מילון התשחצים הגדול ברשת. רוצים לייעל את החיפוש ? הוסיפו 'מורדו' לכל הגדרה ומצאו את הפתרון בקלות !

פתרון תשבצים




דפים

חיפוש חדש


admobile1

ADMOBILE1 -NEXT

עיר בקליפורניה | עיר בקליפורניה תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה עיר בקליפורניה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עיר בקליפורניה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עיר נמל בקליפורניה בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

חוויה מלאה: גיוון גאוגרפי, תרבותי וכלכלי במדינת קליפורניה

קליפורניה היא מדינה מרהיבה ומגוונת במערב ארצות הברית, המוכרת בזכות נופיה היפהפיים, תרבותה העשירה ומעמדה הבכיר בתעשיות הבידור והטכנולוגיה. כמדינה המאוכלסת ביותר בארצות הברית והשלישית בגודלה משטח, קליפורניה משופעת בייחודיות גאוגרפית ותרבותית המקנה לה מעמד של ממש בזירה הגלובלית. מאזורי ההרים העצומים בסיירה נבדה ועד לחופים המרהיבים של האוקיינוס השקט, מדינה זו מציעה מגוון עצום של נופים וחוויות.

מרכז כלכלי וטרנדים גלובליים

קליפורניה היא בית של מרכז תרבות ובידור מפורסמים כמו הוליווד ועמק הסיליקון, וכלכלתה משגשגת הודות לתעשיות אלה. אם הייתה מדינה עצמאית, הייתה קליפורניה הכלכלה השישית בגודלה בעולם. ערים גדולות כמו לוס אנג'לס, סן דייגו, סן חוזה וסן פרנסיסקו הן מוקדי משיכה לתיירים מכל רחבי העולם. בירתה, סקרמנטו, שוכנת בעמק המרכזי הפורה והידוע לשמצה. ייחודה של קליפורניה נובע גם ממורשתה ההיסטורית כחלק מהאימפריה הספרדית, כפי שמשתקף בשמה המקורי שמקורו ברומן ספרדי מהמאה ה-16.

נופי הפלא של קליפורניה

קליפורניה מציעה מגוון גאוגרפי עצום עם נופים מרהיבים ויוצאי דופן. במרכז המדינה נמצא העמק המרכזי הפורה (הסנטרל ואלי), אחד האזורים החקלאיים המניבים ביותר בעולם. העמק מוקף במערב בהרי החוף הפאסיפי ובמזרח ברכס ההרים המושלג סיירה נבדה, שבו ממוקם גם הר ויטני - השיא הגבוה ביותר בארצות הברית הגובלת. בסיירה נבדה שוכנים פארקים לאומיים מרהיבים כמו יוסמיטי, סקוויה ושמורת קינגס קניון, המציעים נופי טבע בלתי נשכחים עם הרי גרניט עצומים ועצי ענק מהגדולים בעולם.

מדבריות ואסונות טבע

בנוסף לנופי ההרים המרשימים, קליפורניה גם מציעה אזורי מדבר עצומים ויבשים. דרומית לעמק המרכזי נמצאים הרי טרנסוורס, ימת סלטון המלוחה ומדבר מוהאבי עם הפארק הלאומי עמק המוות - הנקודה הנמוכה והחמה ביותר באמריקה הצפונית. קליפורניה ידועה גם ברעידות האדמה התכופות הפוקדות אותה בשל מיקומה על קו השבר של סן אנדראס, וכן בהרי הגעש הפעילים שבתחומה. לצד היופי הטבעי, המדינה גם עוברת מדי פעם אסונות טבע קשים כמו רעידות אדמה הרסניות, שיטפונות ושרפות ענק.

אקלים מגוון ותופעות טבע קיצוניות

קליפורניה מתהדרת במגוון אקלימי רחב הנע מאזורים ממוזגים בצפון-מערב המדינה ועד לאזורים מדבריים יבשים מזרחית להרי סיירה נבדה. רוב שטחי המדינה נהנים מאקלים ים-תיכוני עם חורפים גשומים וקיצים יבשים, אך בעמק המרכזי החורפים קרים יותר והקיצים חמים יותר. בעוד שבאזור החוף הטמפרטורות יציבות לאורך כל השנה, במדבר מוהאבי נמצא עמק המוות - המקום החם ביותר בחצי הכדור המערבי עם טמפרטורות שיא של מעל 56°C. קליפורניה גם סובלת מתופעות טבע קיצוניות כמו בצורות ממושכות ושרפות ענק שהופכות נפוצות יותר בשל משבר האקלים.

קליפורניה - מופת של גיוון גאוגרפי, תרבותי וכלכלי

קליפורניה היא מדינה ייחודית ומגוונת המשלבת בתוכה עולמות שונים. מבחינה גאוגרפית, היא מציעה נופים מרהיבים - החל מההרים המושלגים של סיירה נבדה ועמקי היערות, דרך החופים המרהיבים של האוקיינוס השקט ועד למדבריות היבשים והקיצוניים. תרבותית, היא משלבת מורשת ספרדית עתיקה עם השפעות מודרניות של הוליווד ועמק הסיליקון. מבחינה כלכלית, קליפורניה היא כוח עולמי עם הכלכלה השישית בגודלה בעולם הודות לתעשיות הבידור והטכנולוגיה המרכזיות בה. מגוון זה הופך את קליפורניה למרכז משיכה עולמי לתיירים, עסקים ויזמים ומקנה לה מעמד ייחודי כמדינה מובילה בזירה הגלובלית.

קליפורניה היא יעד תיירותי פופולרי בזכות נופיה המגוונים, אתריה ההיסטוריים וערי התרבות והבידור המפורסמות שלה. תיירים מכל רחבי העולם נמשכים לפארקים הלאומיים המרשימים כמו יוסמיטי וסקוויה, לאזורי החוף המרהיבים ולערים הקוסמופוליטיות כמו לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו וסן דייגו. בנוסף, אזורי היין העשירים של המדינה והכרמים המפורסמים בנאפה ובסונומה הם גם הם מוקדי משיכה תיירותיים חשובים.  

מעבר לתיירות, קליפורניה משמשת גם כמרכז עולמי לחדשנות וטכנולוגיה. עמק הסיליקון, הממוקם בסן חוזה והסביבה, הוא הבית לחברות טכנולוגיה מובילות כמו אפל, גוגל, פייסבוק ואובר. חברות אלה מושכות כישרונות וחברות הזנק מרחבי העולם, ממשיכות להוביל את הטרנדים הטכנולוגיים העולמיים ותורמות תרומה משמעותית לכלכלת קליפורניה. במקביל, הוליווד ממשיכה להיות מרכז תעשיית הבידור העולמית ומקור להשפעה תרבותית גלובלית.

עם כל היתרונות הללו, לא פלא שקליפורניה היא המדינה המאוכלסת ביותר בארה"ב ומשכנה של כ-40 מיליון תושבים. היא ממשיכה למשוך מהגרים ומשקיעים מכל רחבי העולם כמרכז כלכלי, תרבותי וטכנולוגי גלובלי. עם נופיה המרהיבים, מורשתה הייחודית והשפעתה העצומה, קליפורניה נשארת אחת המדינות הייחודיות והמעניינות ביותר בארצות הברית ובעולם כולו. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: 
ברבנק, ברסטו, ברקלי, מליבו, נידלס, פרזנו
פתרון 6 אותיות: אוקלנד, אנהיים, הוליווד, לנקסטר, נורווק, פומונה, פסדינה, קובינה, קורונה
פתרון 7 אותיות: גלנדייל, ליברמור, מונטריי, סטוקטון, סקרמנטו, פולרטון, פרימונט, קונקורד, קלייטון, קלקסיקו
פתרון 8 אותיות ומעלה: אסקונדידו, אושנסייד, אינגלווד, אירוויין, בייקרספילד, סאניווייל, פאלמדייל, קופרטינו, ריברסייד
פתרון של שתי מילים ומעלה: אימפריאל ביץ', אל סנטרו, בוורלי הילס, וסט קובינה, לונג ביץ', לוס אנג'לס (עיר נמל בקליפורניה), מאונטיין וויו, סאות' גייט, סיל ביץ', סימי ואלי, סן ברנרדינו, סן דייגו, סן חוזה, סנטה אנה, סנטה ברברה, סנטה מוניקה, סנטה קלריטה, סנטה רוזה, סן לואיס אוביספו, סן פרנסיסקו, סן קרלוס, פאלו אלטו, פאלם ספרינגס, צ'ולה ויסטה, רנצ'ו מיראז', ראנצ'ו קוקמונגה

ביטויים דומים: עיר בקליפורניה מילון, עיר בקליפורניה פירוש, עיר בקליפורניה תשחץ, עיר בקליפורניה 10 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

2 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מצאו עוד פתרונות!