רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


כינוי בסלנג למי שחי על חשבון אחרים | כינוי בסלנג למי שחי על חשבון אחרים תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה כינוי בסלנג למי שחי על חשבון אחרים . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש.
ראשית, נסתכל על ההגדרה כינוי לאדם שחי על חשבון אחרים בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש ארגנו את התשובות לפי סדר האלפבית. 

הביטוי "כינוי לאדם שחי על חשבון אחרים" משקף את האופן שבו החברה שלנו תופסת התנהגות מסוג זה. החברה שלנו רואה בהתנהגות זו כמשהו שלילי, מכיוון שהיא פוגעת באחרים.

ישנם סוגים רבים של התנהגויות שיכולות להיחשב כהתנהגות כזו. לדוגמה, אדם יכול להיחשב כפרזיט אם הוא חי על כספי אחרים מבלי לעבוד. אדם יכול להיחשב כנצלן אם הוא משתמש באחרים כדי להשיג טובות הנאה, ללא התחשבות ברגשותיהם או בצרכים שלהם. אדם יכול להיחשב כעצלן אם הוא אינו רוצה לעבוד או לטרוח, וחי על חשבון אחרים. אדם יכול להיחשב כטפיל אם הוא משתמש באחרים כדי להשיג את מטרותיו, ללא התחשבות בהשלכות של מעשיו.

חשוב לציין שהביטוי זה הוא מונח כללי. ישנם מקרים שבהם התנהגות שיכולה להיחשב ככזאת, אינה בהכרח שלילית. לדוגמה, אדם יכול לקבל כספי סיוע מאחרים, מבלי להיחשב כפרזיט. אדם יכול להשתמש באחרים כדי להשיג מטרות חיוביות, מבלי להיחשב כנצלן. אדם יכול להיות עצלן מבלי להזיק לאחרים. אדם יכול להיות פרזיט, מבלי לפגוע באחרים.

בסופו של דבר, צריך לשאול האם התנהגות מסוימת הזאת באה על חשבון האחר, וזה עניין של פרשנות. עם זאת, בדרך כלל, החברה שלנו רואה בהתנהגות זו כמשהו שלילי, מכיוון שהיא פוגעת באחרים. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: 
טפיל, נצלן
פתרון 5 אותיות: 
עלוקה, פרזיט (כינוי בסלנג למי שחי על חשבון אחרים)
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
אוכל חינם

ביטויים דומים: כינוי בסלנג למי שחי על חשבון אחרים מילון, כינוי בסלנג למי שחי על חשבון אחרים פירוש, כינוי בסלנג למי שחי על חשבון אחרים 5 אותיות, כינוי בסלנג למי שחי על חשבון אחרים תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק!

2 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו