רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מן אדמה | סוג של אדמה תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה סוג אדמה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מן אדמה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים כדוגמת: ידיעות אחרונות, מעריב או ישראל היום, וגם במגזינים השונים כמו: שבועון לאשה, פנאי פלוס, מוסף 7 ימים ועוד... 
לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מן אדמה בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

סוגים שונים של קרקע

קרקע היא שכבת החומר המכסה את פני כדור הארץ. היא מורכבת מחומרים שונים, כגון אבן, חרסית, חול, חומר אורגני, ואוויר. סוג הקרקע משפיע על מגוון גורמים, כגון:

  • צמחייה: סוג הקרקע קובע אילו צמחים יכולים לצמוח בה. לדוגמה, חמרה פורייה ומשמשת מצע נוח לחקלאות, בעוד שקרקע גירנית מכילה כמות גבוהה של סידן פחמתי, מה שיכול לגרום לקשיי הזנה בצמחים.
  • מים: סוג הקרקע קובע את יכולת הקרקע לספוח ולשמור על מים. לדוגמה, קרקע בוצית נוטה לספוח הרבה מים, בעוד שקרקע חולנית נוטה להתייבש מהר.
  • חיידקים: סוג הקרקע קובע אילו חיידקים יכולים לחיות בה. החיידקים בקרקע משחקים תפקיד חשוב בתהליכים טבעיים, כגון פירוק חומר אורגני ויצירת חומרים מזינים לצמחים.

סוגי קרקע נפוצים

ישנם סוגים רבים ושונים של קרקע, אך כמה מהנפוצים ביותר הם:

  • חמרה: אדמה העשירה בתחמוצות ברזל, שצבעה אדום-חום. חמרה היא אדמה בוצית, מאווררת ומנוקזת היטב. היא פורייה ומשמשת מצע נוח לחקלאות.
  • חרסית: אדמה המכילה כמות גבוהה של חרסית. חרסית היא חומר רך וגמיש, המאפשר לקרקע לספוח הרבה מים. חרסית היא קרקע פורייה, אך היא גם נוטה להתייבש מהר.
  • חול: אדמה המכילה כמות גבוהה של חול. חול הוא חומר דק וקשה, המאפשר לקרקע לנקז מים בקלות. חול הוא קרקע ענייה בחומרים מזינים, וגם נוטה להתייבש מהר.
  • אדמה גירית: אדמה המכילה כמות גבוהה של סידן פחמתי. סידן פחמתי הוא חומר קשה ויציב, המאפשר לקרקע לשמור על פוריותה לאורך זמן. אדמה גירית היא קרקע פורייה, אך היא גם נוטה להיות דלה בחומרים מזינים מסוימים, כגון ברזל.

כיצד נוצרת קרקע?

קרקע נוצרת בתהליך ארוך של בלייה והתמרה של סלעים. סלעים נוצרים בתוך כדור הארץ, אך הם גם נחשפים לאט לאט לתהליכים טבעיים, כגון בלייה על ידי מים, רוח או קרח. בלייה גורמת לסלעים להתפורר לחתיכות קטנות יותר, אשר עם הזמן מתגבשות לכדי קרקע.

הגדרות דומות שיכולות להופיע בתשבץ

לסיכום

סוג הקרקע משפיע על מגוון גורמים חשובים, כגון צמחייה, מים, וחומרים מזינים. ישנם סוגים רבים ושונים של קרקע, אך כמה מהנפוצים ביותר הם חמרה, חרסית, חול, ואדמה גירית. קרקע נוצרת בתהליך ארוך של בלייה והתמרה של סלעים. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות: לס 
פתרון 3 אותיות: סחף
פתרון 4 אותיות:
חמרה, כבול 
פתרון 5 אותיות: 
גירית, חולית, חרסית 
פתרון 6 אותיות: גירנית
פתרון 7 אותיות:

פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
אדמת רג, טרה רוסה

ביטויים דומים: מן אדמה מילון, מן אדמה פירוש, מן אדמה 7 אותיות, סוג של אדמה תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו