רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


טניסאי עבר אמריקאי | טניסאי אמריקאי בעבר תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה טניסאי אמריקאי בעבר. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "טניסאי עבר אמריקאי" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה טניסאי אמריקאי בעבר בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

תחילת הדרך - משחק נזירים לספורט אצילים

ראשיתו של הטניס עוד בימי הביניים, כאשר נזירים צרפתים המציאו משחק פשוט שבו חבטו בכדור עץ באמצעות ידיהם החשופות. עם הזמן החלו לעשות שימוש במחבט עץ קטן כדי לשפר את חבטותיהם, וכך צמחה הצורה המוקדמת של המשחק - "Jeu de paume" (משחק היד בצרפתית). המשחק נהפך לפופולרי מאוד באירופה, במיוחד בקרב האצולה והמלוכה. ידוע שהמלך הנרי השמיני מאנגליה היה מעריץ נלהב של המשחק, וכי הוא אף הקים מגרש ייעודי לשם כך בארמון המלכותי בהמפטון קורט - המגרש העתיק ביותר בעולם שעדיין קיים.  

בשנת 1873 הגיע השלב הבא בהתפתחות המשחק בזכות הקצין הבריטי ווולטר וינגפילד, אשר המציא את "sphairistike" - צורת משחק דומה לזו המוכרת כיום. כשניסה לשחק את המשחק החדש על משטחי הדשא, הוא למעשה טבע לראשונה את הכינוי "טניס על דשא" (lawn tennis). וינגפילד נחשב כאבי הטניס המודרני שאנו מכירים.

עידן הטניס המודרני - טורניר הפתוח 

העידן המודרני של הטניס כמו שאנו מכירים אותו כיום, החל בשנת 1968 לאחר החלטה גורלית שקבעה כי גם מקצועני הטניס יוכלו להשתתף בטורנירים הגדולים ולקבל תגמול כספי עבור זכייה בהם. עד אז, רק שחקנים חובבים יכלו להתחרות בתחרויות המרכזיות.

החל מאותה שנת 1968, כונו התחרויות המרכזיות "טורנירי הפתוח" והיוו את המקצועיות הראשונה בענף. הפדרציה הבינלאומית לטניס (ITF) החלה לפרסם דירוג עולמי שבועי של השחקנים המקצוענים החדשים, בהתבסס על הישגיהם בטורנירים השונים. כך נוצר "העידן הפתוח" של הטניס שהפך את המשחק לתעשייה מסחרית גדולה ומבוקשת. הספורט הלבן והאצילי לשעבר הפך להיות מקצוע לגיטימי וזוהר עבור ספורטאים רבים ברחבי העולם.

אליפות אוסטרליה הפתוחה

אליפות אוסטרליה הפתוחה היא אחת מארבע תחרויות הגראנד סלאם החשובות והמכובדות בטניס. היא נחשבת לטורניר הגראנד סלאם הראשון המתקיים בשנה, ומתרחש במלבורן שבאוסטרליה במהלך חודש ינואר. התחרות מאופיינת במגרשים קשיחים ובכך שמאפשרת משחקים בשעות הלילה בזכות תאורה מלאכותית, בניגוד לאליפויות אחרות. 

המגרש המרכזי הענק בשם רוד לייבר ארנה, מכיל 15,000 מושבים ומהווה את הבמה המרכזית לתחרויות הגברים והנשים במשחקי היחידים והזוגות. האצטדיון החדש נחנך בשנת 1988 והוא כולל את המשטח הקשיח המעודכן ביותר, שעבר שדרוגים רבים לאורך השנים במטרה להיות מתאים למגוון רחב של סגנונות משחק.

אליפות אוסטרליה הינה התחרות הוותיקה ביותר בטניס מאז שהחלה בשנת 1905. אז היא כללה רק משחקי גברים יחידים בלבד, אך במהלך השנים הורחבה התחרות לכלול את כל סוגי המשחקים - נשים יחידות ומשחקי הזוגות השונים.

אליפות צרפת הפתוחה - רולאן גארוס

אליפות צרפת הפתוחה, הידועה גם בשם רולאן גארוס, היא אחת מארבע תחרויות הגראנד סלאם החשובות בטניס. היא מתקיימת מדי שנה בחודשים מאי-יוני במרכז רולאן גארוס שבפאריס, צרפת. אליפות צרפת היא היחידה מבין ארבעת האליפויות הגדולות שמתרחשת על משטחי חימר, דבר המייצר אתגר מיוחד עבור השחקנים ותנאי משחק ייחודיים.  

המגרשים בעלי משטח החימר האדמדם מאטים את מהירות הכדורים ויוצרים משחקים ארוכים יותר הדורשים כושר גופני מירבי ויכולת ריכוז ממושכת. בגלל הקושי הרב הטמון במשחק על חימר, רבים משחקני הדשא וסוגי המשטחים האחרים מתקשים במיוחד בזירה זו.

אליפות וימבלדון

הטורניר הוותיק ביותר בעולם, נערך מדי שנה ביוני/יולי בווימבלדון, לונדון. זוהי אליפות הגראנד סלאם השלישית המתקיימת מדי שנה. היא אינה היחידה על דשא, אך היא הגראנד סלאם היחיד המשוחק כיום על משטח דשא, דבר המייחד אותה. מאופיינת בשימור מסורות כמו קוד לבוש לבן חובה. לעתים נפגעת מגשמים. מגרשה המרכזי מכיל כ-14,000 מושבים וגג נפתח חדש.

המשחק הארוך ביותר בהיסטוריה (11 שעות) התרחש בוימבלדון 2010 בין איסנר למאהו. הטניסאי הישראלי היחיד שזכה בה היה אנדי רם בזוגות המעורבים 2006.

אליפות ארצות הברית הפתוחה

נחשבת לחשובה ביותר בקרב הטניסאים והיא הגראנד סלאם האחרון של השנה, מתרחש בניו יורק בסוף הקיץ. משוחק על מגרשים קשיחים, כולל משחקי לילה מרהיבים ושובר שוויון בכל מערכה. האצטדיון המרכזי ארתור אש הוא הגדול בעולם עם יותר מ-22,000 מושבים.

החלה ב-1881 כשתי תחרויות נפרדות שאוחדו ב-1968 לאירוע השנתי המוכר כיום. עד אז רק חובבים יכלו להשתתף ולא היה פרס כספי.

לסיכום:

הטניס החל כמשחק פשוט של נזירים צרפתים שחבטו בכדור עץ בימי הביניים. עם הזמן החלו להשתמש במחבטים ומשחק ה"ז'ו דה פום" התפתח. המלך הנרי השמיני היה ממעריציו הגדולים. בשנת 1873 הקצין וינגפילד טבע את המונח "טניס על דשא" כששיחק גרסה חדשה של המשחק על משטחי דשא.

העידן המודרני של הטניס המקצועי החל ב-1968 עם אפשרות לזכות בפרסים כספיים בטורנירים הגדולים ("העידן הפתוח") ועם הקמת דירוג עולמי מקצועני. זה הפך את הטניס לתעשייה מסחרית ענקית.

ארבע תחרויות הגראנד סלאם החשובות הן - אוסטרליה הפתוחה בינואר במלבורן, צרפת הפתוחה (רולאן גארוס) במאי-יוני בפריז (חימר אדמדם), וימבלדון ביוני-יולי בלונדון (גראנד סלאם על דשא), וארה"ב הפתוחה בסוף הקיץ בניו יורק (קשיח, משחקי לילה). בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות: אש (טניסאי אמריקאי בעבר)
פתרון 3 אותיות: בדג', סלש, פיש
פתרון 4 אותיות: אגסי, ברוף, 
סמית', קינג
פתרון 5 אותיות: איזנר, בלייק, בריאן, טילדן, מקנרו, סוויט, סמפרס, רודיק
פתרון 6 אותיות: סמפראס, קונורס, קורייר, ריצ'רדס
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה:
קריקסטיין

פתרון 2 מילים ומעלה: 
אנדי רודיק, ארון קריקסטיין, אנדרה אגסי, ארתור אש, בוב בריאן, ביל טילדן, בילי ג'ין קינג (בילי קינג), ג'ון איזנר, ג'ון מקנרו, ג'יימס בלייק, ג'ימי קונורס, ג'ים קורייר, ג'ק סוק (טניסאי אמריקאי), דון בדג', דיק סוויט (טניסאי עבר יהודי אמריקאי), לואיז ברוף, מוניקה סלש, מייק בריאן, מרדי פיש, סטן סמית', פיט סמפראס, רנה ריצ'רדס (טניסאי אמריקאי בעבר)
ביטויים דומים: טניסאי אמריקאי בעבר מילון, טניסאי אמריקאי בעבר 5 אותיות, טניסאי עבר אמריקאי שם משפחה, טניסאי עבר אמריקאי תשחץ
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו