רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


צמח מדברי | צמח מדברי נפוץ תשבץ

פתרון תשחצים. כל התשובות בחינם.  התשובות להגדרה "צמח מדברי, צמח מדברי נפוץ" | צמח הגדל באזורים צחיחים | צמח בר מדברי | צמח מדברי טפילי הם:   
תשובה למטה... 


מודעות





תשובה 2 אותיות: 
תשובה 3 אותיות: אהל, צלף, קדר 
תשובה 5 אותיות: יחנוק (צמח טפיל / מן פרח מדברי / צמח בר מדברי טפיל), ימלוח (שיח קוצני), יפרוק (צמח בר מדברי), מלחית, שלחלח
תשובה 6 אותיות: ליטופס
תשובה 7 אותיות: 
אהל מצוי, מורינגה 
תשובה (מיוחד מ-8 אותיות): הרנוג השיטים, זוגן השיח, יפרוק זיפני, כפתור החולות (צמח מדברי), מתנן שעיר (צמח נפוץ במדבר יהודה), רותם המדבר, שלחלח האלה
ביטויים דומים: צמח מדברי תשחץ, צמח מדברי תשבץ, צמח מדברי פירוש, צמח מדברי נפוץ מילה נרדפת, צמח מדברי שם של צמח מדברי נפוץ 5 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

18 תגובות:

  1. צמח מדברי 5 אותיות ״ ימלוח״

    השבמחק
  2. תודה לך אבישי. כמובן שעדכנו.

    השבמחק
  3. מתנן (מתנן שעיר)
    מִתְנָן שעיר (שם מדעי: Thymelaea hirsuta) הוא מין בסוג מתנן, שיח ירוק עד שגובהו מגיע עד ל 170 ס"מ. השיח בעל ענפים רכים וחזקים, עליו זעירים (אורכם מילימטרים בודדים) וצמודים לענפים. צד העלים הפנימי, הצמוד לענף, שעיר וכהה, וצדם החיצוני ירוק בהיר ומבריק. מקור השם המשוער הוא במילה מִתְנָה, כלומר חוט הנושא עליו את כפות המאזניים.

    השיח גדל כל השנה, ופורח בין מרץ ליולי. הפרחים צהובים, קוטרם כס"מ אחד. השיח מתואר תמיד כשיח דו-ביתי, כלומר בעל פרחים זכריים ונקביים הגדלים על צמחים נפרדים. אך האמת היא שצומחים עליו פרחים נקביים בעונה אחד לחוד, ופרחים זכריים בעונה אחרת לחוד.

    בפרחים הזכריים שמונה אבקנים, בנקביים צלקת אחת על עמוד עלי קצר. הפרי הוא אגוזית קטנה בצבע שחור, המופצת על ידי הרוח. עם צמיחת ענפיו העליונים של המתנן, מתיבשים ענפיו התחתונים והמוצלים.

    כל חלקי הצמח מכילים חומרים רעילים, אשר יחד עם קליפתו הקשה מגינים עליו מפני רעייה מסיבית. הסיבים החזקים בקליפת הענפים משמשים לשזירת חבלים.
    המתנן מותאם לאקלים יובשני משום שעליו הקטנים והשעירים הצמודים לענפים מגינים עליו מפני דיות מוגבר. תפוצתו ים-תיכונית וסהרו-ערבית. בארץ ישראל הוא נפוץ בקרקעות קלות וחוליות בבתות הספר, במישור החוף, במדבר יהודה ובנגב.

    השבמחק
    תשובות
    1. לפי מה שציטטת מ"ויקיפדיה" הצמח נפוץ במדבר יהודה. לכן הוא מתאים גם להגדרה הזאת. עדכנו זאת. תודה.

      מחק
    2. צמח מדברי: יפרוק זיפני

      מחק
  4. חיפשתי חיפשתי...
    מצאתי!!!
    "נואית".

    השבמחק

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו