רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


רייטינג | רייטינג תשחץ | רייטינג מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה רייטינג. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "רייטינג" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה רייטינג בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מבוא לרייטינג בטלוויזיה בישראל

בתעשיית הטלוויזיה, המונח "רייטינג" מתייחס להערכה של אחוזי הצפייה בתוכנית מסוימת. ככל שהרייטינג גבוה יותר, משמעותו שיותר צופים חשופים לתוכנית ולפרסומות המשודרות במהלכה. מכאן נובעת חשיבותו הרבה עבור רשתות השידור והמפרסמים: הרייטינג קובע את מחירי דקות הפרסומת בתוכניות השונות. כבר משנות ה-50 ביצעה תחנת קול ישראל סקרים להערכת אחוזי ההאזנה לתוכניותיה השונות, כהכנה למעבר לטלוויזיה המסחרית.

היסטוריה של מדידת הרייטינג בישראל

לקראת תחילת שידורי ערוץ 2 המסחרי בשנת 1993, הוקם מערך סקרי צפייה יומיים בקרב כ-7,500 ישראלים על מנת לאמוד את הרייטינג של התוכניות השונות. בשיטה זו השתמשו בסקרים טלפוניים ויומני צפייה שדיווחו הצופים בנוגע להרגליהם. עם זאת, שיטות אלו התבררו כלא מספיק מדויקות. ב-1998 החלה שיטה חדשה ומתקדמת יותר - "פיפל-מיטר". שיטה זו הפכה למקובלת ולרשמית עד היום.

שיטת המדידה הנוכחית - "פיפל-מיטר"

בשיטת "פיפל-מיטר", מכשירים אלקטרוניים ממוקמים בכ-700 בתים ברחבי הארץ, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה היהודית והערבית. הצופים סומנים בשלט מתי הם מתחילים וגומרים לצפות בתוכנית. המכשיר רושם את כל הפעולות, ונתוני הצפייה משוקללים כדי לחשב את הרייטינג לכל תוכנית. ב-2024, הוחלט להגדיל את הפאנל ל-900 משפחות, וכן לכלול נתוני צפייה דיגיטליים. 

שיאי צפייה בישראל

מאז תחילת המדידה הרשמית, נרשמו בישראל שיאי צפייה מרשימים. השיא הגבוה ביותר נרשם בגמר עונה 3 של "מאסטר שף" (2013), לאחריו ממוקמים גמר "האח הגדול 4" (2012), גמר "המירוץ למיליון 4" (2015), גמר אירוויזיון 2018, משחקי גמר גביעי העולם בכדורגל (1998 ו-2014) ועוד. מעבר לנתונים, השיאים משקפים את העניין הציבורי במותגי תוכן מסוימים וזוכים לסיקור תקשורתי נרחב.  

GRP ו-TRP - מונחים בתעשיית הפרסום

בתעשיית הפרסום הטלוויזיונית נעשה שימוש במונחים GRP (Gross Rating Point) ו-TRP (Target Rating Point). ה-GRP מבטא את סך נקודות הרייטינג שצברו כל הפרסומות של קמפיין מסוים בקרב כלל האוכלוסייה. ה-TRP דומה, רק שהוא ממוקד בקהל היעד הספציפי של הקמפיין. מונחים אלו חשובים מאוד בתכנון הקמפיין הפרסומי וחישוב אפקטיביות החשיפה והעלות שלו.  

סרטוני פרסומת בטלוויזיה בישראל  

הפרסומת הטלוויזיונית המסחרית הגיעה לישראל בתחילת שנות ה-90 עם הקמת ערוץ 2. היום, סרטוני הפרסומת משודרים בערוצים המסחריים הממומנים מפרסום. בכל שעה מותר עד 10 דקות של פרסומות, ותשדיר יחיד לא יכול לעלות על 90 שניות. קיימים גם כללים מפורטים לגבי תכני הפרסומות ואסדרתן, כולל הוראה להנגשתן לכבדי שמיעה וחרשים. פרסומות רבות הפכו עם השנים למיתולוגיות ושנונות בזכות קריאטיב מוצלח.

תוכניות המציאות בישראל

תופעת תוכניות המציאות הגיעה לישראל בתחילת שנות ה-2000, אם כי בעיכוב מסוים לעומת מדינות אחרות. התוכנית הראשונה מסוג זה הייתה "ANY1HOME" שכללה שידור חי דרך האינטרנט של קבוצת צעירים החיים ביחד בווילה. התנגדות ראשונית מצד הרשות השנייה לשידור תוכניות מציאות בטלוויזיה התבססה על חששות מפני תוכן חודרני ופולשני מדי.

עם זאת, בשנת 2001 שודרה "החפרפרת" בהנחיית איתי אנגל, שנחשבה לתוכנית המציאות הראשונה בפריים-טיים בטלוויזיה המסחרית, אם כי הפורמט המקורי שלה לא איפשר הזדהות עמוקה של הצופים עם המשתתפים והיא נחלה כישלון. לאחר מכן, החלו רשתות הטלוויזיה להפיק גרסאות מקומיות לפורמטים זרים מצליחים כמו "האח הגדול", "הישרדות" ו"המירוץ למיליון". גם פורמטים מקוריים ישראליים הופקו, כמו "פרויקט Y" ו"כוח סבתות".

הטלוויזיה כמדיום תקשורת

הטלוויזיה היא אמצעי תקשורת המשמש לשידור וקליטה של תמונות, וידאו וצלילים. בתחילה שימשה הטכנולוגיה רק למשדר ומקלט טלוויזיה, אך עם השנים התפתחה והתרחבה לטכנולוגיות נוספות כמו כבלים ושידורי לוויין. ייחודה של הטלוויזיה הוא ביכולתה להפיץ שידורים חיים ואירועים למרחק גדול וקהל המוני גדול. עובדה זו הפכה אותה לאמצעי תקשורת פופולרי ומשפיע עבור צופים ומפרסמים כאחד.
בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות:
פתרון 5 אותיות: מדרוג
פתרון 6 אותיות:
פתרון 7 אותיות:
 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:

ביטויים דומים: רייטינג 5 אותיות, רייטינג מילון, רייטינג פירוש, רייטינג תשחץ, מה זה רייטינג?,רייטינג מילה נרדפת
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו