מילון התשחצים הגדול ברשת. רוצים לייעל את החיפוש ? הוסיפו 'מורדו' לכל הגדרה ומצאו את הפתרון בקלות !

פתרון תשבצים




דפים

חיפוש חדש


admobile1

ADMOBILE1 -NEXT

זמר יליד קפריסין | זמר יליד קפריסין תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה זמר יליד קפריסין. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "זמר יליד קפריסין" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה זמר יליד קפריסין בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

אגדה חיה, נושמת ובועטת!

טריפונס ניקולאידיס הוא זמר בעל שם עולמי. הוא נולד בקפריסין בשנת 1944, אך את תהילתו קנה דווקא בישראל, ארץ שאותה אימץ כביתו השני. טריפונס, הידוע בקולו הייחודי ובשילוב המרתק בין מוזיקה יוונית לישראלית, הצליח לכבוש את לבבותיהם של ישראלים רבים, צעירים ומבוגרים כאחד. למרות האובדן האישי הקשה שעבר בשנת 2023 - מות אשתו אברולה לאחר 62 שנות נישואין - טריפונס ממשיך להופיע ולהפיץ את אהבתו למוזיקה.

שורשים קפריסאים וצעדים ראשונים במוזיקה

טריפונס נולד בכפר איוס-תיאודורוס שבקפריסין, למשפחה בת עשרה ילדים. כבר בילדותו גילה אהבה למוזיקה, בהשראת אביו ואחיו שהיו חברים במקהלת הכנסייה.  בגיל 13, נאלץ לעזוב את ביתו ולעבור לניקוסיה כדי לעבוד כנגר, אך המשיך לטפח את חלומו המוזיקלי. הוא רכש בוזוקי והתאמן ללא הפסקה, גם לאחר שעות עבודה ארוכות. ההזדמנות הגדולה הגיעה כאשר בעל מועדון מקומי שמע אותו שר והציע לו להופיע. טריפונס הפך במהרה לכוכב בקפריסין, והופעותיו משכו קהל רב.

כיבוש ישראל – מהופעות במועדונים ללהיטי ענק

בשנת 1966, הגיע טריפונס לישראל והחל להופיע במועדונים "קפה אתונה" ו"אריאנה". הוא יצר סגנון ייחודי ששילב מוזיקה יוונית אותנטית עם השפעות ישראליות, והצליח לכבוש את הקהל המקומי. פריצת הדרך הגיעה עם הלהיט "דיר-לה-דה", שהפך להמנון בכל רחבי הארץ. טריפונס המשיך להוציא להיטים נוספים, כמו "אגוניה" ו"אל תסתכל בקנקן", וכיכב גם בסרטי קולנוע ישראליים. הוא הופיע בפני חיילי צה"ל בתקופות מלחמה, וחיזק את הקשר שלו עם הקהל הישראלי.

הצלחה בינלאומית וחיים אישיים

בשנת 1980, טריפונס עבר לארצות הברית והקים את להקתו "אלפא מיוזיק אורקסטרה", שהופיעה בבתי מלון ובמועדונים. הוא המשיך לשתף פעולה עם אמנים ישראלים, כמו אלון אולארצ'יק, ואף הקליט גרסה לשיר "לינדה" שנים לפני שחיים משה הפך אותו ללהיט בישראל. בארצות הברית, טריפונס הקים משפחה, ונולדו לו שני ילדים. הוא המשיך להופיע ולהקליט, אך לא שכח את הקהל הישראלי והקפיד לבקר בישראל לעתים קרובות.

שיתופי פעולה מוזיקליים ופריצה מחודשת

טריפונס לא הסתפק בקריירת סולו מפוארת, אלא גם שיתף פעולה עם אמנים ישראלים מוכשרים. בשנת 1985, הוא הקליט את הדואט "כולם כולם" עם אלון אולארצ'יק, שיר שזכה להצלחה רבה והפך לנכס צאן ברזל במוזיקה הישראלית. שיתוף הפעולה הייחודי בין שני האמנים, שכל אחד מהם הביא את הסגנון הייחודי שלו, יצר שיר בלתי נשכח שעדיין מהדהד ברדיו ובפלטפורמות המוזיקה השונות.

"דיר-לה-דה" – להיט על-זמני שחוצה גבולות

אחד מהלהיטים הגדולים ביותר של טריפונס, "דיר-לה-דה", הוא למעשה שיר עם יווני שמקורו באי קלימנוס. השיר, שנועד במקור לעודד צוללני ספוגים, הפך להמנון בינלאומי לאחר שזכה לגרסאות כיסוי רבות, כולל גרסה של הזמרת הצרפתייה דלידה. בישראל, "דיר-לה-דה" בביצועו של טריפונס הפך ללהיט ענק, והצליח לחבר בין הקהל הישראלי לתרבות היוונית. השיר ממשיך להיות מושמע ואהוב עד היום, והפך לסמל של שמחה ואופטימיות.

"פיצריקה" – להיט הדורות שחיבר בין טריפונס לאייל גולן

בשנת 2008, טריפונס חזר ובגדול למרכז הבמה הישראלית עם הדואט "פיצריקה" לצד אייל גולן (זמר ישראלי). השיר, ששילב בין יוונית לעברית, הפך ללהיט ענק וכבש את המצעדים. "פיצריקה" יצר חיבור בין דורות שונים של מאזינים, והציג את טריפונס כזמר רלוונטי ואהוב גם בקרב הקהל הצעיר. השיר זכה להשמעות רבות ברדיו ובטלוויזיה, והפך לאחד מהשירים המזוהים ביותר עם טריפונס.

מורשת חיה ומחברת בין תרבויות

טריפונס הוא לא רק זמר מוכשר, אלא גם דמות מופת ואישיות אהובה. הוא ידוע בצניעותו, בחביבותו ובאהבתו הגדולה לישראל. הוא מהווה גשר בין התרבות היוונית לישראלית, ומצליח לגעת בלבבות של אנשים מכל הגילאים והרקעים. טריפונס הוא אגדה חיה, והמוזיקה שלו תמשיך ללוות אותנו עוד שנים רבות. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 טריפונס
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: זמר יליד קפריסין תשבץ, זמר יליד קפריסין תשחץ, זמר יליד קפריסין פירוש, זמר יליד קפריסין מילה נרדפת, זמר יליד קפריסין 7 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מצאו עוד פתרונות!