מילון התשחצים הגדול ברשת. רוצים לייעל את החיפוש ? הוסיפו 'מורדו' לכל הגדרה ומצאו את הפתרון בקלות !

פתרון תשבצים




דפים

חיפוש חדש


admobile1

ADMOBILE1 -NEXT

סרט תחרה, תשבץ | סרט תחרה לקישוט

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה סרט תחרה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "סרט תחרה לקישוט" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה סרט תחרה בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

תחרה: אומנות עדינה שטווה היסטוריה, אופנה ויצירתיות

תחרה, בד עדין ומורכב, שובה את לבבותיהם של רבים ביופיו ועדינותו. אומנות יצירת התחרה היא עתיקת יומין, שראשיתה ברשתות דייגים ומלכודות ציפורים, שהתפתחו עם הזמן לאריגים מורכבים ומעוטרים. תחרה שימשה לקישוט בגדים, מצעים, אביזרים לבית ואף לתכשיטים. לאורך ההיסטוריה, התחרה סימלה גם מעמד חברתי, כפי שניתן לראות בתקנות הלבוש של הנרי השמיני, שאסרו על פשוטי העם ללבוש תחרה. כיום, התחרה ממשיכה להיות סמל לאלגנטיות ויוקרה, ומשמשת לקישוט שמלות כלה, בגדי ערב ופריטי אופנה יוקרתיים.

סוגי תחרה: מגוון טכניקות ומרקמים

עולם התחרה הוא עולם עשיר ומגוון, הכולל טכניקות יצירה שונות ומגוונות. תחרה ארוגה נוצרת על נול, על ידי שילוב חוטי שתי וערב בדוגמאות מורכבות. תחרה רקומה, לעומת זאת, נוצרת על ידי משיכת חוטים מבד קיים וקישוט הרווחים שנוצרו בתכי רקמה. תחרה סרוגה, הידועה גם כתחרת קרושה, נוצרת בעזרת מסרגה אחת או זוג מסרגות, וכוללת סוגים מיוחדים כמו תחרת סיכת השיער, שבה החוט מסובב סביב סיכת מתכת ליצירת דוגמאות ייחודיות. סוגי תחרה נוספים כוללים תחרת סלילים, תחרת טנריפה, תחרת אירית, תחרת ספראנג, תחרת פילה ותחרת מקוק, שכל אחת מהן מציעה טכניקה ייחודית ומרקם שונה. 

מסע היסטורי: תחרה מהעת העתיקה ועד ימינו

התחרה ליוותה את האנושות במשך אלפי שנים. ממצאים ארכיאולוגיים מעידים על קיומה של תחרה כבר בעת העתיקה, במצרים, יוון ופרו. בימי הביניים ובתקופת הרנסנס, התחרה התפתחה במנזרים ברחבי אירופה והפכה לפריט אופנה מבוקש בקרב האצולה. במאות ה-17 וה-18, צרפת הפכה למרכז עולמי של ייצור תחרה, ובית המלוכה הצרפתי השפיע רבות על האופנה והפופולריות של התחרה. במאה ה-19, המלכה ויקטוריה קידמה את תחרת הקרושה האירית, ובכך סייעה רבות לכלכלת אירלנד בתקופת רעב תפוחי האדמה הגדול. במאה ה-20, המצאת מכונת התחרה הובילה לייצור המוני של תחרה, אך גם לתגובה נגדית בדמות התפתחות "סריגה וקרושה בסגנון חופשי", שאפשרה לאמנים ליצור תחרות ייחודיות וחד-פעמיות.

תחרה בישראל: סיפורה של אומנות מקומית

גם בישראל ישנה מסורת עשירה של יצירת תחרה. בחורפיש, כפר בצפון הארץ, קיימת קבוצת נשים הממשיכות את מסורת הרקמה והסריגה של תחרה, תוך שימוש בטכניקות מסורתיות ובחומרים מקומיים. התערוכה "תחרה", שהוצגה במוזיאון למוזיקה ולאתנולוגיה בחיפה בשנת 1994, הציגה את מגוון יצירות התחרה הישראליות והעלתה את המודעות לאומנות זו. כיום, אמני תחרה ישראלים ממשיכים לפתח את האומנות, תוך שילוב טכניקות מסורתיות עם השראות מודרניות.

מחזור משביח לבגדים: תחרה כמקור השראה ליצירתיות

מחזור משביח לבגדים הוא תהליך של שינוי וחידוש בגדים ישנים, על מנת להאריך את חייהם ולהפחית את הצורך בייצור בגדים חדשים. תחרה, בשל יופיה ועמידותה, היא חומר גלם מצוין למחזור משביח. ניתן להשתמש בתחרה ישנה לקישוט בגדים חדשים, ליצירת תיקים, כריות, אביזרי אופנה ואף יצירות אמנות. מיחזור משביח של תחרה הוא דרך יצירתית ובת קיימא לתת חיים חדשים לבגדים ישנים וליצור פריטים ייחודיים ובעלי ערך.

אריגה: הבסיס ליצירת בדים ותחרה

תהליך האריגה הוא הבסיס ליצירת בדים רבים, כולל סוגים מסוימים של תחרה. אריגה היא שילוב של חוטי שתי (אורך) וערב (רוחב) ליצירת בד. סוגים שונים של נולים, החל מנולי יד פשוטים ועד נולים תעשייתיים ממוחשבים, משמשים ליצירת מגוון רחב של בדים ודוגמאות. תחרה ארוגה, למשל, נוצרת על נול על ידי שילוב חוטים בדוגמאות מורכבות, היוצרות את המראה העדין והייחודי של התחרה.

סיכום: תחרה כאומנות על-זמנית

התחרה היא אומנות עדינה ומורכבת, שראשיתה נטועה בהיסטוריה העתיקה. לאורך הדורות, התחרה התפתחה והשתנתה, אך תמיד שמרה על יופיה וקסמה. כיום, התחרה ממשיכה להיות מקור השראה לאמנים, למעצבי אופנה ולכל מי שמחפש להוסיף יופי ועדינות לחייו. בין אם מדובר בתחרה עתיקה ויקרת ערך, או בתחרה מודרנית וממוחזרת, התחרה היא אומנות על-זמנית שמספרת את סיפורה של האנושות דרך חוטים ודוגמאות. בהצלחה ! 



מודעות





פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: 
פתרון 4 אותיות: דנטל (סרט תחרה לקישוט)  
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:  
פתרון 7 אותיות:  
פתרון 8 אותיות ומעלה:
ביטויים דומים: סרט תחרה תשבץ, סרט תחרה תשחץ, סרט תחרה פירוש, סרט תחרה מילה נרדפת, מה זה סרט תחרה?, סרט תחרה תשבץ, סרט תחרה 4 אותיות
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מצאו עוד פתרונות!