רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


גיבור ספרותי של טווין | דמות מספרי מארק טווין תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה דמות מספרי מארק טווין . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש.
ראשית, נסתכל על ההגדרה גיבור ספרותי של טווין בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש ארגנו את התשובות לפי סדר האלפבית. 

מארק טוויין - הסופר וההומוריסט האמריקני

מארק טוויין היה סופר אמריקאי והומוריסט אמריקני מהמפורסמים של המאה ה-19. יצירותיו ידועות בהומור ציני, סאטירה חברתית חריפה, תיאור ריאליסטי של מקומות ושפה, והתנגדות לצביעות ולדיכוי. ספריו הנודעים ביותר כוללים את "הרפתקאותיו של תום סויר" ו"הרפתקאותיו של האקלברי פין", שזכו להצלחה רבה ונחשבים ליצירות ספרות קלאסיות. טוויין כתב מגוון רחב של יצירות נוספות, החל מספרי מסע והרפתקאות כמו "התמימים בחוץ לארץ" ו"נווד בנכר", דרך יצירות סאטיריות חברתיות כמו "עידן מצופה זהב" ו"האיש שהשחית את הדליברג", ועד ליצירות פנטזיה וספרות ילדים כמו "בן-המלך והעני" ו"ינקי מקונטיקט בחצר המלך ארתור".

הדמות הספרותית של האקלברי פין

האקלברי פין, גיבור ספרו הידוע של טוויין, מייצג ניגוד לספרי ילדים חינוכיים ושמרניים שהיו מקובלים בתקופתו. בשונה מהם, טוויין בחר לתאר את האקלברי, נער יתום וחסר השכלה, בשפה ובסגנון ייחודיים ואותנטיים. התיאור הלא-מסורתי של האקלברי, לרבות עזרתו לעבד השחור שברח, עוררו מחלוקת ביקורתית בזמן פרסום הספר, אך הפכו את היצירה לאחת המשפיעות ביותר בספרות האמריקנית. "הרפתקאותיו של האקלברי פין" נחשב לאחד מספרי המופת של טוויין, המשלב הרפתקאה, הומור וביקורת חברתית.

מארק טוויין והקונגרס הציוני הראשון

בתקופת שהותו בווינה, פרסם טוויין מאמר ביקורתי בעיתון "נויה פרייה פרסה" בנוגע לקונגרס הציוני הראשון שהתקיים באותה עיר. טוויין הביע חשש מריכוז "המוחות הערמומיים שבעולם" בארץ חופשית, וטען שלא "טוב להניח לעם הזה לגלות את כוחו". ניכר כי בהתבטאות זו, טוויין ביטא גישה אנטישמית כלפי התנועה הציונית המתעוררת. עם זאת, בכתביו האחרים הוא נטה יותר לעמדה פילושמית, מה שמעיד על היחס המורכב שלו כלפי העם היהודי. זאת ניכר למשל בספרו "מכתבים מן הארץ", שבו הוא מתאר בהערכה את העם היהודי.

הרפתקאותיו של תום סויר

"הרפתקאותיו של תום סויר" הוא רומן אמריקני, מאת מארק טוויין, שפורסם בשנת 1876. העלילה מתרחשת בשנות השלושים או הארבעים למאה ה-19, בעיירה קטנה בדרום ארצות הברית בתקופה שטרם ביטול העבדות. תום הוא נער יתום אשר אומץ על ידי דודתו פולי, ויחד עם שני ידידיו הטובים האקלברי פין וג'ו הרפר הוא עובר הרפתקאות רבות. הספר זכה להצלחה וקנה מעמד של קלאסיקה אמריקנית עוד בחייו של טוויין.

הרפתקאותיו של האקלברי פין

"הרפתקאותיו של האקלברי פין" הוא ספר הרפתקאות לנוער שנכתב על ידי מארק טוויין והתפרסם לראשונה ב-1884. הספר נכתב כהמשך ל"הרפתקאותיו של תום סויר", אך בשונה ממנו, המספר הוא האקלברי פין עצמו. השימוש בשפה אותנטית, התואמת את מעמדו של האקלברי, היה שערורייתי בזמנו והספר זכה להתקבלות שלילית. עם זאת, הוא נחשב כיום ליצירת מופת בספרות האמריקנית.

בן המלך והעני

"בן המלך והעני" הוא רומן שנכתב על ידי מארק טוויין והתפרסם בשנת 1881. העלילה מתרחשת בעיר לונדון במחצית המאה ה-16 ומתמקדת בחלפיפת הזהויות בין נסיך אדוארד ובין הקבצן טום קנטי, שנראים זהים. הספר זכה לעיבודים רבים לתיאטרון, קולנוע וטלוויזיה לאורך השנים.

לסיכום

מארק טוויין היה סופר והומוריסט אמריקני מהבולטים של המאה ה-19, שנודע ביצירותיו המשלבות הומור ציני, סאטירה חברתית וריאליזם. ספריו הקלאסיים כוללים את "הרפתקאותיו של תום סויר", "הרפתקאותיו של האקלברי פין" ו"בן המלך והעני", אשר הפכו לקלאסיקות ספרותיות. באשר ליחסו של טוויין ליהודים, ניכר כי הוא נקט בעמדה מורכבת. למרות שחלק מיצירותיו עוררו מחלוקת בזמן כתיבתן, מארק טוויין נחשב כיום לאחד המשפיעים ביותר בספרות האמריקנית, והשפעתו ניכרת עד היום. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה: הקלברי פין
ביטויים דומים: דמות מספרי מארק טווין 9 אותיות, גיבור ספרותי של טווין מילון, שמו של  דמות מספרי מארק טווין, גיבור של מארק טווין תשבץ 
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו