רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


ממזכ"לי ההסתדרות | ממזכ"לי ההסתדרות בעבר תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה ממזכ"לי ההסתדרות. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "ממזכ"לי ההסתדרות בעבר" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה ממזכ"לי ההסתדרות בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

ממזכ"לי ההסתדרות: סיפורם של מנהיגים פורצי דרך

ההסתדרות הכללית של העובדים בישראל היא לא רק איגוד עובדים, אלא חברת עובדים שיתופית רחבה, שהוקמה בשנת 1920. לאורך השנים, עברה ההסתדרות גלגולים רבים, ותחתיה פעלו מנהיגים חזקים, שכונו "מזכ"לי ההסתדרות".

מיהו מזכ"ל ההסתדרות?

מזכ"ל ההסתדרות הוא המנהיג העליון של הארגון. הוא נבחר על ידי ועידת ההסתדרות, המורכבת מצירים מכל רחבי הארץ, המייצגים את חברי ההסתדרות. תפקידו של מזכ"ל ההסתדרות הוא להוביל את הארגון, לקבוע את המדיניות שלו ולנהל את פעילותו.

מזכ"לי ההסתדרות לאורך השנים:

1. דוד בן גוריון (1921-1935):

  • בן גוריון, ממנהיגי הציונות, היה מייסד ההסתדרות והמזכ"ל הראשון שלה. תחת הנהגתו, הפכה ההסתדרות לארגון חזק ומרכזי ביישוב היהודי בארץ ישראל.
  • דוגמאות לפעילותו:
    • הנהיג את ההסתדרות כאיחוד מקצועי, מוסד חברתי וכלכלי ומוסד פוליטי.
    • העביר את משרד ההסתדרות מתל אביב לירושלים "מסיבות לאומיות".
    • פעל להקמת משק עובדים עצמאי בארץ ישראל.
    • הנהיג את ההתיישבות היהודית בארץ ישראל.
    • הניח יסודות למדינה שתקום.

2. ירוחם משל (1974-1984):

  • משל, לימים נשיאה השני של ישראל, היה מזכ"ל ההסתדרות בתקופה סוערת במשק מבחינה כלכלית ואינפלציה שעלתה לגובה של מאות אחוזים.
  • דוגמאות לפעילותו:
    • הנהיג את ההסתדרות במשך 10 שנים, תקופה מאתגרת מבחינה כלכלית.
    • התמודד עם אינפלציה גבוהה מאוד, אשר הגיעה לשיעור של מאות אחוזים.
    • ארגן הפגנה ענקית באחד במאי 1980, במחאה על המצב הכלכלי.
    • הפגנה זו לא מונפה ולא הביאה לשיפור במצב הכלכלי.

3. עופר עיני (2006-2014):

  • עיני החל את דרכו כמזכ"ל ההסתדרות כאשר עמיר פרץ נבחר לראשות מפלגת העבודה והתפטרותו מתפקידו כיו"ר ההסתדרות, ובכך עיני להיות מונה להיות ממלא מקומו.
  • דוגמאות לפעילותו:
    • הגדיל את מספר העובדים המאוגדים בהסתדרות.
    • הקים את האגף להתאגדות עובדים.
    • קידם חקיקה המגינה ומסייעת לעובדים בשלבי ההתארגנות הראשונים.
    • שימש כמתווך במשא ומתן בין ארגון המורים, הסגל האקדמי הבכיר ועובדי הקבלן.
    • חתם על הסכם קיבוצי לקביעת פנסיה חובה.
    • יזם שביתה כללית לצמצום תופעת עובדי הקבלן.

הגדרות דומות שיכולות להופיע בתשבץ באותו הקשר
 בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: בקר, משל, פרץ, רמז
פתרון 4 אותיות: אהרן, זכאי, לבון, נמיר, עיני, קיסר, רמון
פתרון 5 אותיות:
בר דוד
פתרון 6 אותיות: בן אהרן, הברפלד
פתרון 7 אותיות: שפרינצק 
פתרון 8 אותיות ומעלה: בן-גוריון, 
ניסנקורן 
פתרון 2 מילים ומעלה: אבי ניסנקורן, אהרן בקר (ממזכ"לי ההסתדרות), ארנון בר-דוד, דוד זכאי, דוד בן-גוריון, דוד רמז, חיים הברפלד, חיים רמון, יוסף שפרינצק, יצחק בן אהרן, ירוחם משל, ישראל קיסר, מרדכי נמיר, עופר עיני, עמיר פרץ, פנחס לבון 
ביטויים דומים: ממזכ"לי ההסתדרות בעבר מילון, ממזכ"לי ההסתדרות 8 אותיות, ממזכ"לי ההסתדרות תשחץ, ממזכ"לי ההסתדרות תשבץ, ממזכ"לי ההסתדרות בעבר מילה נרדפת
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו