רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


דרגה בצה"ל | דרגה בכירה בצה"ל תשבץ | דרגה בצה"ל (ר"ת) מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה דרגה בצה"ל (ר"ת). בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "דרגה בכירה בצה"ל" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה דרגה בכירה בצה"ל בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

דרגות צה"ל מחולקות לשלושה סוגים:

  • דרגות חוגרים - טוראי עד סמל ראשון.
  • דרגות נגדים - רב-סמל עד רב-נגד.
  • דרגות קצינים - סגן-משנה עד רב-אלוף.

דרגות חוגרים הן הדרגות הנמוכות ביותר בצה"ל. הן ניתנות לכל חייל וחיילת עם גיוסם. דרגת טוראי היא הדרגה הבסיסית ביותר, והיא ניתנת לכל חייל וחיילת עם גיוסם. דרגת רב-טוראי ניתנת לחיילים לאחר שירות של 8-10 חודשים, ודרגת סמל ניתנת לחיילים לאחר שירות של 18-20 חודשים.

דרגות נגדים הן הדרגות הבינוניות בצה"ל. הן ניתנות לחיילים מנוסים יותר, אשר עברו קורס סמלים. דרגת רב-סמל היא הדרגה הבסיסית ביותר בקרב נגדים, והיא ניתנת לנגדים לאחר שירות של 3-4 שנים. דרגת רס"ל ניתנת לנגדים לאחר שירות של 5-6 שנים, ודרגת רס"ר ניתנת לנגדים לאחר שירות של 7-8 שנים. דרגת רב-נגד היא הדרגה הגבוהה ביותר בקרב נגדים, והיא ניתנת לנגדים לאחר שירות של 10-12 שנים.

דרגות קצונה הן הדרגות הגבוהות ביותר בצה"ל. הן ניתנות לחיילים שסיימו בהצלחה קורס קצינים. דרגת סגן-משנה היא הדרגה הבסיסית ביותר בקרב קצינים, והיא ניתנת לקצינים לאחר שירות של שנה אחת. דרגת סרן ניתנת לקצינים לאחר שירות של 3 שנים, ודרגת רב-סרן ניתנת לקצינים לאחר שירות של 5 שנים. דרגת מאיור ניתנת לקצינים לאחר שירות של 7 שנים, ודרגת סא"ל ניתנת לקצינים לאחר שירות של 9 שנים. דרגת אלוף-משנה ניתנת לקצינים לאחר שירות של 11 שנים, ודרגת תת-אלוף ניתנת לקצינים לאחר שירות של 13 שנים. דרגת אלוף ניתנת לקצינים לאחר שירות של 15 שנים, ודרגת רב-אלוף היא הדרגה הגבוהה ביותר בצה"ל, והיא ניתנת לקצינים לאחר שירות של 17 שנים.

הדרגות בצה"ל מצביעות על רמתו המקצועית והסמכותית של החייל או הקצין. דרגות גבוהות יותר מצביעות על ניסיון רב יותר, הכשרה מקצועית יותר וסמכות רבה יותר.

הדרגות בצה"ל ניתנות על פי שני קריטריונים עיקריים:

  • זמן שירות: חיילים וקצינים יזכו בדרגות גבוהות יותר ככל שישרתו בצה"ל יותר זמן.
  • הכשרה מקצועית: חיילים וקצינים יזכו בדרגות גבוהות יותר ככל שיעברו הכשרות מקצועיות יותר.

בנוסף לשני הקריטריונים העיקריים הללו, ישנם שיקולים נוספים שיכולים להשפיע על הענקת דרגות בצה"ל, כגון:

  • הישגים מבצעיים: חיילים וקצינים שזכו בהישגים מבצעיים יקבלו דרגות גבוהות יותר מאשר חיילים וקצינים שלא זכו בהישגים כאלה.
  • המלצות ממפקדים: המלצות ממפקדים יכולות להשפיע על הענקת דרגות בצה"ל.
  • נסיבות אישיות: נסיבות אישיות, כגון נכות, יכולות להשפיע על הענקת דרגות בצה"ל.
 בהצלחה !   


מודעות





פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: אל"ם, טר"ש, סא"ל, סג"ם, סגן, סמל (דרגה בצה"ל), סמ"ר, סרן, רא"ל (רב אלוף), רב"ט, רנ"ג, רנ"ם, רס"ב (רב-סמל בכיר), רס"ל (דרגה בצבא), רס"ם, רס"ן, רס"ר, תא"ל
פתרון 4 אותיות: אלוף
פתרון 5 אותיות: 
טוראי 
פתרון 6 אותיות:  
פתרון 7 אותיות:  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה: אלוף משנה, טוראי ראשון, סגן אלוף, סגן משנה, סגן ראשון, סמל ראשון, רב אלוף (דרגה בכירה בצה"ל), רב טוראי, רב נגד, רב נגד משנה, רב סמל (דרגה בצה"ל), רב סמל בכיר, רב סמל מתקדם, רב סמל ראשון, רב סרן (דרגה בצה"ל), תת אלוף
ביטויים דומים: דרגה בכירה בצה"ל מילון, דרגה בכירה בצה"ל פירוש, דרגה בכירה בצה"ל מילה נרדפת, דרגה בכירה בצה"ל 6 אותיות, דרגה בצה"ל (ר"ת) 3 אותיות, דרגה בכירה בצה"ל
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו