניכם כמה שמות בולטים:

סטנדאפיסטים ישראלים

  • אדיר מילר הוא אחד הסטנדאפיסטים המצליחים בישראל. הוא החל את הקריירה שלו באמצע שנות ה-90, והוא מוכר בזכות ההומור החריף והסאטירי. מילר הופיע ברחבי העולם, והוא זכה בפרסים רבים, כולל פרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה.
  • אסי ישראלוף הוא סטנדאפיסט פופולרי נוסף. הוא החל את הקריירה שלו בשנות ה-2000, והוא מוכר בזכות הומורו הילדותי והשובב. הוא החל את דרכו כחלק משלישיית "מה קשור". ועם מופעים שיצרו הופיעו בכל רחבי הארץ. הוא זכה פרס נבחרי הילדים למצחיקן השנה של ערוץ הילדים.
  • אורי חזקיה הוא סטנדאפיסט מצליח נוסף. הוא החל את הקריירה שלו בשנות ה-2000, והוא מוכר בזכות ההומור המגוון, הכולל הומור שחור, הומור סאטירי, והומור פוליטי. חזקיה השתתף גם בסרטים, והוציא גם מספר שירים.
  • גורי אלפי הוא שחקן, קומיקאי וסטנדאפיסט מהמעלה הראשונה. הוא החל את דרכו באמצע שנות ה-90 שותף לצוות התוכנית הטלוויזיה הקומית "פלטפוס" במרוצת השנים הוא השתתף בסרטים, דיבב סרטים, ביים סטים והנחה תוכניות. הוא קטף מספר פרסים כמו: האקדמיה לטלוויזיה, פרס אופיר ופרס התאטרון הישראלי.

אמנים אלה מהווים חלק חשוב מהתרבות הישראלית. הם מעניקים לציבור הישראלי שעות של בידור והנאה, ומקדמים את התרבות הישראלית ברחבי העולם. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: גבע, כהן, ורד, לוי, סמו
פתרון 4 אותיות: אלפי, ברוך, ברלד, חסון, מילר, נבון, ציון, שכטר
פתרון 5 אותיות: אסייג, בר נתן, חזקיה, יצפאן, מימון, עוזרי, פיניש, קיציס
פתרון 6 אותיות: אידלמן, פרידמן, קושניר, קטורזה, ריבלין, רמי ורד
פתרון 7 אותיות: זרחוביץ', ישראלוף
פתרון 8 אותיות ומעלה: גולדשטיין, מיכאלשווילי
פתרון של שתי מילים ומעלה: אבי קושניר, אדיר מילר, אסי ישראלוף, אורי חזקיה, אייל קיציס, אלי יצפאן, אלי פיניש, אסי כהן, גברי בנאי, דב נבון, טל פרידמן, יובל סמו, יעקב כהן, ירון ברלד, ישראל קטורזה, מיקי גבע, מני עוזרי, מריאנו א
ידלמן, ניקי גולדשטיין, ספי ריבלין, עפר שכטר, ערן זרחוביץ', ציון ברוך, קובי מימון (אמן בידור ישראלי), רועי בר נתן, רועי לוי, רמי ורד, שגיב פרדימן, שחר חסון, שלום אסייג, שלום מיכאלשווילי
ביטויים דומים: אמן בידור ישראלי מילון, אמן בידור ישראלי תשחץ, אמן בידור ישראלי פירוש, אמן בידור ישראלי מילה נרדפת, אמן בידור ישראלי שם משפחה
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו