רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


פילנתרופיה | פילנתרופיה תשבץ | פילנתרופיה מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה פילנתרופיה . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש.
ראשית, נסתכל על ההגדרה פילנתרופיה בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש ארגנו את התשובות לפי סדר האלפבית.

פילנתרופיה: נדיבות למען הכלל

פילנתרופיה היא פעילות של תרומה ומתן שירותים, מוצרים, זמן או כסף ללא תמורה, בדרך כלל לקידום עולם טוב יותר, שיפור איכות החיים האנושית ותמיכה במטרות שטובות לסביבה.

המונח "פילנתרופיה" מקורו ביוונית ומשמעותו "אהבת האדם". נדבנות היא ביטוי מרכזי של פילנתרופיה, ומתבטאת בהתנהגות המסבה טוב למישהו אחר ללא ציפייה לתמורה.

מהן הסיבות העיקריות לתרומות פילנתרופיות בישראל?

תרומות פילנתרופיות בישראל מונעות על ידי מגוון גורמים, המשקפים את המוטיבציות השונות של התורמים. סיבה משמעותית היא מה שניתן לכנות "פילנתרופיה של השקעה רציונלית". התורמים שוקלים את היתרונות של הקלות מס, מיתוג משופר, יוקרה מוגברת ומיקום אסטרטגי עסקי המגיעים עם פעילויות פילנתרופיות. על ידי יישור תרומותיהם הצדקה עם האינטרסים העסקיים שלהם, תאגידים ויחידים יכולים לטפח תדמית ציבורית חיובית ולמצב את עצמם כישויות חברתיות אחראיות.

פילנתרופיה פטריוטית ממלאת גם היא תפקיד, כאשר התורמים תורמים לחברה שהם משתייכים אליה מתוך תחושת גאווה לאומית ומחויבות. לעתים קרובות הדבר כרוך בתחושת שליחות או מצווה דתית, כאשר רמות הדתיות מתואמות באופן חיובי עם הנטייה לתת.

מסורת משפחתית היא מניע מרכזי נוסף, כאשר לעתים קרובות רואים בפילנתרופיה מורשת שעוברת מדור לדור, ומחדירה תחושת חובה להחזיר לקהילה. מוטיבציות אישיות נכנסות גם הן לתמונה, כגון הרצון לתמוך בחסרי אמצעים, לזכות בכבוד ובמוניטין, או למלא חיפוש אחר משמעות ומטרה.

בנוסף, ייתכן שהתורמים יונעו על ידי הרצון לקדם נושאים ספציפיים שהממשלה מתעלמת מהם או להגיב לאירועים משני חיים ברמה האישית או הלאומית. סיבות מגוונות אלה מדגישות את האופי המורכב והרב-פנים של הפילנתרופיה בישראל, ומעצבות אותה ככוח רב עוצמה לטובת החברה.

סיכום: השפעת הפילנתרופיה על הפיתוח הישראלי

פילנתרופיה הייתה אבן יסוד בהתפתחות החברה הישראלית, מימי החלוצים של ההתיישבות המוקדמת ועד לעידן המודרני של החדשנות הטכנולוגית. דמויות היסטוריות כמו הברון אדמונד ג'יימס דה רוטשילד וסר משה מונטיפיורי יצרו תקדים בתרומותיהם המהפכניות, שנמשכו על ידי מאמצים פילנתרופיים מודרניים. מעשי הנדיבות הללו לא רק סייעו בבניית התשתית הלאומית ושיפור איכות החיים של אזרחיה, אלא גם עיצבו את הנוף התרבותי והחינוכי של המדינה.

מדיניות הפטור ממס של ממשלת ישראל מעודדת עוד יותר את הפילנתרופיה, ומאפשרת לה לפרוח ולהרחיב את השפעתה. המניעים מאחורי נתינה כזו מגוונים כמו התורמים עצמם, והם כוללים אינטרסים עסקיים רציונליים, חובה פטריוטית, ערכים דתיים, סיפוק אישי ומסורות משפחתיות.

כפי שראינו, הפילנתרופיה בישראל היא רבת פנים, ומשחקת תפקיד משמעותי בעיצוב הן המרקם החברתי והן הזירה הפוליטית. היא מדגימה שילוב ייחודי של אלטרואיזם ופרגמטיזם, עם פוטנציאל לטפל בצרכים מיידיים תוך כדי הנעת התקדמות לאומית לטווח ארוך. השפעתה של הפילנתרופיה על הפיתוח הישראלי היא בלתי ניתנת להכחשה, והיא מטפחת מורשת של נתינה שממשיכה לתמוך ולהעשיר את האומה.בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: 
נדבני (פילנתרופי)
פתרון 6 אותיות: נדבנות
פתרון 7 אותיות:

פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
יד רחבה
ביטויים דומים: פילנתרופיה 6 אותיות, פילנתרופיה מילון, פילנתרופיה פירוש, פילנתרופיה מילה נרדפת, פילנתרופיה תשבץ
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו