מילון התשחצים הגדול ברשת. רוצים לייעל את החיפוש ? הוסיפו 'מורדו' לכל הגדרה ומצאו את הפתרון בקלות !

פתרון תשבצים




דפים

חיפוש חדש


admobile1

ADMOBILE1 -NEXT

בלייזר | בלייזר תשחץ | בלייזר מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה בלייזר . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "בלייזר" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה בלייזר בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

ז'קט: מבט מעמיק על מגוון סוגיו

ז'קט: אביזר אופנתי ואייקוני

הז'קט הוא פריט לבוש בעל חשיבות רבה בעולם האופנה, המשרת מטרות שונות החל מהגנה מפני מזג האוויר ועד להצהרה אופנתית. הז'קט, שהתפתח לאורך השנים, עבר גלגולים שונים כדי להתאים לצרכים שונים של אנשים בזמנים ובמקומות שונים. בעבר היה זה פריט פונקציונלי בעיקרו, שנועד לשמור על חום הגוף, אך עם השנים הפך הז'קט לפריט אופנתי שמגדיר סגנון אישי, ומגיע במגוון רחב של עיצובים, בדים וגזרות. כיום, הז'קט אינו מוגבל לעונה מסוימת, והוא מהווה חלק בלתי נפרד מהמלתחה של גברים ונשים כאחד. בעודו משמש ככלי למתן גימור מלוטש להופעה, הז'קט גם מאפשר ביטוי אישי, והבחירה בו עשויה להצביע על הטעם והאופי של הלובש.

בלייזר: בין פורמליות לקז'ואל

הבלייזר הוא סוג מיוחד של ז'קט, המשלב בין מראה פורמלי לבין מראה קז'ואל. מקורותיו של הבלייזר נעוצים בלבושם של חיילי הצי הבריטי, אך במרוצת השנים הוא הפך לפריט מפתח בארון הבגדים של גברים ונשים כאחד. הבד ממנו עשוי הבלייזר משתנה בהתאם לעונות השנה, ולעיתים הוא מיוצר מבדים קלים ונושמים כמו כותנה או פשתן לקיץ, ומבדים כבדים יותר כמו צמר לחורף. הבלייזר מצטיין בגזרה מחויטת אך רכה, המעניקה לגוף מראה מוקפד אך לא נוקשה מדי. את הבלייזר ניתן לשלב עם מכנסיים מחויטים ליצירת מראה פורמלי, או עם ג'ינס למראה משוחרר יותר. הפרטים הקטנים כמו כפתורים, דשיים וכיסים תורמים לאופיו המיוחד, ומאפשרים גיוון רב בסגנון ובהתאמה אישית.

ז'קט ג'ינס: הסמל האולטימטיבי לקז'ואל

ז'קט הג'ינס, שנולד אי שם בשנות ה-60, הפך עם הזמן לאחד הפריטים הפופולריים ביותר בארונות הבגדים של צעירים ומבוגרים כאחד. במקור היה ז'קט הג'ינס פריט עבודה של פועלים, אך כיום הוא נחשב לאביזר אופנתי לכל דבר, המיועד לכל עונות השנה. ג'ינס הוא חומר עמיד ומרשים, בעל מראה גולמי וטבעי שמתאים לסגנון חיים דינמי. יתרונו המרכזי של ז'קט הג'ינס הוא יכולתו להתאים למגוון רחב של הופעות - החל ממראה ספורטיבי ועד לשילובים מפתיעים עם שמלות או חולצות מכופתרות. הז'קט קיים בגזרות ובשטיפות שונות, החל מז'קטים קלאסיים בגוון כחול כהה ועד לז'קטים בהירים ומלאים בקרעים ובאפקטים מיוחדים. למרות אופיו הקז'ואלי, ז'קט הג'ינס הוא פריט אופנתי שמצליח להישאר רלוונטי ולא יוצא מהאופנה, גם אחרי עשורים רבים של שימוש.

ז'קט עור: סמל הנועזות והמרד

ז'קט העור הוא אולי אחד הפריטים המזוהים ביותר עם מרד ונועזות בתרבות הפופולרית. מקורותיו של ז'קט העור נעוצים בלבוש של טייסים במהלך מלחמת העולם השנייה, אך מאז ועד היום הוא עבר שינויי עיצוב רבים, והפך לאייקון אופנתי. ז'קט העור, הנעשה מעור טבעי או סינתטי, מציע מראה גולמי ונועז, ולעיתים מקושר לסגנונות מוזיקליים כמו רוק ומטאל. בזכות עמידותו וחוסנו, ז'קט העור מציע לא רק סגנון ייחודי אלא גם הגנה טובה מפני הקור והרוח. הז'קט מגיע בשלל גזרות, החל מגזרות צמודות המדגישות את מבנה הגוף, ועד לגזרות רחבות ונוחות יותר, המתאימות לשכבות לבוש נוספות. ז'קט העור יכול לשמש גם כפריט מרכזי בהופעה וגם כתוספת שמשדרגת את הלוק הכללי. בזכות העיצוב הנצחי והעמידות שלו, ז'קט העור ממשיך להיות פריט אהוב ורלוונטי, שזוכה לגרסאות שונות ומודרניות עם השנים.

ז'קט בומבר: השילוב המושלם בין ספורט לאופנה

ז'קט הבומבר, במקורו פריט לבוש של טייסי חיל האוויר האמריקאי, הפך במרוצת השנים לאביזר אופנתי עכשווי שמציע שילוב מעניין בין ספורט לאופנה. ז'קט זה מתאפיין בגזרה רחבה ונוחה, עם רוכסן קדמי ומנגנוני סגירה שונים בקצות השרוולים ובחלק התחתון של הז'קט. ז'קט הבומבר עשוי לעיתים מבד ניילון או פוליאסטר, שמעניק לו עמידות גבוהה וקווים נקיים ומודרניים. בעשורים האחרונים זכה ז'קט הבומבר לפרשנויות עיצוביות שונות, והוא מגיע במגוון רחב של צבעים, דפוסים והדפסים, מה שמאפשר לשלב אותו במגוון רחב של הופעות, מספורטיבי ועד לוק ערב קז'ואלי. הבומבר הוא גם פריט חוצה עונות, המתאים במיוחד לאביב ולסתיו, כאשר הוא מעניק הגנה קלה מפני מזג האוויר המשתנה.

התאמת הז'קט להופעה ולאירוע

היכולת להתאים את סוג הז'קט להופעה ולאירוע היא מפתח למראה מוצלח ומוקפד. כל סוג של ז'קט מביא עמו סגנון ואופי שונים, ולכן חשוב לדעת איך לשלב אותו בצורה הנכונה. בלייזר, למשל, יתאים למפגשים רשמיים או לעבודה, בעוד שז'קט ג'ינס יכול להיות בחירה מצוינת לבילוי עם חברים או ליום יום. ז'קט עור יכול לשדר עוצמה וביטחון, ומתאים להופעות ערב או לאירועים בהם רוצים להותיר רושם. לעומת זאת, ז'קט בומבר מציע נוחות עם טאץ' אופנתי, והוא מושלם לאירועים פחות פורמליים. הבנה של הסגנונות השונים והיכולת להתאים את הז'קט למצב הרוח ולסיטואציה מאפשרת לבנות מלתחה מגוונת שמתאימה לכל מצב, תוך כדי שמירה על מראה אופנתי ועדכני.

טיפים לשמירה על הז'קט לאורך זמן

תחזוקה נכונה של ז'קטים היא חיונית להארכת חיי הפריט ושמירה על מראהו לאורך זמן. כל סוג של ז'קט דורש טיפול שונה בהתאם לחומרים מהם הוא עשוי. ז'קט עור, למשל, דורש שימון תקופתי ושמירה על לחות העור כדי למנוע סדקים וייבוש. ז'קט ג'ינס ניתן לכבס במכונה, אך מומלץ לעשות זאת במהפך וללא ייבוש במכונה כדי לשמור על צבעו וצורתו. בלייזר דורש לרוב ניקוי יבש כדי לשמור על מראהו המחויט, וז'קט בומבר יש לכבס בהתאם להוראות היצרן כדי לשמור על בד הניילון או הפוליאסטר במצב טוב. בנוסף, אחסון נכון של הז'קט חשוב גם הוא - תלייה על קולב מתאימה למרבית סוגי הז'קטים, אך יש להימנע מהתליתם במקומות לחים או חשופים לשמש ישירה. תשומת לב לפרטים אלו תבטיח שהז'קטים ימשיכו לשמש אתכם שנים רבות תוך שמירה על המראה המקורי והאיכותי שלהם. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: זיג
פתרון 4 אותיות: 
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות: מקטורן
פתרון 7 אותיות: סמוקינג 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: בלייזר פירוש, בלייזר תשחץ, חליפה חגיגית לגבר, בלייזר תשבץ, בלייזר 3 אותיות, מה זה בלייזר?, מעיל קצר, בלייזר
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מצאו עוד פתרונות!