רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


סבלנות | סבלנות תשחץ | סבלנות תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה סבלנות. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "סבלנות" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה סבלנות בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מהי סבלנות?

סבלנות היא היכולת לסבול המתנה, עיכוב או התגרות בלי לכעוס או לדאוג. היא גם היכולת להתמיד בשקט בהתמודדות מול קשיים. הניגוד של סבלנות הוא קוצר רוח.

סוגי סבלנות

ישנם סוגים שונים של סבלנות, שניתן לחלקם לשתי קטגוריות עיקריות:

  • סבלנות פסיכולוגית: זוהי הסבלנות להתמודדות עם מצבים שדורשים אורך רוח, כגון המתנה בתור, עיכוב בעבודה או לימודים, או התמודדות עם אדם איטי או עצלן.
  • סבלנות פיזית: זוהי הסבלנות להתמודדות עם מצבים שדורשים כושר גופני, כגון ריצה למרחקים ארוכים, אימון כושר אינטנסיבי או עבודה פיזית קשה.

חשיבות הסבלנות

סבלנות היא מיומנות חשובה בחיים. היא יכולה לעזור לנו להצליח בתחומים רבים, כגון:

  • הישגים אישיים: סבלנות יכולה לעזור לנו להתמקד ביעדים שלנו ולהתמיד בהם גם כשהדרך קשה. לדוגמה, אם אנו רוצים להצליח בלימודים, עלינו להיות סבלניים ולעסוק בלימודים באופן קבוע, גם כשיש לנו רצון להתפנק או לצאת לבלות.
  • יחסים בין אישיים: סבלנות יכולה לעזור לנו ליצור מערכות יחסים טובות עם אחרים. לדוגמה, אם אנחנו רוצים לשמור על קשר עם חברים או בני משפחה, עלינו להיות סבלניים ולכבד את זמנם ואת הצרכים שלהם.
  • התמודדות עם קשיים: סבלנות יכולה לעזור לנו להתמודד עם מצבים קשים, כגון מחלה, אובדן או משבר. לדוגמה, אם אנחנו עוברים תקופה קשה בחיים, עלינו להיות סבלניים ולזכור שגם התקופה הזאת תעבור.

כיצד לפתח סבלנות?

ישנן מספר דרכים לפתח סבלנות:

  • הגדירו לעצמכם מטרות ראליסטיות: אם אתם מצפים להשיג מטרות בלתי מציאותיות, סביר להניח שתתייאשו ותאבדו את הסבלנות שלכם. לכן, חשוב להגדיר לעצמכם מטרות ראליסטיות שניתן להשיג בזמן סביר.
  • תרגלו מדיטציה או יוגה: מדיטציה ויוגה יכולות לעזור לכם לפתח מיקוד והתמקדות, מה שיכול לסייע לכם להיות סבלניים יותר.
  • התמקדו בדברים הטובים: כאשר אתם מוצאים את עצמכם מתוסכלים או כועסים, נסו להתמקד בדברים הטובים שיש לכם בחיים. זה יכול לעזור לכם לשמור על אורך רוח.

לסיכום

סבלנות היא מיומנות חשובה שיכולה לעזור לנו להצליח בתחומים רבים בחיים. ישנן מספר דרכים לפתח סבלנות, כגון הגדרת מטרות ראליסטיות, תרגול מדיטציה או יוגה והתמקדות בדברים הטובים שיש לנו בחיים. בהצלחה !



מודעות





פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: 
פתרון 4 אותיות: 
פתרון 5 אותיות: 
ארך אף
פתרון 6 אותיות: ארך רוח
פתרון 7 אותיות:
אורך רוח, התאפקות
פתרון 8 אותיות ומעלה:
ביטויים דומים: סבלנות תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו